BN 4 bbq met regio zuid-west. idereen welkom

BBQ is dus 15 November, poll gesloten

  • Zaterdag 15 November

    Stemmen: 12 48,0%
  • Zaterdag 15 November

    Stemmen: 13 52,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Herinnering voor degene die nog niet hebben betaald:

nog 3 dagen om de betaling over te maken, daarna worden er een aantal van de lijst geschrapt :(
 
Grote excusses voor het feit dat er voor Heijm en mij nog niet betaald is.

Heijm zou dat regelen, maar daar is door bepaalde persoonlijke omstandigheden even wat vertraging in gekomen! Buiten jou mail om Tuupke heb ik hem er ook wederom aan herinnerd. Je kent de reden waarom inmiddels en hoop dan ook op enig begrip. Laatste weken zijn niet de makkelijkste geweest!
Mocht het niet op tijd betaald zijn, de betaling komt hoe dan ook!!! En wij ook .. zonder twijfel! Al moeten we ter plekke nog betalen we zullen er zijn.

Nogmaals excusses!!!
 
Haal mij maar van de lijst...

Moeten wij dit dan gaan missen? '(

01_2.gif
01_2.gif
01_2.gif


full


:9
 
Nie zeiken, gewoon komen :+

De BBQ is open voor iedereen die motor-forum of motoren in het algemeen een warm hart toedragen. :}
Tuupke, schrijf er nog maar twee bij dan op je lijstje. Ikke en kwiebus. Voor de betaling mail ik je nog wel ff. Jij woont toch ook op de Hoge Akker
 
....Heb jij eigenlijk wel eens makkelijke weken.....???? :?
Je komt weer lekker tactisch uit de hoek ZXRené! Fijn, die subtiliteit van je af en toe. Geloof niet dat ik jou of iemand (buiten Tuupke en Helma) verantwoording schuldig ben voor het hoe en waarom. Kan me je reactie echter ergens wel voorstellen. No hard feelings!!! Maar dacht ook dat je ons ondertussen goed genoeg kende om te weten dat we onze afspraken wel nakomen! Als we zeggen dat we er zijn, zijn we er. En alles we zeggen dat we betalen, dan komt dat ook altijd netjes in orde.
 
Nog steeds weet ik niet waar mijn tafel voor die avond staat voor die heerlijke bbq, volgens mij gaat er straks iemand lekker op vakantie met die centen :+ :+ :+

[me]"ons Lianneke" is helemaal niet nieuwsgierig hoor O-) hint.....hint.... ;) [/me]
 
Nog steeds weet ik niet waar mijn tafel voor die avond staat voor die heerlijke bbq, volgens mij gaat er straks iemand lekker op vakantie met die centen :+ :+ :+

[me]"ons Lianneke" is helemaal niet nieuwsgierig hoor O-) hint.....hint.... ;) [/me]

zo als eerder vermeld word dit bekent gemaakt na 1 novemer dan weten wij zelf ook meer
 
Je komt weer lekker tactisch uit de hoek ZXRené! Fijn, die subtiliteit van je af en toe. Geloof niet dat ik jou of iemand (buiten Tuupke en Helma) verantwoording schuldig ben voor het hoe en waarom. Kan me je reactie echter ergens wel voorstellen. No hard feelings!!! Maar dacht ook dat je ons ondertussen goed genoeg kende om te weten dat we onze afspraken wel nakomen! Als we zeggen dat we er zijn, zijn we er. En alles we zeggen dat we betalen, dan komt dat ook altijd netjes in orde.

En jij weet nu ook al best wel dat het helemaal niet gaat om dat geld of om wat voor afspraken dan ook.......

.....de rest mag jezelf raden.


(bovendien weet iedereen ondertussen wel dat ik niet subtiel ben...)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan