BMW System 5 helm prijs

gixfighter

MF'er
8 feb 2004
198
0
Steenbergen
Weet iemand de prijs van deze helm in het zwart?

Lijkt misschien luie vraag want kan ook gewoon naar de dealer gaan maar zit op het moment in Kaapstad en ben vandaag bij de BMW dealer hier geweest: Omgerekend 390 euro in het zwart met extra donker vizier erbij. Ik heb niet echt een idee wat ze in NL kosten, maar denk dat het wel wat scheelt. Bovendien kan ik de 14% tax nog terugkrijgen op het moment dat ik naar NL vlieg. Echter ben ik officieel wel verplicht me te melden bij de douane op schiphol om vervolgens weer 19% btw te betalen..... :P

Alvast bedankt

Groeten uit Kaapstad 8-)
 
Ik zou zeggen: Kopen!

Bij De Hobbyist:
BMW Systeem V, zwart € 445,-
Vizier, getint € 62,82
Vizier, transparant met pinlock € 90,84

Bij de dealer stukkie duurder.

Ik zou die 14% belastingen terugvragen en als je even een ritje door een wolk vliegen maakt, dan kun je de douane hier wellicht ook wel zover krijgen dat je geen BTW meer hoeft te betalen.
 
dat is echt niet slim. Zoiets valt op en als je dan gepakt wordt, ben je echt zuur. Iets met naheffing EN boete.
of de helm daar gewoon gebruiken. Kan me best voorstellen dat als jij een motorvakantie houd dat je je eigen spulletjes mee wil nemen (heb je toevallig ook een pak?)
 
Laatst bewerkt:
dat is echt niet slim. Zoiets valt op en als je dan gepakt wordt, ben je echt zuur. Iets met naheffing EN boete.

Ik geloof niet dat ze zo moeilijk doen, en bovendien scheelt het me 310 Euro inclusief vizier! Dan mag die naheffen en boete behoorlijk hoog zijn wil ik erop achteruit gaan. Bovendien ben ik niet zo bang voor controles, ik vlieg zo'n 20-30 keer per jaar via schiphol naar landen buiten Europa, en controles zijn zeldzaam. Bovendien gebruik ik de helm hier al want ik ga nog een motor huren voor een paar dagen dus hij zal er al een beetje gebruikt uit zien. Ik zal zorgen dat er een hoop vliegen op mn vizier geplakt zitten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan