Bo Bendsneyder deel 2

Een goed voorbeeld zijn de trainingen waar het team ook al paar keer iets van geroepen heeft .
Als er ook maar iets verkeerd voelt aan de motor rijdt hij na de eerste keer gelijk naar binnen en zet de motor aan de kant .
Mij doet het sterk denken aan een rijder die met veel talent ook jaren zo doorploeterde en nu met een aprilla in de BSB achteraan doorrommelt .
Sorry dat ik het zeg maar als er geen mentale hulp komt en Bo zijn manier van denken niet veranderd gaat dit hele avontuur als een kaarsje uit heel erg jammer voor een projekt als NTS .
Dat is een verhaal van vorig jaar.
Heeft die fransoos toen geroepen.
 
Vind het een moeilijk verhaal, het talent en de kunde is er absoluut. Rookies kampioen wordt je ook niet zomaar.
Moto3 is een enorme stap omhoog en daar deed hij het niet onverdienstelijk.
Moto2 past beter bij zijn lengte en ook al is NTS niet de topper, zo'n fiets wil echt wel sturen.

Wat ZXRH88 zegt ben ik het mee eens, de instelling...er zat niet meer in, volgende keer beter, voelde niet helemaal...dat moet anders.
Wij nuchtere hollanders missen soms dat vuur. Ook in dat rijtje een Dumoulin, Sjinkie Knecht enz.
Als je kijk naar een Verstappen, Herlings, Van der Poel, heb ik het idee dat daar meer lef of passie achter zit.

Nogmaals, persoonlijke mening maar hoop dat Bo ergens een stukje vuur en agressiviteit vind want ik weet zeker dat er meer in zit.
 
Laatst bewerkt:
Mocht het onduidelijk zijn ; ik hoop ook dat het hem gaat lukken ! Zie echt geen wk in hem maar toch zeker wel iemand die constant in de punten kan rijden.. ook met de nts zou dat mogelijk moeten zijn.

En je rijdt kawasaki 🤔 i,een motor die niet voorruit te branden is🤗
Maar wel heel blijft :P
 
23e in de kwalificatie. Gelukkig komt hierna Silverstone waar hij in de Moto3 altijd heel goed ging, want verder zijn het veel stop en go banen de komende tijd.
 
Dus toch een mentale kwestie. Is deze week bij een psycholoog geweest. Er is een soort blokkade in de eerste ronden. Aldus Bo tijdens een interview met Eurosport.
 
Vind het ook niet gek: Als ze mij weg zouden blurren met een inlogscherm voor mijn bakkes, zou ik ook onzeker worden:

1565451826983.png
 
Geniet er nog maar ff van idd, die verdwijnt net zo stil achter de coulissen als Iwema en Loi. Zal mij verbazen als Bo er volgend jaar nog bij is.
 
Geniet er nog maar ff van idd, die verdwijnt net zo stil achter de coulissen als Iwema en Loi. Zal mij verbazen als Bo er volgend jaar nog bij is.

Bo heeft een contract van 2 jaar. Dus t/m volgend seizoen.
 
Inderdaad een optie en geen contract. Wel raar dat het vorig jaar zo gebracht werd dat het een 2 jarig contract was. Janssen zei tegenover Eurosport dat zijn 2e rijder nog niet bekend is en dat in principe Odendaal niet is.
 
Precies, dat dus. En we weten allemaal wat een contract waard is in dat wereldje.

Ga er maar vanuit dat RW graag Bo wil behouden, ondanks dat er nog geen hele goede prestaties zijn. Bo zal ook voorkeur van de Dorna genieten. Er is een Nederlandse GP en dus hebben ze graag ook ergens een Nederlander. En daar is er nu maar 1 van en dat is voor Bo zijn geluk zodat hij nog wel wat tijd zal krijgen....
 
Zal mij verbazen als Bo er volgend jaar nog bij is.
Nederlandse coureur bij een Nederlands team, die in de trainingen, kwalificatie en races steevast vóór zijn teamgenoot staat. Bo heeft eigenlijk maar één echt duidelijk probleem en dat is de opening van de race. Ik zie niet waarom RW, dat Raffin aanhaalt en Odendaal uitwuift, allebei haar rijders zou vervangen.
 
Nederlandse coureur bij een Nederlands team, die in de trainingen, kwalificatie en races steevast vóór zijn teamgenoot staat. Bo heeft eigenlijk maar één echt duidelijk probleem en dat is de opening van de race. Ik zie niet waarom RW, dat Raffin aanhaalt en Odendaal uitwuift, allebei haar rijders zou vervangen.

Zou ik ook niet snappen, maar waarom wil Janssen het nog niet bevestigen dan? Vind het maar vreemd. Het probleem van Bo is duidelijk op het moment. Mocht hij dat onder de knie krijgen dan moet hij zeker regelmatig in de punten kunnen rijden denk ik.
 
Dat hoop ik ook. Ik vind het al een heel goed punt dat ie het zelf ook toegaf in het interview, en dat ie er aan werkt.
Ik heb de hoop nog niet verloren in Bo. :] :t
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Zou ik ook niet snappen, maar waarom wil Janssen het nog niet bevestigen dan?

Its all about the..... :P

En dat is misschien al lang rond, of niet dat weet alleen Jansen, maar alles wat er nog binnenkomt na zo'n opmerking is mooi meegenomen. Een race team runnen wordt je nu eenmaal niet rijk van dus je kan nooit genoeg sponsors aantrekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan