Bo Bendsneyder deel 2

Tuurlijk is het ook wel kloppend maar alsnog maak je met meer geld het chassis niet ineens beter !
Inderdaad, welke ingenieur komt ineens met het ei van Columbus?

En je moet het geld wel goed investeren. :Y
In de derde wereld weet een corrupte regering ook wel raad met financiële injecties.

Straks wil Hans Spaan ineens meer geld als afkoopsom. :+
 
Inderdaad, welke ingenieur komt ineens met het ei van Columbus?

En je moet het geld wel goed investeren. :Y
In de derde wereld weet een corrupte regering ook wel raad met financiële injecties.

Straks wil Hans Spaan ineens meer geld als afkoopsom. :+
Dat dus !

Het is MV Agusta ook gelukt....

Puur door meer geld ? Of andere engineers ? Vroeg me namelijk al af waar die snelheid van bijv. Manzi "ineens"vandaan komt..
Dacht ff dat het kwam doordat fenati zn rem heeft losgelaten :P
 
Het helpt ook, mits je er goed mee omgaat, maar biedt ook geen zekerheid op de korte termijn.
Er moet wel wat gebeuren. Inzamelingsactie hier? ;)

Dacht het niet , ik ben fan van Bo ,....maar heb het tafeltje weleens wat te drinken gegeven maar een proost kon er niet vanaf ,....dus als het nodig is gaan ze maar elders bedelen :+ , ook weleens gevraagd wat het koste om race weekend sponsor te worden tijdens RBR en ik wou het graag maar nooit reactie gehad , dus misschien poen zat.
 
Dacht het niet , ik ben fan van Bo ,....maar heb het tafeltje weleens wat te drinken gegeven maar een proost kon er niet vanaf ,....dus als het nodig is gaan ze maar elders bedelen :+ , ook weleens gevraagd wat het koste om race weekend sponsor te worden tijdens RBR en ik wou het graag maar nooit reactie gehad , dus misschien poen zat.

Ik heb een tafeltje ook nog nooit proost horen zeggen, Gerrit. Zou me rot schrikken _O-
 
Dacht het niet , ik ben fan van Bo ,....maar heb het tafeltje weleens wat te drinken gegeven maar een proost kon er niet vanaf ,....dus als het nodig is gaan ze maar elders bedelen :+ , ook weleens gevraagd wat het koste om race weekend sponsor te worden tijdens RBR en ik wou het graag maar nooit reactie gehad , dus misschien poen zat.
In dit geval zou het om meer geld voor het team gaan.
We gaan de motoren sneller maken. :+ ;)
 
Dacht het niet , ik ben fan van Bo ,....maar heb het tafeltje weleens wat te drinken gegeven maar een proost kon er niet vanaf ,....dus als het nodig is gaan ze maar elders bedelen :+ , ook weleens gevraagd wat het koste om race weekend sponsor te worden tijdens RBR en ik wou het graag maar nooit reactie gehad , dus misschien poen zat.


Bij MVDM dan ? Of zit die "vast"aan voorwinden en havecon oid ??
 

Gerrit weet wel wat ik bedoel ;)
Als tip kan ik je meegeven dat je eens op Michael zn vizier moet kijken bijvoorbeeld.

Aad steekt er wel wat euro's in ,maar Michael heeft geen event sponsor en dat had Bo toen wel en volgens mij nog steeds
Zeker weten, ook in hun eigen r1m's trouwens.. vorig jaar stonden ze met een circuit dag naast ons ( waar zn zoon nog ff zo n fietsje van paar maand oud compleet afschreef )
Ik gok ook dat het seizoens sponsoring betreft bij VDM, Bo doet idd nog aan eventsponsors maar ik heb een beetje het idee dat dat allemaal wel in kannen en kruiken is als ze je mails niet eens beantwoorden
 
Gerrit weet wel wat ik bedoel ;)
Als tip kan ik je meegeven dat je eens op Michael zn vizier moet kijken bijvoorbeeld.


Zeker weten, ook in hun eigen r1m's trouwens.. vorig jaar stonden ze met een circuit dag naast ons ( waar zn zoon nog ff zo n fietsje van paar maand oud compleet afschreef )
Ik gok ook dat het seizoens sponsoring betreft bij VDM, Bo doet idd nog aan eventsponsors maar ik heb een beetje het idee dat dat allemaal wel in kannen en kruiken is als ze je mails niet eens beantwoorden
Mike Voorwinden rijd nu op een dikke Duuc V4 met vette Termognoni's eronder.
 
Mike Voorwinden rijd nu op een dikke Duuc V4 met vette Termognoni's eronder.

Ken hem persoonlijk niet, wel van horen zeggen.. zoals hij er toen over deed kwam hij op mij over als een stront verwend joch ! Die vader vond ik daarintegen wel weer heel relaxed ( en reed toen al met een VD mark "replica")

Dikke v4 is wel gaaf spul maar dat was die r1m van hem ook wel..
Las trouwens gister ergens dat die Termignoni de (uitlaat)pijp uit is ?!
 
Een jaar lang lief en leed gedeeld maar het is nu tijd om op eigen been te gaan staan!
Dank voor je ondersteuning en ik zal je gaan missen!

Aldus Bo op 28-11-2019

76786435_1463197020498916_6731914826169188352_o.jpg
 
Is een aandenken van zn crash op Sepang (?)2018.
Toen z’n motorblok POEF zei en er allerlei onderdelen in het rond vlogen :X

Ooooh, had er al zo'n vermoedde van, en dan nog in de laatste ronde bij de finish ook nog...

Schrok al, dacht, toch niet weer?!?!?
Had gekund dat ie ergens tijdens een test weer een 'dingetje' had beleefd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan