BMW

En de Boxercup, dan?
Bestaat niet meer, net als hun Powercup.

Wel jammer, mooie klasses.

Maarreh, je moet een beetje kijken naar de doelgroep. BMW Motorfietsen staan niet bekend om hun sportiviteit (de Boxer uitgezonderd dan misschien). Zou het dan ook absoluut onbegrijpelijk vinden als ze toch de MotoGP (of World SBK) instappen met hun prototypes. Kost bakken met geld terwijl daar zoals gezegd hun doelgroep niet zit (of ze moeten echt met Supersport modellen uit gaan komen).
 
Bestaat niet meer, net als hun Powercup.

Wel jammer, mooie klasses.

Maarreh, je moet een beetje kijken naar de doelgroep. BMW Motorfietsen staan niet bekend om hun sportiviteit (de Boxer uitgezonderd dan misschien). Zou het dan ook absoluut onbegrijpelijk vinden als ze toch de MotoGP (of World SBK) instappen met hun prototypes. Kost bakken met geld terwijl daar zoals gezegd hun doelgroep niet zit (of ze moeten echt met Supersport modellen uit gaan komen).
Idd, ik zag het ook net. Jammer.

Lijkt me ook dat het concept van de huidige BMW fietsen niet geschikt is om op topniveau mee te racen tegen de geëikte sportfietsen. Dat zou dus betekenen dat ze dan wel heel veel geld in de ontwikkeling van een (voor BMW) compleet nieuw concept moeten gaan steken.
 
Volgens mij krijg je dan toch een motor die niet mee kan gaan zoals de Aprilia, die je dan bijna nooit in beeld ziet... -O-
 
Dan zijn ze daar ook niet erg consequent in, gezien de hoeveelheid geld die ze in de F1 en andere race sporten spenderen. ;)

full
 
BMW is bezig met een Motogp motor, testrijder is Jeremy mcWilliams.
Is al vaker in het nieuws geweest, er zijn zelfs filmpjes.
 
Ik heb altijd het gevoel dat bij jappen de concurentie het heftigst is.. van wie het meeste wint op het circuit des te beter de straat modelen verkopen..
En bmw trekt gewoon volk aan die niks om circuit prestaties geven, maar kwaliteit willen.
Of zie ik het verkeerd?
 
BMW is bezig met een Motogp motor, testrijder is Jeremy mcWilliams.
Is al vaker in het nieuws geweest, er zijn zelfs filmpjes.

volgens een bmw-topman gaat bmw niet meedoen aan de motogp,rede hiervoor is dat bmw de laatste jaren het verkoop aantal omhoog ziet schieten,zonder deel te nemen aan een raceklasse. "waarom zouden wij dan meedoen aan een geldverslindend project?" aldus de duitser!
 
Met andere woorden, je bent dus snel en kan niet goed schrijven...

Ouwe mensen hebben altijd wat te klagen he. Die vallen nog over een verkeerd woordje.
is deze zin wel goed :? :+

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/397513/ef04050820c327ad6a71ade953864414 (stupid.gif)​
 
_O- ondanks ik zelf jong ben en bmw rij..kan ik deze opmerking erg waarderen :}



maar wat is dat toch???? bmw en leeftijd?????

Als ik ga rijden en ik kom een BMW tegen zie je de grijze haren al onderuit de helm komen.(niet lelijk bedoelt) Ik zie in dit gedeelte van het land ook niks anders dan BMW toerfietsen(als we het puur over BMW's hebben :o ). Tuurlijk zie ik wel is een K 1200 s of een All-Road maar het merendeel zijn toerfietsen. Een tijdje geleden reed ik een toerrit en het merendeel van de deelnemers zijn ouder dan 55 en hebben.....je raad het al een BMW. Maar waarom ze "allemaal" op een BMW rijden ik heb geen flauw idee.
 
kijk volgend jaar maar eens in de GP.. :Y

:N heb geen bronnen..

maar kan me toch wel iets herrineren dat of frank of Job zei dat BMW het volgend jaar gaat proberen met een niew prototype 800cc machine :Y

Biaggi zou waarschijnlijk ook terug komen.. maar daar gaat het in dit topic niet over :P
 
O -O-

wel jammer eigenlijk.. :Y

en dan toch nog even doorgaan op Biaggi.. kwam die nog terug *D of gingen die plannen toen ook al niet meer door??? -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan