BMW Sportboxer topic - deel 20 (still going strong )

Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten Bas. Als je met je lievelingsmotor het circuit op gaat, bepaal je tenslotte zelf hoe hard je wilt gaan.
Ik heb de S er alleen maar nog beter door leren kennen. En zo bijvoorbeeld gemerkt wat voor troep de standaard gele shocks zijn, tov Ohlins op maat.
Alsof je ineens zonder moeite rond gaat en toch 5 seconden sneller kunt zijn en letterlijk voelt wat de motor doet. En ja, ik weet dat er genoeg zijn die beter/mooier/sneller rond gaan zowel qua motor type als qua rijder skills, maar de lol zit er voor mij nou net in dat je met iets aparts mee doet.
En daar dan je eigen grenzen mee opzoekt en er vooral veel plezier mee hebt ; want er is altijd iemand sneller....

15AU-6260-007.jpg
 
Dat weet ik ook, alleen ik weet dat ik nu een motorfiets voor m'n leven heb gekocht. Ik was er een jaar of 10 geleden al fan van toen die van m'n vader in de schuur stond.. Het is dat ik er geen ruimte voor heb nu, anders zou die echt in m'n woonkamer staan. :Y
En jij bent de enige baas in huis, en/of kan je goed onderhandelen? :+
 
Of leg tapijt in je schuur en koop een schemerlamp en leunstoel :)
 
En jij bent de enige baas in huis, en/of kan je goed onderhandelen? :+
Nee ik heb een hele lieve vriendin die mijn passies heel erg kan waarderen*O*. Die hoop ik ook over een jaartje of 2 aan haar motorrijbewijs te gaan laten beginnen.
Zoiets dan:+
P90406600-original-bmw-motorrad-accessories-11-2020-600px.jpg
 
Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten Bas. Als je met je lievelingsmotor het circuit op gaat, bepaal je tenslotte zelf hoe hard je wilt gaan.
Ik heb de S er alleen maar nog beter door leren kennen. En zo bijvoorbeeld gemerkt wat voor troep de standaard gele shocks zijn, tov Ohlins op maat.
Alsof je ineens zonder moeite rond gaat en toch 5 seconden sneller kunt zijn en letterlijk voelt wat de motor doet. En ja, ik weet dat er genoeg zijn die beter/mooier/sneller rond gaan zowel qua motor type als qua rijder skills, maar de lol zit er voor mij nou net in dat je met iets aparts mee doet.
En daar dan je eigen grenzen mee opzoekt en er vooral veel plezier mee hebt ; want er is altijd iemand sneller....

Bekijk bijlage 1565637
Zo kun je het ook bekijken inderdaad.. ik was dit jaar op Zandvoort de enige boxer van pak 'm beet ruim 100 motoren. De instructeur snapte eerst niet waarom zo'n kleine gozer op zo'n 'zware' boxer moest zoeken. Na een aantal sessies was die nog best onder de indruk:9
 
Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.


Kilometerstand: 20 km
Bouwjaar: 05/2004
Verkoopprijs: € 22.900,-

Toch wel bijzonder als dit klopt... :Y
 
Welke banden zijn dat? Gaaf profiel!
idd Angel ST. Hele fijne band voor zowel circuit als obw. Mits niet te nat en koud dan wordt ie wat glibberig en kun je beter de Gt nemen of Michelins
 
Laatst bewerkt:
Dus jouw helm, olie en spiegelreflex camera......laat ook maar :) SHOEI :)
Iets met sarcasme hè :Y maar de Metzeler Sportec M9 RR komt erg goed uit tests.
Even wat anders, ik zit eraan te denken om het carbon front te vervangen voor het originele blauw, omdat ik van originaliteit hou en het mooier vind. Wat vinden jullie ?
IMG_20200721_125335.jpg
IMG_20201202_153155.jpg
 
Blauw natuurlijk. :) Maak dan de knipperlichthouders van karbon.
En neem een blank sportruitje 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan