Bo Bendsneyder deel 2

1e twee bochten goed daarna volledig aan de buitenkant (touche met Diggia?)en bijna laatste... Matige kwalificatie... wat kan je ervan zeggen... weer een weekend om snel te vergeten...
 
1e twee bochten goed daarna volledig aan de buitenkant (touche met Diggia?)en bijna laatste... Matige kwalificatie... wat kan je ervan zeggen... weer een weekend om snel te vergeten...

Eerder het zoveelste weekend om te 'rememberen' en te bedenken wat er en waar het fout ging en hoe dat op te lossen is.
 
Prima dat je die mening hebt. Misschien heb je zelfs wel gelijk. Of niet.

Maar je mening is duidelijk. Hou er nu aub mee op je gelijk te willen halen en laat de mensen hier positief praten over Bo.
Je verpest de sfeer in een fan-topic en dat is gewoon echt niet nodig.
Op een forum kun je nu eenmaal een mening geven zowel positief als negatief over een rijder .
Als jij positieve dingen ziet in Bo als rijder dan mag je me dat gaan vertellen zodat ik misschien mijn mening kan wijzigen .
Helaas zie ik ook na dit weekend weer geen enkel positief punt met zijn 21e plaats en alleen maar de schuld liggen bij het team en de motor dus zal ik ook gewoon verder gaan met kritiek leveren of jij dit nu leuk vindt of niet .
Misschien moeten mensen zich eens niet zo gauw op hun teentjes getrapt zijn hier en gewoon op kritiek kunnen reageren ipv blind kijken naar een rijder die nu eenmaal onder de maat presteert !
 
De resultaten mogen dan wat teleur stellen maar neemt niet weg dat hij zijn uiterste best doet. En zoals altijd de beste stuurlui staan aan de kant. Hij rijd altijd beter dan wij hier.
En daar verschillen wij nu net van mening en ligt mijn grootste probleem met Bo namelijk zijn inzet !
Ik was gisteren in Donington en als ik daar kijk wat er een inzet is bij die rijders en een onderlinge steun met team en rijders dan zou ik tegen Bo zeggen ga daar eens 2 seizoenen rijden !
Met je 2e punt ben ik het zeker eens hij rijdt momenteel stukken beter dan ik deed alleen wil dat nog niet zeggen dat iemand geen kritiek mag geven .
Ik zou dolgraag willen dat hij beter presteerde alleen ben ik er van overtuigd dat hij dit niveau nu eenmaal te hoog voor hem is .
We zullen over een jaar of 5 wel zien hoever hij is gekomen .
 
Op een forum kun je nu eenmaal een mening geven zowel positief als negatief over een rijder .
Als jij positieve dingen ziet in Bo als rijder dan mag je me dat gaan vertellen zodat ik misschien mijn mening kan wijzigen .
Helaas zie ik ook na dit weekend weer geen enkel positief punt met zijn 21e plaats en alleen maar de schuld liggen bij het team en de motor dus zal ik ook gewoon verder gaan met kritiek leveren of jij dit nu leuk vindt of niet .
Misschien moeten mensen zich eens niet zo gauw op hun teentjes getrapt zijn hier en gewoon op kritiek kunnen reageren ipv blind kijken naar een rijder die nu eenmaal onder de maat presteert !

Klopt.

Maar ik sta niet toe dat je hier constant de sfeer loopt te verpesten.

Ik zie geen positieve of negatieve dingen in Bo, sterker.... ik volg hem of dit topic niet eens.
Je opmerking "of jij dat nu leuk vind of niet" .... tja het gaat er niet om of ik het leuk vind of niet.
Het gaat erom dat je negatief bent en voor anderen de sfeer verpest.


Als je je zo gedraagt in een kroeg dan word je ook verzocht een andere tafel te zoeken. Doe je dat niet en blijf je vervelen word je eruit gezet.
Als je je op M-F zo gedraagt word je gevraagd ermee op te houden. Doe je dat niet en blijf je vervelend dan word je eruit gezet dmv een al dan niet tijdelijke ban.

Aan jou de keus, zoek en andere tafel en gedraag je of je staat zo buiten, zonder biertje in je hand.
Dit is nu de derde keer dat ik je aanspreek, dit is de laatste keer geweest.
 
Op een forum kun je nu eenmaal een mening geven zowel positief als negatief over een rijder .
Als jij positieve dingen ziet in Bo als rijder dan mag je me dat gaan vertellen zodat ik misschien mijn mening kan wijzigen .
Helaas zie ik ook na dit weekend weer geen enkel positief punt met zijn 21e plaats en alleen maar de schuld liggen bij het team en de motor dus zal ik ook gewoon verder gaan met kritiek leveren of jij dit nu leuk vindt of niet .
Misschien moeten mensen zich eens niet zo gauw op hun teentjes getrapt zijn hier en gewoon op kritiek kunnen reageren ipv blind kijken naar een rijder die nu eenmaal onder de maat presteert !

Tuurlijk mag je kritiek hebben .....zolang het netjes blijft is het prima , ik lees er overheen en wat een ander ervan vind moet hij of zij zelf weten.....ik blijf ondanks alles achter Bo staan.
Ben wel blij dat Raffin er ook mee eens dat de NTS heel veel trillingen heeft.
 
Tuurlijk mag je kritiek hebben .....zolang het netjes blijft is het prima , ik lees er overheen en wat een ander ervan vind moet hij of zij zelf weten.....ik blijf ondanks alles achter Bo staan.
Ben wel blij dat Raffin er ook mee eens dat de NTS heel veel trillingen heeft.
Ik persoonlijk denk dat ik netjes blijf in de zin dat ik geen andere gebruikers beledig oid dat ik een andere mening heb dan sommigen is wel duidelijk maar dat moet kunnen op een forum .
Het is nooit mijn bedoeling andere gebruikers te beledigen maar kritiek hebben op Bo (of misschien Lorenzo) moet gewoon kunnen en als dat niet kan is het ook ok blokkeer me dan want voor mij persoonlijk heeft het geen zin op lid te zijn op een forum waarop je alleen maar mee mag waaien met de rest zijn mening .
 
Klopt.

Maar ik sta niet toe dat je hier constant de sfeer loopt te verpesten.

Ik zie geen positieve of negatieve dingen in Bo, sterker.... ik volg hem of dit topic niet eens.
Je opmerking "of jij dat nu leuk vind of niet" .... tja het gaat er niet om of ik het leuk vind of niet.
Het gaat erom dat je negatief bent en voor anderen de sfeer verpest.


Als je je zo gedraagt in een kroeg dan word je ook verzocht een andere tafel te zoeken. Doe je dat niet en blijf je vervelen word je eruit gezet.
Als je je op M-F zo gedraagt word je gevraagd ermee op te houden. Doe je dat niet en blijf je vervelend dan word je eruit gezet dmv een al dan niet tijdelijke ban.

Aan jou de keus, zoek en andere tafel en gedraag je of je staat zo buiten, zonder biertje in je hand.
Dit is nu de derde keer dat ik je aanspreek, dit is de laatste keer geweest.
Dan maar de laatste keer voor mij is dat prima maar maak er dan een permanente ban van !!!
In een kroeg ga ik ook aan een ander tafeltje zitten als dat ene tafeltje me niet bevalt !
Als jij van mening bent dat je op een forum alleen maar positieve mag zijn zoals je hierboven schrijft dan ben ik van mening dat jij als moderator niet geschikt bent voor jouw taak !
 
Er is je al 2 x verzocht om " een ander tafeltje te zoeken".. blijkbaar wil je zelf kiezen wanneer je een ander tafeltje zoekt maar dan moet je toch echt naar de kroeg ;)

Ik zie ook geen beledigingen naar andere leden toe, vind ik netjes van je, maar als Mbm aan geeft dat het genoeg is geweest en het de topic sfeer verpest moet ik me daar toch wel een beetje bij aansluiten..

We kunnen en mogen prima kritisch zijn maar iemand de grond in trappen ligt heel anders..
Ik vond Bo ook een dikke softie, twijfel wel eens aan zijn mentale weerbaarheid en zelfs aan zn inzet maar realiseer me ook dat er echt geen andere Nederlanders in de gp s rijden, dat hij in het verleden toch bij de top mee deed ( rookies,moto3 ) en dat hij zeker een flut fiets +bijbehorend team heeft !
Ik zie hem in deze setting niet in de punten rijden maar ik hoop er natuurlijk wel op. Qua talent zit het er zeker wel in zou je zeggen..

Als jij het gewoon compleet kut vind wat hij doet dan is dat prima om dat een keer te laten horen of misschien wat vaker dan 1x maar als je er op gewezen word door een mod moet het toch eens ophouden
 
Ik hou me maar verre van de discussie die hier laveert van "Bo supercoureur en een 20e plaats is geweldig" naar " hij kan maar beter stoppen". Dat slaat allebei namelijk nergens op.

Al met al heb ik er wel weer flink de balen van dat we inmiddels weer op het niveau zijn met Nederland in de GP's van "volgend weekend hopelijk beter" en moeten hopen op veel uitvallers omdat er dan heel misschien een puntje in zit. Dat is nu al zo enorm het geval met Nederlanders in de GP en daar heb ik wel zo enorm de kots van. na het vertrek van Jurgen van de Goorbergh uit de GP's, naar mijn mening de laatste Nederlander die aardig het hoofd boven water wist te houden, hebben veel Nederlanders een kans gehad (daarmee ook gelijk de kreet dat nederlanders nooit een kans krijgen ontkrachtend). Raymond Schouten, Hugo van de Berg, Joey Litjens, Scott Deroue, Bryan Schouten, Jasper Iwema en nu dus Bad Boy Bo. En misschien vergeet ik er nog eentje? Zij hebben allemaal een of in de meeste gevallen meerdere seizoenen in de GP's gereden, en bij allemaal was het pappen en nat houden en maar hopen op een meevallertje en volgende keer beter. Met Bo leek dat tij even gekeerd te zijn maar inmiddels zitten we weer op dat niveau, wat de reden ook maar moge zijn. En dat kale feit is gewoon echt enorm kut.
 
Ik hou me maar verre van de discussie die hier laveert van "Bo supercoureur en een 20e plaats is geweldig" naar " hij kan maar beter stoppen". Dat slaat allebei namelijk nergens op.

Al met al heb ik er wel weer flink de balen van dat we inmiddels weer op het niveau zijn met Nederland in de GP's van "volgend weekend hopelijk beter" en moeten hopen op veel uitvallers omdat er dan heel misschien een puntje in zit. Dat is nu al zo enorm het geval met Nederlanders in de GP en daar heb ik wel zo enorm de kots van. na het vertrek van Jurgen van de Goorbergh uit de GP's, naar mijn mening de laatste Nederlander die aardig het hoofd boven water wist te houden, hebben veel Nederlanders een kans gehad (daarmee ook gelijk de kreet dat nederlanders nooit een kans krijgen ontkrachtend). Raymond Schouten, Hugo van de Berg, Joey Litjens, Scott Deroue, Bryan Schouten, Jasper Iwema en nu dus Bad Boy Bo. En misschien vergeet ik er nog eentje? Zij hebben allemaal een of in de meeste gevallen meerdere seizoenen in de GP's gereden, en bij allemaal was het pappen en nat houden en maar hopen op een meevallertje en volgende keer beter. Met Bo leek dat tij even gekeerd te zijn maar inmiddels zitten we weer op dat niveau, wat de reden ook maar moge zijn. En dat kale feit is gewoon echt enorm kut.

Maar Nederland blijft gewoon achter op dat gebied. Buiten de jaarlijkse TT, SBK en BSB in Assen stelt motorsport in NL zoveel niet voor, dus sponsors zijn dun gezaaid. Zeker gezien de bedragen die in de motorsport omgaan. In Spanje en Italië leeft dat veel meer. In NL wordt een beetje(boel)op motorsporters neergekeken alsof het maar een beetje rondjes rijden is. Dat het goed getrainde atleten zijn wordt vaak aan voorbij gegaan.
 
Als de media aandacht geeft zoals aan de F1.
Dan gaat de wegrace en motocross met sprongen vooruit.
De niet liefhebbers kennen het alleen als een lawaaisport en een hoop gekken/lefhebbers/durfals.
Men kent de persoon in of achter de helm niet.

Kijkt Bo wel naar andere courreurs hoe die het doen bv.
Waar ze de winsten halen en hoe?
 
Als de media aandacht geeft zoals aan de F1.
Dan gaat de wegrace en motocross met sprongen vooruit.
De niet liefhebbers kennen het alleen als een lawaaisport en een hoop gekken/lefhebbers/durfals.
Men kent de persoon in of achter de helm niet.

Kijkt Bo wel naar andere courreurs hoe die het doen bv.
Waar ze de winsten halen en hoe?

Dat is ook hoofdzakelijk aan Max Verstappen te danken. Mocht die, om wat voor reden dan ook, zijn helm aan de wilgen hangen blijft er van die aandacht ook zo goed als niks over.
 
Nederlanders zijn gewoon ongekend en beschamend chauvinistisch. Kijk naar de F1, jarenlang keek er geen hond maar sinds Maxi Verstappen meerijdt is "iedereen" ineens groot fan en moet iedereen er een mening over hebben. Kaarten gaan voor honderden euro's over de toonbank en degene die het koopt weet amper wat downforce is of heeft nog nooit gehoord van DRS. Maar oh oh oh wat zijn we een enorm fan van de F1! "noemt u nog eeens een coureur? " "euhhh Michael Schumacher toch?"

Of met dat vrouwenvoetbal laatst in Frankrijk. Geen hond kijkt het maar "ineens" doen "we" mee voor de prijzen en gaat half idioot Nederland met een oranje klomp op de bolle harses en een tros bospeen in de hand de polonaise lopen in één of andere speelstad waar de Oranje dames voetballen. "Wie zegt u? Lieke Martens? Van der Donk? Speelt Eva Jinek ook mee?" Oh man wat is het hier gezellig! lalalalalaaaaaaaaaaaaalaaaa.

Bespottelijk! :r
 
Dat is ook hoofdzakelijk aan Max Verstappen te danken. Mocht die, om wat voor reden dan ook, zijn helm aan de wilgen hangen blijft er van die aandacht ook zo goed als niks over.

Bo rijd in een subklasse.... achteraan. Max reed voorheen vooraan in een subklasse en daar heb ik persoonlijk nooit iets van meegekregen, de grote aandacht kwam pas met het zitje in de hoogste klasse. Nyck de Vries is kampioen geworden en ik heb er het hele seizoen niets van meegekregen... nu ben ik ook niet bepaald een fan van autosport.. maar die heeft de motorsport er in vergelijking met F1 dan ook stukken minder, dusja, wat moeten we verwachten... vind het al heel wat dat hij regelmatig aandacht krijgt in de media.
 
Nederlanders zijn gewoon ongekend en beschamend chauvinistisch. Kijk naar de F1, jarenlang keek er geen hond maar sinds Maxi Verstappen meerijdt is "iedereen" ineens groot fan en moet iedereen er een mening over hebben. Kaarten gaan voor honderden euro's over de toonbank en degene die het koopt weet amper wat downforce is of heeft nog nooit gehoord van DRS. Maar oh oh oh wat zijn we een enorm fan van de F1! "noemt u nog eeens een coureur? " "euhhh Michael Schumacher toch?"

Of met dat vrouwenvoetbal laatst in Frankrijk. Geen hond kijkt het maar "ineens" doen "we" mee voor de prijzen en gaat half idioot Nederland met een oranje klomp op de bolle harses en een tros bospeen in de hand de polonaise lopen in één of andere speelstad waar de Oranje dames voetballen. "Wie zegt u? Lieke Martens? Van der Donk? Speelt Eva Jinek ook mee?" Oh man wat is het hier gezellig! lalalalalaaaaaaaaaaaaalaaaa.

Bespottelijk! :r

Hierooowww, ik ben dr zo 1! Vond de F1 jarenlang geen ene fuck aan en sinds Max kijk ik weer regelmatig. Bespottelijk hé...
 
Dan moet jij mij eens vertellen waar de stijgende lijn zit bij Bo zijn prestaties .
Het is jammer maar Bo kan beter SS300 gaan rijden daar is hij beter op zijn plaats dan in Moto2 .
Ik vindt het ook jammer maar ik ga niet net zoals veel anderen hier struisvogelgedrag tonen omdat Bo toevallig Nederlander is .

Vermaak me beter in Donington mijn voorspelling voor Bo zondag plts 18
Zoals ik eerder (vrijdag) schreef zie je dat het gat met de top niet groter werd in het weekend, wat in eerdere wedstrijd vaak wel het geval was.
Bo is in alle wedstrijd hoger gefinisht als teammaat, Odendaal, Raffin en zelfs als Corsi.
Corsi streed afgelopen jaren regelmatig mee voor het podium.
 
Ik denk dat ie het beste eruit gehaald heeft. Zij start was prima en met de ellebogen, het pakte niet goed uit maar hij probeerde het wel. Het tempo was absoluut niet goed van beide NTS coureurs, ze klaagden allebij over vibraties. Dus er is iets fundamenteel fout met die fiets.

Start van Bo was goed te volgen op MotoGP.com
Bleef alleen te lang aan de buitenkanten hangen in de eerste bochten.
Daar kwam hij ook DiGiantonnio tegen en die drukt Bo naar buiten en kon zo weer achteraan opnieuw beginnen.

Klopt;
 
Ik persoonlijk denk dat ik netjes blijf in de zin dat ik geen andere gebruikers beledig oid dat ik een andere mening heb dan sommigen is wel duidelijk maar dat moet kunnen op een forum .
Het is nooit mijn bedoeling andere gebruikers te beledigen maar kritiek hebben op Bo (of misschien Lorenzo) moet gewoon kunnen en als dat niet kan is het ook ok blokkeer me dan want voor mij persoonlijk heeft het geen zin op lid te zijn op een forum waarop je alleen maar mee mag waaien met de rest zijn mening .

Je mag best kritisch zijn, alleen hoe jij het verwoord krijg ik (en ik denk ook anderen) het gevoel dat Bo bij jou niet/nooit goed kan doen.
 
Nederlanders zijn gewoon ongekend en beschamend chauvinistisch. Kijk naar de F1, jarenlang keek er geen hond maar sinds Maxi Verstappen meerijdt is "iedereen" ineens groot fan en moet iedereen er een mening over hebben. Kaarten gaan voor honderden euro's over de toonbank en degene die het koopt weet amper wat downforce is of heeft nog nooit gehoord van DRS. Maar oh oh oh wat zijn we een enorm fan van de F1! "noemt u nog eeens een coureur? " "euhhh Michael Schumacher toch?"

Of met dat vrouwenvoetbal laatst in Frankrijk. Geen hond kijkt het maar "ineens" doen "we" mee voor de prijzen en gaat half idioot Nederland met een oranje klomp op de bolle harses en een tros bospeen in de hand de polonaise lopen in één of andere speelstad waar de Oranje dames voetballen. "Wie zegt u? Lieke Martens? Van der Donk? Speelt Eva Jinek ook mee?" Oh man wat is het hier gezellig! lalalalalaaaaaaaaaaaaalaaaa.

Bespottelijk! :r

Denk je dat het in het buitenland heel anders gaat dan?
 
Je mag best kritisch zijn, alleen hoe jij het verwoord krijg ik (en ik denk ook anderen) het gevoel dat Bo bij jou niet/nooit goed kan doen.
In Donington verwoorden ze het mooi afgelopen weekend :

If you don't fall off during the season you haven't try'ed hard enough .

Het geeft aan wat ik bedoel en nu niet iedereen gelijk weer letterlijk nemen maar wat ik bij Bo mis is het heilige vuur ipv "mijn excuses het moet volgende race beter" commentaar na elke race

Misschien zeg ik het wat hard maar ik ben liever direkt dan elke keer de "hoop" wetende dat het toch niet gaat gebeuren en ik een duidelijke neergaande lijn zie in de afgelopen races !!
 
In Donington verwoorden ze het mooi afgelopen weekend :

If you don't fall off during the season you haven't try'ed hard enough .

Het geeft aan wat ik bedoel en nu niet iedereen gelijk weer letterlijk nemen maar wat ik bij Bo mis is het heilige vuur ipv "mijn excuses het moet volgende race beter" commentaar na elke race

Je kan toch maar moeilijk afscheid nemen, hè.. :+
 
In Donington verwoorden ze het mooi afgelopen weekend :

If you don't fall off during the season you haven't try'ed hard enough .

Het geeft aan wat ik bedoel en nu niet iedereen gelijk weer letterlijk nemen maar wat ik bij Bo mis is het heilige vuur ipv "mijn excuses het moet volgende race beter" commentaar na elke race

Misschien zeg ik het wat hard maar ik ben liever direkt dan elke keer de "hoop" wetende dat het toch niet gaat gebeuren en ik een duidelijke neergaande lijn zie in de afgelopen races !!
Moet je eens met Lowes over praten.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan