motor-boot
Verbreek de stilte als het een verbetering is
- 7 jul 2017
- 1.472
- 1.090
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lineair behoudt de hele veerweg haar gewenste karakteristiekDe originele dempers liggen op de plank.
Overweeg tevens om die te laten reviseren bij Jan Droog en om daar progressieve Hyperpro’s op te laten leggen.
Weet jij het verschil tussen die optie (progressief dus) en de dure stap via Öhlins?
Ik woonde vroeger achter nogal wat drempels.Toch is het fijn.om de demping met een druk op de knop te kunnen aanpassen,
Als je een mooie pas op- op afgaat heb ik die graag in "dynamic",
Wil ik op een ruk stuk asfalt mijn wervels ontzien krijgt "Road" de voorkeur.
Demping kan onderweg, vering motor draaien stilstaand (en liefst niet op zadel zitten)Ik woonde vroeger achter nogal wat drempels.
Dan was het wel leuk om een beetje met die electronische vering te spelen.
Soms op Zandvoort gereden en dan was ik vergeten de vering om te zetten.
De eerste sessie ging het dan voor geen meter.
Ik dacht dat je er voor moest stilstaan bij de eerste S1000R, maar nu met de RR is het koppeling in om de gekozen mapping te bevestigen.
Vering kan ook onderweg denk ik.
Ik gebruik alleen bij offroad rijden een andere setting. Of als ik een duo heb. Maar ja ,die kan niet op de BCR. Want er zit maar 1 paar stapjes opDemping kan onderweg, vering motor draaien stilstaand (en liefst niet op zadel zitten)
Mapping moet bij mij gas even volledig dicht, dan neemt motor selectie over.
De HP2 Sport moet nog even naar het andere hersendeel over.Ach, ‘ruimte in de schuur’ en het ‘inzetten van de trapfiets’ ga je weer meer waarderen. Geld in de zak en een ervaring rijker. Zo slecht nog niet dus
Beiden gehad. Mille 2 cilinder is super Spartaans maar stuurt erg goed en loopt keihard. Heb je dus weinig aan zonder baco,sDillema :
De S bevalt mij best goed. Wat karakter, fijne motor voor woon-werk en op het circuit ook een leuk ding. Zit er goed op.
Brandstofverbruik is ook redelijk.
Op de lijst met motoren die ik ooit eens gehad wil hebben, staan ook de sportieve twins. Een VTR is best duur. Een RSV mille is prima betaalbaar.
Ik ben er bang voor dat een Mille leuk voor ff is, en dat ik dan toch liever de BMW weer heb. De Mille lijkt me op het circuit weer fantastisch.
De Mille leuker met leuke dingen, de bmw beter met niet leuke dingen.
Iemand ervaring met beide ?
Het is wat anders dan de befaamde wegen volgen.Alsof je een John Deere ombouwen wil naar Formule E....
Alles je iets bij legt heb je Öhlins vering en kan er niemand achteropNeem er eentje naast voor rond de 2k en doe m weer weg alsie tegenvalt...kun je je geen buil aan vallen...figuurlijk dan hé
'Iets' is momenteel wel bijna het dubbele.Alles je iets bij legt heb je Öhlins vering en kan er niemand achterop
Ik heb geen specifieke kennis van deze boxers, maar ik zie wel vrij veel aannames in je opsomming.Sinds het vervangen van de knippers achter blijkt mijn remlicht het niet te doen.
Iemand tips?
Hier alvast wat uitsluitingen:
1. Lampje -> vervangen door een nieuwe;
2. Remlicht schakelaar -> opeens deden én de voetrem én de remhendel het niet meer qua ‘feller branden’ bij remmen. Das wel heul toevallig lijkt mij, dus die sluit ik uit;
3. Bedrading: is netjes, ook niet doorgeknipt of aangezeten überhaupt;
4. Zekeringen: elke zekering (uit de linker box) bekeken en is goed;
5. Stekkeraansluiting: is schoon en maakt contact;
6. Stekker er goed in: alle drie de stekkertjes kunnen maar op een manier, ivm verschillende groottes;
7. Vreemd: het rode driehoekje brandt niet in mijn dashboard. Dus krijg geen melding hiervan;
Ik weet even niet waar ik verder moet zoeken. Heeft iemand tips zou welkom zijn, zonder remlicht rijden met koekblikkers om me heen voelt niet fijn
Zag vorige week vh eerst een r1200s reallife (@ Midland Lelystad). Altijd al gecharmeerd van dit model maar nooit ih echt gezien. Toen dus wel, en wat een hoog groot apparaat is het eigenlijk. Staat momenteel een zwarte op mp voor ik meen 5k. Als ik de centen had ging ik um halen. Wat een machtig apparaat om te zienLinks de mooi weer fiets, een R1200S op slicks.
Rechts staat normaal een R1200S op regenbanden.
Bekijk bijlage 1792075
HP2 erbij en morgen geld.
Deze meneer uit België rijdt door naar Assen voor een circuitdag.