BMW

Vorig jaar was BMW Nederland de grote afwezige. Stukje grootheidswaanzin? Stukje arrogantie? Wie zal het zeggen.

Gezien de vermelding op www.motorai.nl als exposant denk ik dat ze toch een stapje omlaag hebben gedaan.






...hmmm, toch maar ff de agenda erbij pakken. ;)
 
Tsja, dan wordt het een commerciële (marketing) afweging: "gaan we onszelf manifesteren op zo'n beurs in de hoop de verkopen te stimuleren of krijgen we die klanten toch wel...."

Afweging van bezoekersaantallen, doelgroep en kosten. BMW vond domweg de RAI te duur voor wat het opbracht. Vorig jaar draaide de boel beter dan het jaar daarvoor (dat was echt triest). Wellicht dat de ommekeer van vorige jaar BMW nu over de streep trekt, daarnaast hebben ze met de K1200S een enorme publiekstrekker en willen ze een ander publiek aanspreken.
 
Geen enkel bedrijf stelt handelingen gedreven door arrogantie of grootheidswaanzin. Het heeft allemaal te maken met kosten en opbrengsten, winst en marktaandeel. Maar vooral winst. :)
Een bedrijf dat zichzelf overschat zal niet lang bestaan.

Natuurlijk kan (BMW)onderzoek uitgewezen hebben dat er een positief verband bestaat tussen arrogantie en winst, maar ik betwijfel het. :+
 
Vorig jaar was BMW Nederland de grote afwezige. Stukje grootheidswaanzin? Stukje arrogantie? Wie zal het zeggen.

Gezien de vermelding op www.motorai.nl als exposant denk ik dat ze toch een stapje omlaag hebben gedaan.

maaaaaar... ze stonden vorig jaar* wel met een grote stand op de motorbeurs in utrecht ;)



*Technisch gezien was dat dus dit jaar, 2004 :P
 

Ah sorry, ik wist niet dat je van Dongen was en dat je bezig bent met Special Purpose Vehicles.
Ik zal even herformuleren in het Dongs: Geen enkel bedrijf doet dingen gedreven door arrogantie of grootheidswaanzin.

Als je het nu nog niet begrijpt, laat het me weten, dan praten we er eens over. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan