BMW Sportboxer topic - deel 20 (still going strong )

2021.. it's alive.. *O*

IMG20210302161301.jpg


Naar een afspraak @100 kilometer en nog een visite bij een oud-collega.
Vlak bij huis nog even een piccie als bewijs. ;) :t
 
@Kars sorry dat het zo lang duurde voor ik weer reageerde, de R1100S blijft nog wat langer bij mij gezien het budget het toch toe laat om hem langer te houden.
 
Iemand hier die een hoger stuur heeft gemonteerd op z'n R1200S? Ik wil graag weten hoe breed deze is en of hij buiten de cilinderkoppen uit komt. Ik ben namelijk bang dat de motor straks niet meer door de schuur deur naar binnen past... Of naar buiten, na montage :+ .


Gevonden!
 
Laatst bewerkt:
Op marktplaats staat nog een mooie gefreesde , kortere trekstang te koop!
Zie je zelden,2e hands...
 
Op marktplaats staat nog een mooie gefreesde , kortere trekstang te koop!
Zie je zelden,2e hands...
Weet niet of ik deze (gemonteerd) mooier vind staan... Jij hebt deze wel toch? En is die nog korter dan de originele die op de BCR zit? Want ik kan nu nog maar net bij de grond met m'n tenen
 
blok.jpg
Weet niet of ik deze (gemonteerd) mooier vind staan... Jij hebt deze wel toch? En is die nog korter dan de originele die op de BCR zit? Want ik kan nu nog maar net bij de grond met m'n tenen
Dan moet je even een foto recht op de achteras genomen, plaatsen. Dan kun je dast het beste zien.
En natuurlijk is het mooier 8-)
 
Zwart anodiseren die trekstang wilde ik zeggen.. maar bedacht even later.. bij mij is alles al zwart. :+

Foto uit de winter..
IMG_20200219_182320_DRO.jpg
 
Ik was bang voor Ali *O*
Deze heb ik ook nog op de kop kunnen tikken. GloednieuwBekijk bijlage 1611013
Ik heb er inmiddels wel vier liggen van Ali.
Voor de S1000RR en voor de HP2.
Die zien er teminste normaal uit. :+ ;)
Die hebben een hele mooie wanddikte en zijn toch zacht met een diep profiel.

Leuk die handschoenen, het model heb ik eerder ook gehad.
Ik herken de protectoren op de knokkels en het stikwerk.
Was voorheen mijn uitzicht tijdens het rijden. _O-
 
Laatst bewerkt:
Hi Allen,

Ik heb een paar vragen over mijn R1100s (2004, twinspark zonder ABS).
- Wellke veer- en demperinstellingen rijden jullie mee? Ik rij nu vooral woon werk maar houdt wel van een sportieve rijbeleving en strak sturen. (ik heb de gele veren)
- Welke banden rijden jullie mee? Ik heb er nu redelijk vierkante Bridgestone BTs eronder en ik vind deze echt heel erg slecht tijdens nat weer, heel erg weinig vertrouwen ermee
- Hoe kan ik het beste de telelever checken op slijtage. Ik heb hem nu op de bok gezet, vriendin achterop gepleurd zodat het voorwiel los stond en toen in alle richtingen lopen sjorren en duwen en kon nergens speling ontdekken. Reden van checken is erg zoekerig weg gedrag. Ik vermoed door de vierkante achterband maar toch goed om ook de ophanging na te lopen.
- Na een koude start rookt de motor heel veel (witte rook). Is dit een meer voorkomend euvel en wat zou ik er aan kunnen doen.

Mvg,
Paul
 
Hoi,

Korte antwoorden:

Showa is Shit
Pirelli Angel ST
Telelever speling? Nog nooit van gehoord
Vervang je banden en kijk dan opnieuw
Witte rook is een teken dat je te weinig rijd ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan