BMW Sportboxer topic - deel 20 (still going strong )

Ik heb trouwens nog een kleine 100 tubes rvs polish liggen, dus als iemand nog graag de uitlaat wil poetsen dit voorjaar; je kunt t spul ophalen bij mij of ik stuur t je toe voor 10 euro verzendkosten.
Van de 100 tubes mogen er 75 weg
 
Ik heb trouwens nog een kleine 100 tubes rvs polish liggen, dus als iemand nog graag de uitlaat wil poetsen dit voorjaar; je kunt t spul ophalen bij mij of ik stuur t je toe voor 10 euro verzendkosten.
Van de 100 tubes mogen er 75 weg
Wil je eens een foto maken van dat spul?
 
Old new stock
 

Bijlagen

  • 20230320_090916.jpg
    20230320_090916.jpg
    112,6 KB · Weergaven: 16
Heeft er hier iemand toevallig interesse in een Boxercup? Het gaat om de linker. BJ 2004, KM stand 35.000. staat pas sinds 2010 op kenteken, omdat deze hiervoor in de prive collectie van BMW Nederland heeft gestaan. Historie is bekend en aantoonbaar. Voor meer info kun je een PB sturen :]
DSC05491.JPG
 
Vandaag nog aan Randy geklust. Nieuwe remvloeistof voor en achter, nieuwe aansluiting gemaakt voor de druppellader en de wielen eruit gehaald voor de nieuwe bandjes. Tijd voor het mooie weer ☀️
 

Bijlagen

  • IMG20230326212226.jpg
    IMG20230326212226.jpg
    247,4 KB · Weergaven: 19
Staat hem goed die nieuwe bandjes!Bekijk bijlage 1862817
De kogel is door de kerk! De BMW gaat de verkoop in. Ik heb de afgelopen heel wat km's gemaakt maar wij gaan geen vrienden worden. Ik heb er niet de "wauw" factor bij.
Ik heb zelf nog een Tenere 700 en een Aprilia tuono gen 2. Ik was aan het twijfelen om de Tuono de verkoop in te doen omdat ik altijd graag een Randy Mamola wilde hebben. Echter heb ik meer plezier met rijden op de Tuono dan op de S. Daarom besloten om de S in de verkoop te doen....
Mocht iemand, iemand weten...? Let me know.
 
Jammer zeg! Maar je kunt deze wens (Randy Mamola) wèl weer ‘n vinkje geven. Motorrijden doe je met je gevoel en als dat er niet is op deze fiets: indeed beter ‘n liefelijk schopje geven…
 
Ik wil na enkele jaren geen motor toch weer een motor en ik ben al jaren in de ban van de R1200S. Aanbod is niet heel groot maar er is ook geen haast bij. Waar moet je opletten bij de aanschaf? Sowieso de juiste opties ABS en Ohlin’s natuurlijk. Zijn er nog kwetsbaarheden?
 
Dat schijthok wil weer eens niet starten na 5 maanden stilstand. Ook niet na 4 dagen druppellader.
Ik dacht dat druppelladers een accu rustig weer vol laten lopen?
Accu zomer 2022 nieuw geplaatst. Vreet dat ding stroom zonder aan te zijn?
Mijn ouwe Kawa start na 9 maanden feilloos, zonder druppellader en met een kleinere accu :(
 
Dat schijthok wil weer eens niet starten na 5 maanden stilstand. Ook niet na 4 dagen druppellader.
Ik dacht dat druppelladers een accu rustig weer vol laten lopen?
Accu zomer 2022 nieuw geplaatst. Vreet dat ding stroom zonder aan te zijn?
Mijn ouwe Kawa start na 9 maanden feilloos, zonder druppellader en met een kleinere accu :(
Maar die heeft 4 konfituurpotjes?
 
Dat schijthok wil weer eens niet starten na 5 maanden stilstand. Ook niet na 4 dagen druppellader.
Ik dacht dat druppelladers een accu rustig weer vol laten lopen?
Accu zomer 2022 nieuw geplaatst. Vreet dat ding stroom zonder aan te zijn?
Mijn ouwe Kawa start na 9 maanden feilloos, zonder druppellader en met een kleinere accu :(
Dan zul je wel lekstroom hebben. Die accu van mij was ten minste al 3 jaar oud, en start na iedere winter weer. Ik doe ze eens per maand bijladen.
 
Ik wil na enkele jaren geen motor toch weer een motor en ik ben al jaren in de ban van de R1200S. Aanbod is niet heel groot maar er is ook geen haast bij. Waar moet je opletten bij de aanschaf? Sowieso de juiste opties ABS en Ohlin’s natuurlijk. Zijn er nog kwetsbaarheden?
Zoek naar een 1100 als je lekker wilt sturen; eventueel met dame of heer achterop

En zoek naar een 1200 als je vooral in je eentje keihard wilt optrekken O-)
 
Dan zul je wel lekstroom hebben. Die accu van mij was ten minste al 3 jaar oud, en start na iedere winter weer. Ik doe ze eens per maand bijladen.
Elke maand bijladen inderdaad.
Een nieuwe conventionele accu is stuk of heeft interne schade (loodplaten brokkelen langzaam af tot kortsluiting) na honderd dagen rust.
 
Er zit een gel accu in. Die heeft geen vloeistof tussen de platen.
Dat scheelt al een berg inderdaad.

Ik heb dan een R1100S en de andere boxer gehad.
Beiden waren heel kritisch op de accu is mijn herinnering.
Met de nieuwe Li-Ion was het wel een raket start.
En bij mij zat eerst nog een laadkabeltje met LED bewaking vast voor een lader die ik niet had.
En bij de kleine G310GS ook.
Dat bleek wel meer te gebruiken dan goed was.
Drie jaar laten zitten en dat bleek een bron van gezeur. :)

Maar even laden zou inderdaad afdoende moeten zijn bij jou. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan