BN 4 bbq met regio zuid-west. idereen welkom

BBQ is dus 15 November, poll gesloten

  • Zaterdag 15 November

    Stemmen: 12 48,0%
  • Zaterdag 15 November

    Stemmen: 13 52,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Kom op m-fers waar blijven jullie nu,dan kan er een mooi prijsje gemaakt worden.
Meld je eigen gewoon aan het word bere gezelig goed eten en drinken en PARTY

Er kan nog meer bij,er kan nog veeeeeeeeeeeeeel meer bij.

Groetjes Nijntje
 
Schop :X :X

Is het mogelijk om alleen te komen
beerchug.gif
 
ja maar natuurlijk mag je alleen komen maar als je nog meer mensen weet,
van het forum zijn die naatuurlijk altijd welkom .


als je maar betaald :+ :+ :+ :+

groetjes nijntje

Need i say more ???

Kleine aanpassing: Voor de mensen die absoluut niet mee willen BBQ'en is er een prijs afgesproken van 20 euro voor de gehele avond vrij drinken (wat je ook besteld, uitgezonderd breezers en smirnoff ice)

Uiterlijke opgave voor de datum: 5 November (BBQ), voor alleen drinken kan tot en met 12 November

Tuupke
 
Laatst bewerkt:
Need i say more ???

Kleine aanpassing: Voor de mensen die absoluut niet mee willen BBQ'en is er een prijs afgesproken van 20 euro voor de gehele avond vrij drinken (wat je ook besteld, uitgezonderd breezers en smirnoff ice)

Tuupke

betere deal kan je niet krijgen dacht ik zo :P
ik heb er iig nu al zin in!!
 
....anders ik wel!!!!

Tering, wat een tijdstip Voske....heb je weer filmpjes zitten bewerken????? Hahaha!

Nee jij,,,,,wat een tijd stip kon je niet meer slapen ben je zo zenuwachtig voor vandaag race op zolder.(last van een strakke plasser ;) )

Maar ik heb er ook wel zin in met dat zootje ongeregld ;)
 
Nee jij,,,,,wat een tijd stip kon je niet meer slapen ben je zo zenuwachtig voor vandaag race op zolder.(last van een strakke plasser ;) )

Maar ik heb er ook wel zin in met dat zootje ongeregld ;)

Nee, ik zat op dit tijdstip mijn bammetjes naar binnen te werken omdat ik om 5.45u moest vertrekken om op tijd op Zolder aan te komen.
Een strakke plasser....daar heeft iedere vent 's morgens last van..... :X

Afijn....mensen....kom op...het kan drukker!!!!!
 
Beste Dames en Heren,

Zie opnenings post voor Update met betrekking tot de betalingen.

Greetz, Tuupke
 
Hey Tuupke,

zet Heijm en mij ook maar op de lijst hoor!!! De Prins en partner kunnen niet helaas ... Brammetje Gixxer is ook op de hoogte gebracht maar daar weet ik verder niks van. De anderen ga ik een dezer dagen nog op de hoogte proberen te brengen!


x Maus
 
Laatst bewerkt:
*schop*



T duurt nog wel ff voor t weer zo ver is maar moet toch bekennen dat ik er nu al wel zin in heb! Tis ondertussen behoorlijk schandalig lang geleden dat ik sommige van jullie gezien heb .. en ja ik schaam mij diep!


x
 
Op zaterdag 23 augustus 2003 01:57 schreef Tuupke het volgende:


Tuupke en Nijntje

Haga-san [b/]Betaald[/b]

He Tuupke, je hebt zelf nog niet betaald!!! ;)
PS. typfoutje bij "Betaald" achter mijn naam.. ff slash weghalen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan