Bo Bendsneyder deel 2

Oh, Ik stel een vraag en die wordt natuurlijk weer meteen als haatdragend opgevat.
Misschien iemand anders die wel gewoon antwoord kan geven op mijn vraag?
Bij de start / 1e ronde 6 plaatsen winst. Daarna bijna de hele race op de staart van Pasini gezeten. 5 plaatsen winst door valpartijen.

Tja, had op meer gehoopt, is nu echter niet anders. Bij een betere startpositie waren punten mogelijk geweest, ook qua rondetijden.
 
Oh, Ik stel een vraag en die wordt natuurlijk weer meteen als haatdragend opgevat.
Misschien iemand anders die wel gewoon antwoord kan geven op mijn vraag?

Hoeveel er voor hem gevallen zijn? Geen idee, ik lag op mijn vriendin dus ik moet de race nog terugkijken. Kun jij toch ook, terugkijken, dus niet op mijn vriendin liggen bedoel ik?
 
Bij de start / 1e ronde 6 plaatsen winst. Daarna bijna de hele race op de staart van Pasini gezeten. 5 plaatsen winst door valpartijen.

Tja, had op meer gehoopt, is nu echter niet anders. Bij een betere startpositie waren punten mogelijk geweest, ook qua rondetijden.
Dank je. Nou, in ieder geval had hij dan nu wel een goede start.
 
Oh, Ik stel een vraag en die wordt natuurlijk weer meteen als haatdragend opgevat.
Misschien iemand anders die wel gewoon antwoord kan geven op mijn vraag?

Nah.. ik geef je alleen maar een compliment en jij voelt je direct weer aangevallen. Sorry hoor..
 
Oh, Ik stel een vraag en die wordt natuurlijk weer meteen als haatdragend opgevat.
Fijn dat je toch best snel realiseert hoe je vraag overkwam. Mag dat volgende keer vóórdat je op "Plaats reactie" drukt?

Zoals ik gisteren al zei: vanaf p27 kun je een uitstekende race rijden en nog steeds met lege handen terugkeren. Precies wat er gebeurd is. -O-
 
Dit is helaas het enige GP topic waar er discussie is vandaag. O-)
 
De gevolgen door het vertrek van Spaan wordt duidelijk? 1 van zijn betere prestaties dit jaar. Nu kijken of hij deze lijn dit jaar en volgend jaar nog kan doorzetten anders zijn zijn kansen verkeken ben ik bang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan