Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me nu voor jou de tijd aangebroken om de motor profecioneel af te laten stellen door bv een rapidbike modul.Vandaag de injectoren van S-je vervangen door een setje 1200 injectoren met adapters. Jurgen tillman verkoopt deze en ik moet zeggen het is net weer een beetje lekkerder. de 1200 heeft ook 4-gat injectoren maar die sproeien in een betere conus dan de 1100/1150 exemplaren.
Onderin de lage toeren (trage bochtjes) voelt de motor wat sterker, pakt beter op. bij hogere snelheden trilt het iets minder in de handvatten. Ik zou zeggen, niet de eerste aanpassing die je moet doen aan de s (dan denk ik meer aan de chips van john Gemmi) maar als kers op de taart een goede poging.
Installatie is paar minuten werk.
[afbeelding]
[afbeelding]
Stuur je even PBtjeGoeden avond
Mijn broer heeft sinds kort een R1100S (bj 2004) gekocht en is op zoek naar een middenbok. Heeft iemand er toevallig eentje liggen die 'm niet meer gebruikt?
Leuk verslag! Kost ±130 euro oid?Vandaag de injectoren van S-je vervangen door een setje 1200 injectoren met adapters. Jurgen tillman verkoopt deze en ik moet zeggen het is net weer een beetje lekkerder. de 1200 heeft ook 4-gat injectoren maar die sproeien in een betere conus dan de 1100/1150 exemplaren.
Onderin de lage toeren (trage bochtjes) voelt de motor wat sterker, pakt beter op. bij hogere snelheden trilt het iets minder in de handvatten. Ik zou zeggen, niet de eerste aanpassing die je moet doen aan de s (dan denk ik meer aan de chips van john Gemmi) maar als kers op de taart een goede poging.
Installatie is paar minuten werk.
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanx. En pb terugStuur je even PBtje
Gevoel voor de motor....dat ik al 30 jaar rij en sleutel al motorfietsen, 4 jaar geraced heb en nog langer gesleuteld heb aan de racemotoren en ik durf toe te geven dat ik dat gevoel heb ik niet.Ik baseer me op mijn gevoel maar ja als je dat niet hebt moet je meten.
Ieder zijn ding.
benno
Mjah denk dat je hiermee 90% van de BMW populatie targetTjaaa, knap hoor, je bent een van de weinige die een gevoel heeft voor een air- to fuel ratio.
Je weet dat je motor er behoorlijk stuk van kan gaan als je gevoel misschien mis zit.
Ja, je bespaard geld door niet af te stellen, maar je neemt ook een behoorlijk risico.
Als je jou motor ooit gaat verkopen.... hoef je mij niet te bellen....