Bo Bendsneyder deel 2

Of tussendoor meer naar de sportschool.
Heb je afgelopen weekend de documentaire over MM gezien op Eurosport?
Lenig ventje is dat zeg _O-

Spieren zijn drie keer zwaarder dan vet. Dus niet teveel sporten. :+
Ik denk dat er met zijn vetpercentage niet veel mis is, maar daar ga ik ook niet over.

Trainde vroeger wel met Michael van der Mark, incidenteel? Of zou hij dat nog steeds doen??

Knipsel6.jpg
 
Laat ik vooropstellen dat ik wou dat ik kon wat Bendsneyder kan, dus niks ten nadele van Bendsneyder. Maar 'geen verkeerd resultaat' past toch iets beter dan 'prima resultaat'. En ik denk dat hij, gezien zijn startplek, er zelf ook wel meer van verwacht had.
Er is een verschil tussen die ene snelle ronde of 24 rondjes racepace.
Vraag maar aan Tom Sykes ;-)
 
Heb je afgelopen weekend de documentaire over MM gezien op Eurosport?
Lenig ventje is dat zeg _O-

Spieren zijn drie keer zwaarder dan vet. Dus niet teveel sporten. :+
Ik denk dat er met zijn vetpercentage niet veel mis is, maar daar ga ik ook niet over.

Trainde vroeger wel met Michael van der Mark, incidenteel? Of zou hij dat nog steeds doen??

Bekijk bijlage 1472429
Nee trainen allebei bij een andere sportschool
 
Mocht je een account hebben, kijk even terug met nog 32 minuten te gaan.
Gaat over Bo en NTS.
De commentatoren hadden het dit weekend vrij veel over Bo en positief ook.
Het NTS frame is 6,5 kilo lichter als vorig jaar.
Bo is 1,5 a 2 kilo lichter en fitter.
De pin is uit zijn been gehaald wat hem naar het schijnt meer bewegingsvrijheid te geven.
 
Laat ik vooropstellen dat ik wou dat ik kon wat Bendsneyder kan, dus niks ten nadele van Bendsneyder. Maar 'geen verkeerd resultaat' past toch iets beter dan 'prima resultaat'. En ik denk dat hij, gezien zijn startplek, er zelf ook wel meer van verwacht had.
Hij gaf direct na de kwalificatie aan dat hij ging voor een plek tussen de plaatsen 8 en 12, omdat hij de "race pace" voor die plaatsen had en niet voor plek 5 bijvoorbeeld.
Hij had er dus niet veel meer van verwacht, want hij is 11e geworden. Hij liet zich ook niet van wijs brengen na die 5e startplek.

Prima resultaat dus als je hetgeen presteert wat je verwacht te gaan doen.

Het hele weekend heeft hij zich prima gepresenteerd en gepresteerd. Zowel op de baan als naast de baan.
Ik heb een jonge volwassen kerel gezien en gehoord dit hele weekend en niet meer een "grote" jongen.

Prima indruk heeft hij, maar ook de rest van het team op mij gemaakt.
 
Goed weekend voor Bo

5de startplaats voor Bo zijn team en de(zijn) fans was genieten.
Bo gaf voor de race aan dat die plek in de race zeker niet haalbaar is.(al hoopte wij het wel)



Op naar de volgende race wanneer die ook mag zijn?????????????????????
 
Daar dacht ik dus aan. :Y
Maar deze foto is alweer van 2014.

Bekijk bijlage 1472444

Edit. was jij ook klant bij Motorcross Aad?? :)
Nee nooit geweest .....Ed Meurs is m,n maatje en kom daar al vanaf m'n 6e ....later werd Theo mijn sponsor.
Fred van MX Aad zie ik wel regelmatig bij Meurs.
Ed is met de zaak gestopt 10 jaar geleden en zijn een hondenopvang begonnen wat loopt als een speer , en zijn zoon is de zaak weer op gaan pakken (MX941) met reparatie en onderhoud, en geeft veel supercross trainingen in binnen en buitenland, is KNMV gediplomeerd trainer.
 
Denk ook wel een klein beetje dat ze bij RW niet blij zijn als ie crasht, en mischien daarom wat minder agresief is. Als je marq zijn monteurs ziet, die vinden het hellemaal prachtig als hij crasht en meteen om zijn reserve fiets komt rennen. Vermoedt dat Bo dat niet hoeft te doen omdat er simpelweg geen geld voor is. Kijk maar naar hun tv afgelopen weekend in de pitbox, ze konden geen schroefje meer betalen om die op te hangen.
 
Denk ook wel een klein beetje dat ze bij RW niet blij zijn als ie crasht, en mischien daarom wat minder agresief is. Als je marq zijn monteurs ziet, die vinden het hellemaal prachtig als hij crasht en meteen om zijn reserve fiets komt rennen. Vermoedt dat Bo dat niet hoeft te doen omdat er simpelweg geen geld voor is. Kijk maar naar hun tv afgelopen weekend in de pitbox, ze konden geen schroefje meer betalen om die op te hangen.

Moet ik dat snappen????
 
Ja joh, ik denk idd dat ze een crash budget hebben van 150 euro. Dus het ding mag hooguit een keer heel zachtjes omvallen.

Om te zorgen dat Bo niet te hard gaat hebben ze er een 25kw kitje in gezet.


Tjonge jonge, net 3 pagina s doorgespit en zie gewoon mensen die het allemaal nog negatief vinden omdat hij naar achter is gegaan tov startopstelling.
En dan lees je zo n post op deze pagina..
 
Laat ik vooropstellen dat ik wou dat ik kon wat Bendsneyder kan, dus niks ten nadele van Bendsneyder. Maar 'geen verkeerd resultaat' past toch iets beter dan 'prima resultaat'. En ik denk dat hij, gezien zijn startplek, er zelf ook wel meer van verwacht had.
Als iedereen op hetzelfde materiaal rijdt dan kun je teletekst toepassen, dus puur naar posities kijkend. Vind jij het echt realistisch dat Bo op minder materiaal potentiële wereldkampioenen met meer ervaring voorblijft? Daarbij gezegd hebbende dat hij problemen in de opening verwachtte door remmen / volle tank..... Dus als ik op een racemotor Rossi op een 50cc scooter versla dan moet Rossi zich schamen?
 
Als iedereen op hetzelfde materiaal rijdt dan kun je teletekst toepassen, dus puur naar posities kijkend. Vind jij het echt realistisch dat Bo op minder materiaal potentiële wereldkampioenen met meer ervaring voorblijft? Daarbij gezegd hebbende dat hij problemen in de opening verwachtte door remmen / volle tank..... Dus als ik op een racemotor Rossi op een 50cc scooter versla dan moet Rossi zich schamen?

Hoezo minder materiaal?
 
Terug
Bovenaan Onderaan