Bo Bendsneyder deel 2

Ik heb meerdere interviews gelezen en gehoord van Bo en die waren allemaal perfect waarvan ik weleens dacht ,....jij bent een heel slim mannetje en weet wat hij zegt , vandaar ik hier ook mijn twijfels heb , misschien heeft hij wel zoiets gezegd maar niet met de bedoeling om dan dat toe te spelen naar z'n teammaat ,.....dat heeft men er dan maar van gemaakt.
Misschien heeft hij gezegd van als je nou kijkt naar een team als Petronas , met als rookie Quatorrao en dan de ervaren (1jaar) Morbidelli die maken een team sterk , je weet het niet maar de media kan je mooi te kakken zetten .

Je hebt het ook nergens anders gelezen, zegt mij genoeg...
 
A man on a mission?
1407037
 
Op Assen hadden ze toch iets gevonden tijdens de WU , want hij reed in de race (paar rondjes) ook al goeie tijden.

1 rondje, haarbocht, madijk en ossebroeken. Zijn eerste rondje was een 1,48.009 terwijl er aan de kop een 1,42'er werd gereden.

Hans Spaan gaf tussen WUP en Race aan dat ze veel problemen hadden en dat ze tijdens de WUP niets hadden gevonden en dat ze het tijdens de Race nog maar weer eens helemaal anders zouden doen, want ze hadden toch niets te verliezen.
 
Bo als 9e getraind in FP3, in één keer door naar Q2, en vervolgens gekwalificeerd op P15. Mogen we even vrolijk doen na de desastreuze race op Assen? *O*
 
Het is weer het gebruikelijke beeld.. Zo te zien gaan ze Bo bij het aanremmen van de eerste bocht constant voor bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan