BMW Sportboxer topic - deel 20 (still going strong )

Goedemorgen :W hier een (stok)oud lid van het BMW Sportboxer topic.
Ik kom nu wat vaker langs denk ik. :P


Momenteel rij ik een S1000RR en dagelijks een G310GS.
Met de eerste zo nu en dan op Zandvoort, met de tweede heb ik de meeste lol op de openbare weg. :]

Binnenkort mag ik ook op een HP2 Sport stappen.
Lekker relaxt met het koppel spelen. 8-)
Nog geen meter mee gereden, ik ben benieuwd hoe sportief die is.


Maar tweecilinders zijn wel mijn ding. Vooral veel Suzuki's gehad (4x TL1000R, 1x, TL1000S, 1x Cagiva Raptor 1.000 met TL blok)


En mijn eerste BMW was deze R1100S in 2004:

BMWzij.jpg PICT0009.jpg BeemerDyno1.jpg

Cu later!
 
Goedemorgen :W hier een (stok)oud lid van het BMW Sportboxer topic.
Ik kom nu wat vaker langs denk ik. :P


Momenteel rij ik een S1000RR en dagelijks een G310GS.
Met de eerste zo nu en dan op Zandvoort, met de tweede heb ik de meeste lol op de openbare weg. :]

Binnenkort mag ik ook op een HP2 Sport stappen.
Lekker relaxt met het koppel spelen. 8-)
Nog geen meter mee gereden, ik ben benieuwd hoe sportief die is.


Maar tweecilinders zijn wel mijn ding. Vooral veel Suzuki's gehad (4x TL1000R, 1x, TL1000S, 1x Cagiva Raptor 1.000 met TL blok)


En mijn eerste BMW was deze R1100S in 2004:

Bekijk bijlage 1419593 Bekijk bijlage 1419594 Bekijk bijlage 1419592

Cu later!

HP2!! Heel benieuwd naar de plaatjes! :}
 
Niet eens bij ali???
Er zitten wel Action ventieldopjes op de banden. _O-
En een blauw Rizoma gashandle wat te lelijk is voor woorden. De originele zit er los bij.

Hij is ook wat goedkoper want de Öhlins vering is zoek (de vorige eigenaar - een kleine Japanner - had hem verlaagd met Hyperpro).
Hyperpro heeft de motor een tijdje in de werkplaats gehad om e.a. uit te zoeken hoe ze hem weer standaard konden krijgen.
Dus alles is nu nieuw met 0 kilometers.

Daar gaat de verzamelwaarde. :')

Maar ik ga er nog wel achteraan.
 
Er zitten wel Action ventieldopjes op de banden. _O-
En een blauw Rizoma gashandle wat te lelijk is voor woorden. De originele zit er los bij.

Hij is ook wat goedkoper want de Öhlins vering is zoek (de vorige eigenaar - een kleine Japanner - had hem verlaagd met Hyperpro).
Hyperpro heeft de motor een tijdje in de werkplaats gehad om e.a. uit te zoeken hoe ze hem weer standaard konden krijgen.
Dus alles is nu nieuw met 0 kilometers.

Daar gaat de verzamelwaarde. :')

Maar ik ga er nog wel achteraan.

als je die foeilelijke stickers er af haalt, en er geen paarse veren omheen laat draaien ziet men dat al niet zo snel meer..
 
als je die foeilelijke stickers er af haalt, en er geen paarse veren omheen laat draaien ziet men dat al niet zo snel meer..
Het zijn gelukkig wel compleet nieuwe schokbrekers met zwarte veren. Net als op mijn G310GS en de S1000RR. ;)
En de kwaliteit staat buiten twijfel, maar de liefhebber wil natuurlijk de Öhlins set erop. Goud valt ook wel op..

De Beemer is naar een handelaar gegaan via mijn eigen BMW dealer. Dus ik ga daar eens vragen of ze de oude eigenaar kunnen contacten. O-)

Stickers? Die van de voorvork bedoel je? :+
 
Het zijn gelukkig wel compleet nieuwe schokbrekers met zwarte veren. Net als op mijn G310GS en de S1000RR. ;)
En de kwaliteit staat buiten twijfel, maar de liefhebber wil natuurlijk de Öhlins set erop. Goud valt ook wel op..

De Beemer is naar een handelaar gegaan via mijn eigen BMW dealer. Dus ik ga daar eens vragen of ze de oude eigenaar kunnen contacten. O-)

Stickers? Die van de voorvork bedoel je? :+
Ja. die op de vork idd.
 
Ja, maar straks komt zon cb500 je nog voorbijgezet :+
Ik heb altijd excuses liggen. :+
Maar van een goede voorrijder kan ik wel smullen (hij moet aan de turbo).

Soms verbaas ik mij erover wat er voor me rijdt.. dat ziet er goed uit.
Veel betere zithouding, oogt lekker snel en soepel allemaal. Soms zelfs twee rijders 100 meter achter elkaar.
Supermooi gezicht zoals ze door de bochten gaan.:}
Maar dan kwam ik er wel op aanrijden :? .. en na het nodige genieten (±1 rondje) er maar voorbij.

Misschien moet ik een keer achter die CB500 beginnen en blijven rijden. :Y

Het is trouwens al jaren geleden dat ik een volledige circuitdag gereden heb.
Volgende maand is alweer de laatste keer bij de MAC. 18 september en dan zeven maanden niets. -O-
 
Ik heb altijd excuses liggen. :+
Maar van een goede voorrijder kan ik wel smullen (hij moet aan de turbo).

Soms verbaas ik mij erover wat er voor me rijdt.. dat ziet er goed uit.
Veel betere zithouding, oogt lekker snel en soepel allemaal. Soms zelfs twee rijders 100 meter achter elkaar.
Supermooi gezicht zoals ze door de bochten gaan.:}
Maar dan kwam ik er wel op aanrijden :? .. en na het nodige genieten (±1 rondje) er maar voorbij.

Misschien moet ik een keer achter die CB500 beginnen en blijven rijden. :Y

Het is trouwens al jaren geleden dat ik een volledige circuitdag gereden heb.
Volgende maand is alweer de laatste keer bij de MAC. 18 september en dan zeven maanden niets. -O-

Oei, cb kost niet veel geld. stond er eentje in haarlem te koop laatst, ook van een MAC klant.

Maar laten we dat verder even via de PB doen, sportboxer topic, niet MAC/CB/rijeensdoortopic :+
 
Mooi spul! Komt deze uit Nunspeet??
BMW dealer uit Barendrecht heeft hem ingeruild en verkocht aan een handelaar.
Ik ga nog wel op zoek naar de historie.
Mijn andere twee BMW motoren komen vaker in Barendrecht.
Eentje is daar ook nieuw gekocht vorig jaar. :)
 
Mijn blauwe 1100s breng ik straks naar MP Almere, waar hij dus is ingeruild..

Als iemand nog een uitermate mooie en vooral ook heeele goede S zoekt, zou ik niet verder zoeken..
Deze S is zonder ABS, slechts 33 k op de teller en voozien van fraaie extras.

Het gaat mij aan het hart deze weg te doen, omdat ik mijzelf ooit had beloofd deze nooit meer weg te doen...
Maar de RS lonkt..en hem.erbij houden was geen optie..(er staan er nog een paar..)
 
Mijn blauwe 1100s breng ik straks naar MP Almere, waar hij dus is ingeruild..

Als iemand nog een uitermate mooie en vooral ook heeele goede S zoekt, zou ik niet verder zoeken..
Deze S is zonder ABS, slechts 33 k op de teller en voozien van fraaie extras.

Het gaat mij aan het hart deze weg te doen, omdat ik mijzelf ooit had beloofd deze nooit meer weg te doen...
Maar de RS lonkt..en hem.erbij houden was geen optie..(er staan er nog een paar..)


ik ben opzoek naar een 1100s

zie hem staan onder wordt verwacht 5750,-
Maar dat wordt iets te veel van het goede voor een 2e motor
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan