Bo Bendsneyder deel 2

Ik heb weinig moeite met het besef dat er een stuk of 20 coureurs op de wereld in de Moto 2 beter zijn dan Bo. Waarom zou dat niet zo zijn? Waarom moet hij de beste zijn? Omdat hij een Nederlander is?

Dus hij zit al bij de beste 20 Moto2 coureurs ter wereld. Nou nog een stukje omhoog klimmen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Als ik de reacties hier zo lees lag het dus voor een groot deel aan Spaan en niet aan Bo dat de resultaten tot nu toe tegenvielen. Dan kan het nu dus alleen maar beter gaan he.
Er wordt voorbijgegaan aan het feit dat die motoren allemaal even snel zijn.
 
Er wordt voorbijgegaan aan het feit dat die motoren allemaal even snel zijn.
Dat zijn ze niet. De blokken genereren evenveel pk's, dat zeker. Rijder, tc, grip, chassis/vering en stroomlijn zijn allemaal van invloed op de snelheid. Dat zijn wel variabelen tussen de verschillende merken en rijders. De NTS heeft altijd een lagere top. Waar dat aan ligt weet ik niet.
 
1e training zit Bo over het algemeen verder naar voren. Gedurende de rest van het weekend weet de concurrentie zich meet te verbeteren dan Bo. Maar hopelijk gaat het dit weekend anders!
Zou mooi zijn als hij dhr Spaan de mond kan snoeren door zijn prestaties op de baan :Y
 
Het is denk ik voor het perspectief goed dat Raffin op de Kalex dit weekend een goed resultaat neerzet. Wanneer hij dan bij de volgende GP op de NTS veel minder presteert is dat redelijk duidelijk. Wil niet zeggen dat de NTS een hok is, maar wel dat er verbeterd moet worden.
 
Voor degene met een MotoGP abbo, met nog 18 minuten exact op de klok te gaan, een interview met Amy Dargan en Jarno Jansen...
 
Het is denk ik voor het perspectief goed dat Raffin op de Kalex dit weekend een goed resultaat neerzet. Wanneer hij dan bij de volgende GP op de NTS veel minder presteert is dat redelijk duidelijk. Wil niet zeggen dat de NTS een hok is, maar wel dat er verbeterd moet worden.
Raffin gaat nooit echt goed op Aragon.
 
Onderstaand verhaal kreeg ik van iemand toegestuurd.
Moet ergens op Facebook staan...


Zal ik hier ook mijn verhaaltje maar plaatsen?

knip*
Dat verhaal is natuurlijk alleen maar meer olie op het vuur. Waart of niet waar, wie zal het zeggen.
Wat mij echter opvalt in dat verhaal en zo ook in het interview is dat het meneer Spaan compleet ontbreekt aan zelfreflectie.

Na dat Telegraaf interview gelezen te hebben dacht ik bij mijzelf al, "Wat een zelfingenomen vent. Walgelijk".

Hieruit trek ik weer dezelfde conclusie.

Neemt niet weg, dat ik tegen mijzelf zeg dat dit op basis is van de berichtgeving.

Maar als ik dan bedenk hoe keurig Bo altijd is krijgt meneer Spaan van mij zeker niet het voordeel van de twijfel. Mede ook omdat het team Bo er uit had kunnen gooien, maar desondanks Spaan "er uit gegooid" heeft.

Fris weekend nu.
Dik in de punten rijden en een figuurlijke dikke vinger opsteken naar die vent, Bo!
 
Ja, wanneer het dus niet echt boterde tussen Bo en Hans, dan zal Bo nu wellicht wat meer rust in z'n koppie hebben.
Kan zijn prestaties (positief) beïnvloeden. Wie zal het zeggen?
 
Desondanks staat Raffin 15e na FP1 op een Kalex, en staat Bo daar nog weer een plekje voor.

Da's wel even een lekkere start van het week hoor, en nu door pakken!
Vt1 zegt mij nooit zo veel omdat niet iedereen direct voor de zachtere band kiest. De 2e training geeft vaak een wat beter beeld.
 
Een nieuwe crewchief kan geen wonderen verrichten de eerste race(s). Laten we de kwalificatie en vooral de race eerst eens afwachten voor we conclusies trekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan