BN 4 bbq met regio zuid-west. idereen welkom

BBQ is dus 15 November, poll gesloten

  • Zaterdag 15 November

    Stemmen: 12 48,0%
  • Zaterdag 15 November

    Stemmen: 13 52,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Zo als ik al eerder had vermeld in Oosterhout zit langs de snelweg A27 een AC hotel (maar wel zelf ff regelen)als je daar overnacht.Wil ik die gene die avond daar wel ff ophalen maar terug brengen is niet gegarandeerd.Ik zal het wel niet de hele avond vol houden namelijk.

Helaas is mijn hotel al vol geboekt sorry.

Maar dat kan vast wel ff iemand anders regelen of misschien een taxi terug.

Groetjes Nijntje
 
Zo als ik al eerder had vermeld in Oosterhout zit langs de snelweg A27 een AC hotel (maar wel zelf ff regelen)als je daar overnacht.Wil ik die gene die avond daar wel ff ophalen maar terug brengen is niet gegarandeerd.Ik zal het wel niet de hele avond vol houden namelijk.

Helaas is mijn hotel al vol geboekt sorry.

Maar dat kan vast wel ff iemand anders regelen of misschien een taxi terug.

Groetjes Nijntje
Mijn hotel is nog niet echt "vol"... als het voor mensen echt "problematisch" wordt, mail me maar... hotel is ook duur heh.
 
Even voor de duidelijkheid er zijn nog mensen die NIET betaalt hebben :( :(
Heijm is degene die deze keer de betaling voor zijn rekening zou nemen. Er is de laatste tijd echter nogal veel gebeurd en gepasseerd dus misschien issie het ff vergeten. Zal hem eraan herinneren, komt goed!!!
Op woensdag 08 oktober 2003 17:04 schreef Ninjabiker het volgende:
Ik heb me ook aangemeld, ben wel benieuwd naar de (meeste) gezichten achter de MFers. Nu maar hopen dat Maus niet meer boos is.... ;)
Maus is niet meer boos, maar dat was je inmiddels wel bekend *kus*
Op woensdag 08 oktober 2003 17:17 schreef Nijntje het volgende:Die muts is noooooit boos :+ :+ ;) ;) ;)
Uhmz .. Muts :? Helmpie dan op zn minst he 8-)
Over helmpjes geschroken, dit wordt wel de 1e BN-avond/middag waar bij het gebruik van een helm niet verplicht is .. misschien niet geheel onverstandig hem toch te benutten maar dat buiten kijf gelaten :+
Op woensdag 08 oktober 2003 17:57 schreef Ninjabiker het volgende:Gelukkig maar, ze had er nl. wel haar redenen voor.... :X
Is al uitgepraat en is al goed! .. verder gewoon niet meer over praten nu, is vergeven en vergeten!
Op donderdag 09 oktober 2003 19:24 schreef Haga-San het volgende:wel lief blijven voor onze Maus he?!! :)
Thanks voor de back-up Haga-San :)
 
Komt er toevallig iemand uit het midden van het land die die kant op gaat?! Dan kan ik namelijk lekker aan de zuip gaan... :P
Jij woont in Kesteren, toch?

Ik woon in Rhenen....

En ik vind het niet erg om te rijden (was toch al de bedoeling ;) ).
 
Laatst bewerkt:
Tja, heb niet alle 10 pagina's bekeken, maar weet iemand ook hoelaat de BBQ begint? (Heb nl. een verjaardag en weet niet of ik het red om daarna naar Dongen te komen)
Zou wel erg leuk zijn om weer wat MF-ers te ontmoeten... :)
Alvast bedankt :} voor de reactie!
 
Ik wil ook wel weten hoe laat het begint.
[me]da Ninja moet 15 November om 18.00 bij Sinterklaas op het matje komen. :X
[/me]


dat zal daarna wel weer een inhaalrace worden :+
 
De tijd moet nog ff besproken worden, maar dat gaat pas als iedereen betaald heeft, dan weten wij ook hoe veel personen er precies zijn.
Maar reken maar van af 20:00/21:00.



Dus da ninja je mag nog ff naar de sint voor een pak slaag(wil ik je ook wel geven hoor) :+ ;)


Groetjes Nijntje
 
De tijd moet nog ff besproken worden, maar dat gaat pas als iedereen betaald heeft, dan weten wij ook hoe veel personen er precies zijn.
Maar reken maar van af 20:00/21:00.
Groetjes Nijntje



dus dat wordt hongerlijden tot die tijd :+ :+


edit
die slimme manke hier in huis had ze eige niet afgemeld
dus dat stoffel8 gedoe moet je maar ff veranderen in munk :Z :Z |( |(
 
YES, please hurt me!! }) :P

Be carefull what you wish for... you just might get it!
O-)

Als het maar lekker hard is :+ :+


oowwwww wordt het zo'n bbq :? :?


[me]"ons Lianneke" weet nu niet of ze 15 nov haar burgertrutjekostuum moet aandoen of haar gecombineerde leren/latexpakje met toebehoren :+
full
[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan