Bo Bendsneyder deel 2

Het is komkommertijd. :+ :Y
Wanneer gaan ze nou eens ff extra testen? :9~
 
Veel, heel veel bedrijven in Nederland zijn familiebedrijven.
Dan moet je wel oppassen voor de jonge en passieloze zoon van de directeur die mensen met veel meer talent inhaald alsof ze geen waarde hebben voor het bedrijf. _O-
Het gaat er intern bikkelhard tot onbetrouwbaar aan toe, maar naar buiten presenteren ze zich als een warm en sociaal familiebedrijf.
Ik ken ook een paar goede, die zijn er natuurlijk ook.
Maar het is niet vanzelfsprekend. :)

Herkenbaar; 23 jaar bij zo'n familiebedrijf gewerkt.
De ouwe was een prima sociale kerel; daar stonden we dag en nacht voor klaar.
Zoon nam het over, asociale intimiderende botte hond; weg motivatie. Kreeg het voor elkaar om het bedrijf naar de klote te helpen.
Ben gelukkig op tijd vertrokken voor de boel failliet ging :)
 
Ik weet het niet, dit soort bedrijven komt bij meer over als eerlijk en nuchter, geen gedoe en poespas.
mijn punt ook. Al die bedrijven die hun handel met hippe (met name) engelse termen op busjes hebben staan heb ik niet zoveel mee. Vooral in de IT zijn ze daar goed in. Het woord solutions word zo vaak gebruikt. Schrijf dan gewoon oplossingen.
 
Ik vind het zo niet modern en oudbollig. :Y _O-
Ondertussen hebben ze wel 40 tankstations, dus dat doen ze goed.

Hier zit ook een bedrijf die niet zo modern overkomt, logo en standbeeld van een Kraai buiten.
Kraaijeveld. Supergroot pand. :}
Kraaien stelen. :?

In de marketing wil je iedere negatieve gedachte vermijden.
Dan zit je in het Westlandse
 
Herkenbaar; 23 jaar bij zo'n familiebedrijf gewerkt.
De ouwe was een prima sociale kerel; daar stonden we dag en nacht voor klaar.
Zoon nam het over, asociale intimiderende botte hond; weg motivatie. Kreeg het voor elkaar om het bedrijf naar de klote te helpen.
Ben gelukkig op tijd vertrokken voor de boel failliet ging :)
Hier twee keer precies hetzelfde meegemaakt, van een begripvolle oude baas waar je alles voor over hebt, naar een asociale intimiderende en leugenachtige botte zoon die niemand in het pand vertrouwde. :Y _O-
In beide gevallen moest pa lief ook zijn nageslacht van de bank trekken, anders gebeurde er niets.
Ik had het er globaal en heel anders met een HR manager over, die zei gelijk: dat is een familiebedrijf, die maken hun eigen regels.

Maar met ongeveer 280.000 familiebedrijven wordt het lastig ze te negeren.
Er gebeuren ook heel veel goede dingen. :Y

Knipsel3.jpg
 
Bekijk bijlage 1473225
Op de één of andere manier straalt hij ook meer agressie uit bij meer hellingshoek. Misschien heb ik het gemist doordat hij niet vaak in beeld was, maar hij lijkt inmiddels veel meer de new-school houding te hebben omarmt. Gave plaat in ieder geval!!!
 
De lichaamsgrootte lijkt geen groot nadeel te zijn, want Sky VR46-coureur Luca Marini (Kalex) staat met zijn 1.84 m ook aan de top.Nee, maar gewicht is ook belangrijk.
Beide coureurs, Bo en Jesko, hebben in de winter heel hard gewerkt. Ik denk dat Jesko 2,8 kg lichter was.
Bo woog vorig jaar 84 kg, nu 80,8 kg. Hij verloor 3,2 kg.
En de motorfiets verloor ook bijna 4 kg, wat ook een grote stap is.
Maar we zijn nog steeds 7 kg boven het minimumgewicht », onthulde Janssen.
 
Bo werkt tijdens de crisis in het restaurant van zijn oom. Hopelijk gaat hij er niet slechter van eten. :+

Hij helpt ook mee in de bezorging.
Kan tussendoor nog een beetje oefenen op twee wielen. _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan