Bo Bendsneyder deel 2


Dit is weer een heel raar stuk. Het moddergooien is begonnen! Maar in het stuk staat niks over wat als moddergooien omschreven kan worden. Moddergooien is openbaar dingen over elkaar zeggen om de ander in een kwaad daglicht te stellen. Niks in dat stuk wordt genoemd wat daarop wijst. Sensatiejournalistiek.
 
RW laat in haar persberichten mooi optekenen dat Bo 19e werd, zonder daarbij te vermelden dat er maar 20 man over de lijn kwamen. Ik snap dat Bo niet keer op keer blijft zeggen, "Dit was een weekend om van te leren, volgende keer beter". Mooi is het niet, maar als je ambitie hebt, kun je volgens mij met geen mogelijkheid blijven doen alsof je tevreden bent met hoe het gaat.

Wel zwaar k#t dat zowel RW als Bo dit seizoen voor lul staan. Ik gun beiden beter, liefst samen.
 
Tjongejonge meneer Slager krijgt een x niet direct een reactie om op zijn site te plaatsen......
Bo heeft zwaar de klere dr in, dat is te begrijpen, laat m dan ff met rust. Waarom moet iemand altijd maar direct een reactie geven? Soms juist ff beter van niet. En bij het RW team zal het niet veel beter zijn, iedereen doet zijn stinkende best, en steekt er belachelijk veel tijd in dus ik begrijp best dat ze balen. Laat maar ff en probeer t later nog een x, maar nee hoor gelijk een artikel plaatsen.
Wie gooit hier nu eigenlijk met modder?..... Uit het stukje kan ik nl niet halen dat RW en Bo dit naar elkaar doen. Dat ze niet blij zijn kan ik begrijpen, maar ze zitten nu eenmaal aan elkaar vast. De enige die me modder gooit is een beledigde journalist volgens mij.
 
Bo heeft zijn eigen team geen reactie gegeven voor het persbericht , zowel gisteren als vandaag niet.
Zit niet goed daar. Wat is dat toch met Nederlandse Gp rijders bij het vroegere Molenaar en tegenwoordig RW racing team. Geen reactie aan je eigen team geven had Bo bijvoorbeeld niet bij Aki Ajo moeten flikken.
 
Tjongejonge meneer Slager krijgt een x niet direct een reactie om op zijn site te plaatsen......
Bo heeft zwaar de klere dr in, dat is te begrijpen, laat m dan ff met rust. Waarom moet iemand altijd maar direct een reactie geven? Soms juist ff beter van niet. En bij het RW team zal het niet veel beter zijn, iedereen doet zijn stinkende best, en steekt er belachelijk veel tijd in dus ik begrijp best dat ze balen. Laat maar ff en probeer t later nog een x, maar nee hoor gelijk een artikel plaatsen.
Wie gooit hier nu eigenlijk met modder?..... Uit het stukje kan ik nl niet halen dat RW en Bo dit naar elkaar doen. Dat ze niet blij zijn kan ik begrijpen, maar ze zitten nu eenmaal aan elkaar vast. De enige die me modder gooit is een beledigde journalist volgens mij.

Idd, walgelijk stukje. En dan heeft ie het over kleuterschool niveau....
 
Bo heeft zijn eigen team geen reactie gegeven voor het persbericht , zowel gisteren als vandaag niet.
Zit niet goed daar. Wat is dat toch met Nederlandse Gp rijders bij het vroegere Molenaar en tegenwoordig RW racing team. Geen reactie aan je eigen team geven had Bo bijvoorbeeld niet bij Aki Ajo moeten flikken.

Hmm ok, dan had ik het niet erg goed begrepen.
Maar dan nog, het gaat allemaal ff voor geen meter, laat elkaar ff met rust totdat het besef weer ingedaald is dat er geen andere opties zijn op dit moment.

Edit: Na facebook reacties gelezen te hebben, heb ik het wel degelijk gelijk goed begrepen.

Maar ik heb ook een paar x de racesport livechat's zitten kijken, daardoor ben ik al bevooroordeeld over meneer Slager. Met z'n geslijm richting RW en Janssen.
Ik begrijp best dat de mensen uit het team van RW hun best doen en dat zij niet meer kunnen als het materiaal dat ze krijgen. Maar zeg dit dan gewoon, of liever informeer hierover en verder niet. Ik ben niet geinteresseerd in een mening van een hobby journalist, naar mijn mening zonder al te veel technische kennis.
 
Laatst bewerkt:
De enige die nu openbaar met modder gooit is Slager zelf. Vanuit het team of van Bo heb ik nog niets modderigs gelezen.
Dat het bij RW nu niet goed zit is wel duidelijk, en die Slager maakt daar misbruik van voor eigen gewin.
 
De enige die nu openbaar met modder gooit is Slager zelf. Vanuit het team of van Bo heb ik nog niets modderigs gelezen.
Dat het bij RW nu niet goed zit is wel duidelijk, en die Slager maakt daar misbruik van voor eigen gewin.

En dan ook nog taalfouten en onnodige herhalingen..........
Niet erg professioneel allemaal en zeker niet objectief..........
 
Misschien zou een carriere in het World superbike of het BSB een goede move zijn 🤔
Aanklooien in de marge lei(ij)d tot niets

Wel mee eens. Erg frustrerend dit voor Bo en het team. Bo zal zeker zijn uiterste best doen en als het dan maar niet wil lukken slaat de frustratie toe.
Andere teams zitten niet op hem te wachten, een Nederlandse rijder is nu eenmaal commercieel niet interessant of hij moet iedereen het snot voor de ogen rijden.Dit maar accepteren, een stapje terug en weer plezier in het racen krijgen.
 
Dit is weer een heel raar stuk. Het moddergooien is begonnen! Maar in het stuk staat niks over wat als moddergooien omschreven kan worden. Moddergooien is openbaar dingen over elkaar zeggen om de ander in een kwaad daglicht te stellen. Niks in dat stuk wordt genoemd wat daarop wijst. Sensatiejournalistiek.
Ok, het is geen moddergooien.., maar helemaal niets zeggen. Ik vind dit van beide kanten niet best...Pure frustratie door hoop te kweken in Quatar (wat echt een goed weekend was) en nu zwaar tegenvallende resultaten.. Ik snap het wel, maar dit is niet de oplossing...
 
Tjongejonge meneer Slager krijgt een x niet direct een reactie om op zijn site te plaatsen......
Bo heeft zwaar de klere dr in, dat is te begrijpen, laat m dan ff met rust. Waarom moet iemand altijd maar direct een reactie geven? Soms juist ff beter van niet. En bij het RW team zal het niet veel beter zijn, iedereen doet zijn stinkende best, en steekt er belachelijk veel tijd in dus ik begrijp best dat ze balen. Laat maar ff en probeer t later nog een x, maar nee hoor gelijk een artikel plaatsen.
Wie gooit hier nu eigenlijk met modder?..... Uit het stukje kan ik nl niet halen dat RW en Bo dit naar elkaar doen. Dat ze niet blij zijn kan ik begrijpen, maar ze zitten nu eenmaal aan elkaar vast. De enige die me modder gooit is een beledigde journalist volgens mij.
Bo wil geen reactie geven en RW negeert Bo op social media.... zijn gewoon pesterijen van beide zijden. Ik denk dat Racesport het wel aardig bij het rechte eind heeft dit keer zonder een kant te kiezen en enkele feiten te geven wat er gebeurd of niet gebeurd is.
 
Bo heeft zijn eigen team geen reactie gegeven voor het persbericht , zowel gisteren als vandaag niet.
Zit niet goed daar. Wat is dat toch met Nederlandse Gp rijders bij het vroegere Molenaar en tegenwoordig RW racing team. Geen reactie aan je eigen team geven had Bo bijvoorbeeld niet bij Aki Ajo moeten flikken.
no way, dan heb je het gelijk verpest bij KTM, Red Bull en het halve paddock... Aki is namelijk ook nog een manager van een hele vloot coureurs..
 
Hmm ok, dan had ik het niet erg goed begrepen.
Maar dan nog, het gaat allemaal ff voor geen meter, laat elkaar ff met rust totdat het besef weer ingedaald is dat er geen andere opties zijn op dit moment.

Maar ik heb ook een paar x de racesport livechat's zitten kijken, daardoor ben ik al bevooroordeeld over meneer Slager. Met z'n geslijm richting RW en Janssen.
Ik begrijp best dat de mensen uit het team van RW hun best doen en dat zij niet meer kunnen als het materiaal dat ze krijgen. Maar zeg dit dan gewoon, of liever informeer hierover en verder niet. Ik ben niet geinteresseerd in een mening van een hobby journalist, naar mijn mening zonder al te veel technische kennis.
Probleem is dan moet RW zijn hoofdsponsor neerhalen..., dat gaat niet en dan moet je naar de coureur gaan wijzen. RW heeft dit lang weten uit te stellen, maar hier is nu geen ontkomen meer aan met de huidige resultaten. RW moet gaan kiezen...., eigenlijk tussen 2 kwaden...
 
Ik heb het stukje gelezen.
In eerste instantie komt mij over als speculatie.
Ik vraag me af hoeverre ze de feiten kennen en/of iemand gesproken hebben.

De schrijver komt op mij over als een klein kind die bij de ingang van de Ikea de ballenbak ziet, maar er van papa en mama niet in mag en dan een scene schopt.

Er zal heus wat spelen bij RW Racing en gezien de prestaties is dat niet meer dan logisch, maar soms is zwijgen goud totdat er ook daadwerkelijk wat te melden valt. In het belang van de Nederlandse motorsport, zou het Racesport sieren zich professioneler op te stellen dan dit.
 
Ik zat er vanmorgen nog even over na te denken en het is complex. We zijn vaak van mening dat racesport veel te veel hand in hand loopt met de raceteams en coureurs, hen altijd naar de mond praat, nooit kritisch genoeg is. Nu doen ze dat een keer niet, schrijven wel iets wat team en coureur niet leuk zullen vinden, weer niet goed.

Ik denk dat dat komt omdat er gewoon onjuistheden in staan. Er wordt met modder gegooid! Nou, nee. RW heeft gewoon zoals altijd een keurig persbericht gemaakt en Bendsneyder wilde niks zeggen. Dat laatste is onprofessioneel maar het is geen moddergooien.
 
De schrijver komt op mij over als een klein kind die bij de ingang van de Ikea de ballenbak ziet, maar er van papa en mama niet in mag en dan een scene schopt.

Er zal heus wat spelen bij RW Racing en gezien de prestaties is dat niet meer dan logisch, maar soms is zwijgen goud totdat er ook daadwerkelijk wat te melden valt. In het belang van de Nederlandse motorsport, zou het Racesport sieren zich professioneler op te stellen dan dit.
Er is volgens mij al een aantal maanden bonje en gezeik tussen RW en NTS , en Bo houden ze daar ver vanaf.
 
Er is volgens mij al een aantal maanden bonje en gezeik tussen RW en NTS , en Bo houden ze daar ver vanaf.
Gelukkig wordt de strijd op facebook uitgevochten....
Vader Bendsneijder, volgen mij is Demi Jansen vriendin van Bo....
Dit kan toch niet..., zo verschrikkelijk slecht en onprofessioneel...
1600073036797.png
 
Gelukkig wordt de strijd op facebook uitgevochten....
Vader Bendsneijder, volgen mij is Demi Jansen vriendin van Bo....
Dit kan toch niet..., zo verschrikkelijk slecht en onprofessioneel...
Bekijk bijlage 1543024
Twee jaar geleden zag je hem ook regelmatig hier posten op MF. Op het schermafdrukje lees ik niet iets heel geks. Maar ze kunnen het wel inderdaad beter negeren.
 
Gelukkig wordt de strijd op facebook uitgevochten....
Vader Bendsneijder, volgen mij is Demi Jansen vriendin van Bo....
Dit kan toch niet..., zo verschrikkelijk slecht en onprofessioneel...
Bekijk bijlage 1543024

Dit is op zijn zachtst gezegd onhandig van alle betrokken partijen. Ik las in een eerder bericht dat de PR van Bo uitbesteed was. Laat het dan ook aan de externe partij over. Hoe onprofessioneel het bericht in Racesport dan ook is, publiekelijk reageren is ook niet handig. Daar wordt niemand beter van.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan