bmw

jollie

Rookie
8 feb 2002
2
0
bennekom
Goedenavond
ik ben van plan een bmw 1100rt te kopen is er iemand die mij misschien wat advies kan geven over dit type
of andere goede raad.
 
Hoi!

Wordt de Honda VFR 800 niet als soort van concurrent van deze BMW gezien? Misschien een alternatief?

Jeroen

:? :? :? :? :? :? :?
Wel eens geprobeerd een radio in een VFR te bouwen? Volgens mij is de Vespa ook een alternatief voor de fireblade })

Kom op zeg! De VFR is weliswaar een sport/tour fiets, maar de R1100RT is een kaliber dat meer in de klasse van de ST1100, GTR1000, Goldwing etc. thuishoort en niet bij de (semi)supersport-motoren.

Ik heb zelf (2 jaar geleden) 1 1/2 uur ervaring met de motor en kan me alleen nog herinneren dat het een motor was waar je snel aan went en lekker mee kan sturen. Op dat moment reed in een CBX550F2 van 19toen en het feit dat uitgerekend die overgang zo makkelijk ging zegt toch wel wat toch??

Tip: Huur die motor voor een dag of weekend en voel \'em flink aan de tand.
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 09 februari 2002 01:59 schreef Ryser het volgende::? :? :? :? :? :? :?
Wel eens geprobeerd een radio in een VFR te bouwen? Volgens mij is de Vespa ook een alternatief voor de fireblade })

Kom op zeg! De VFR is weliswaar een sport/tour fiets, maar de R1100RT is een kaliber dat meer in de klasse van de ST1100, GTR1000, Goldwing etc. thuishoort en niet bij de (semi)supersport-motoren.

Waarom denk je dat ik mijn antwoord met een vraagteken afsluit? Zal dit BMW type wel voor een ander gezien hebben.
 
M\'n vader heeft zo\'n fiets, superdeluxe, handvatverwarming, ABS, electrisch verstelbaar raampje enzo.

Voldoet hem perfect, ik heb er zelf nog niet op gereden dus ik weet niet hoe het rijdt. :)
 
Yep je hebt gelijk. In moto73 werd een vergelijkingstest gedaan tussen deze fiets:
- Honda VFR800i
- Ducati ST2
- BMW R1100S

Ik dacht dat de RT bedoeld werd in de originele vraag van het topic, toch niet, sorry.
Hehe, ik weet toevallig iets van BMW\'s af omdat m\'n vader een RS heeft gehad en nu een RT heeft. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan