Bo Bendsneyder deel 2

Snap diegene niet.....breng dit niet naar buiten
Gedeeltelijk mee eens, maar geeft wel aan dat de frustratie/onvrede er al langer is en redelijk diep zit en niet alleen van dit jaar. Denk dat het de rest van het seizoen een verstandshuwelijk wordt en dat de wegen gaan scheiden aan het eind van het seizoen. Toch jammer, voor beide partijen...

Voor nu zou ik zeggen, stoppen, rust nemen, herstellen en hopen op een invalbeurt ergens in dit seizoen op WK niveau. Al zullen er natuurlijk allerlei contracten zijn met zowel team als persoonlijke sponsoren.
 
Moddergooien : iemand door het slijk halen

Bo zegt niets, dus kan dat onmogelijk moddergooien zijn.
RW zegt dat Bo geen commentaar wil geven. Dus zegt RW gewoon wat Bo ook zegt : geen commentaar. Dit is geen moddergooien.
Evert suggereert dat er problemen tussen RW en Bo zijn. Dit is roeren in een relatie waar niemand tevreden is over de behaalde resultaten met het gevolg dat er een negatieve beeldvorming ontstaat. Dit is nergens voor nodig en kan alleen maar schadelijk zijn voor RW en Bo.
Waarom zou je dat doen als je zogenaamd zo begaan bent met de sport?
 
Waarom zou je dat doen als je zogenaamd zo begaan bent met de sport?
Evert Slager en z'n succesvolle hobby Racesport.nl parasiteren op drama in de sport. Dan maakt het niet zoveel uit of dat in positieve zin is of in negatieve zin: aandacht is aandacht. Dat spelletje heeft hij prima door, wat er onder andere voor gezorgd moet hebben dat Racesport.nl zowat de enige racesporttabloid van het land is. Websites die puur over de sport rapporteren zijn er genoeg, ook in het Nederlands, en er zijn genoeg anderen langsgekomen de afgelopen jaren die alles wel iets netter voor elkaar hadden, maar als het om aandachtsgeil geroep gaat is er niets dat boven Racesport gaat.

Begrijp me niet verkeerd, I wish dat ik zo'n niche voor mezelf uit had gevochten. Het is een succesvol platform. Maar Racesport is wat mij betreft een beetje zoals de Telegraaf: sensatie komt eerst, de rest komt... Nou ja, als daar tijd voor is. Maar eigenlijk liever niet. Dat Evert compleet fan is van de sport geloof ik 100%, maar dat maakt hem niks wijzer en de site niks geloofwaardiger. Waar rook is, is vuur; waar vuur is, is Evert; waar Evert is, zijn morgen weer talloze discussies op Facebook waarvan de aanstichter dan weer heel hard roept dat we lief moeten zijn.
 
Moddergooien : iemand door het slijk halen

Bo zegt niets, dus kan dat onmogelijk moddergooien zijn.
RW zegt dat Bo geen commentaar wil geven. Dus zegt RW gewoon wat Bo ook zegt : geen commentaar. Dit is geen moddergooien.
Evert suggereert dat er problemen tussen RW en Bo zijn. Dit is roeren in een relatie waar niemand tevreden is over de behaalde resultaten met het gevolg dat er een negatieve beeldvorming ontstaat. Dit is nergens voor nodig en kan alleen maar schadelijk zijn voor RW en Bo.
Waarom zou je dat doen als je zogenaamd zo begaan bent met de sport?
Duidelijk.
 
Evert Slager en z'n succesvolle hobby Racesport.nl parasiteren op drama in de sport. Dan maakt het niet zoveel uit of dat in positieve zin is of in negatieve zin: aandacht is aandacht. Dat spelletje heeft hij prima door, wat er onder andere voor gezorgd moet hebben dat Racesport.nl zowat de enige racesporttabloid van het land is. Websites die puur over de sport rapporteren zijn er genoeg, ook in het Nederlands, en er zijn genoeg anderen langsgekomen de afgelopen jaren die alles wel iets netter voor elkaar hadden, maar als het om aandachtsgeil geroep gaat is er niets dat boven Racesport gaat.

Begrijp me niet verkeerd, I wish dat ik zo'n niche voor mezelf uit had gevochten. Het is een succesvol platform. Maar Racesport is wat mij betreft een beetje zoals de Telegraaf: sensatie komt eerst, de rest komt... Nou ja, als daar tijd voor is. Maar eigenlijk liever niet. Dat Evert compleet fan is van de sport geloof ik 100%, maar dat maakt hem niks wijzer en de site niks geloofwaardiger. Waar rook is, is vuur; waar vuur is, is Evert; waar Evert is, zijn morgen weer talloze discussies op Facebook waarvan de aanstichter dan weer heel hard roept dat we lief moeten zijn.
Niks aan toe te voegen 👍
 
Als evert zn zin niet krijgt gaat hij rare dingen doen, waarvan akte.
Eerst droop het slijm er van af en nu spuwt hij gal. Prima want het levert hem gigantisch veel kliks op en aandacht en dat is hij nodig om de site draaiende te houden.

Dat Bo niks te melden heeft lijkt mij duidelijk, alsnog zou ik een bericht eruit doen over teleurstellingen en trillingen en iets over komend weekend.. dat doen ze het hele jaar al en kunnen ze ook gewoon voortzetten.


Ik ga alvast inzetten op het IDM voor volgend jaar , zie Bo niet langer in het gp circus en denk ook niet dat hij in het wsbk circus terecht komt
 
Waarom account prive?

screenshot-85.jpg
 
Als evert zn zin niet krijgt gaat hij rare dingen doen, waarvan akte.
Eerst droop het slijm er van af en nu spuwt hij gal. Prima want het levert hem gigantisch veel kliks op en aandacht en dat is hij nodig om de site draaiende te houden.

Dat Bo niks te melden heeft lijkt mij duidelijk, alsnog zou ik een bericht eruit doen over teleurstellingen en trillingen en iets over komend weekend.. dat doen ze het hele jaar al en kunnen ze ook gewoon voortzetten.


Ik ga alvast inzetten op het IDM voor volgend jaar , zie Bo niet langer in het gp circus en denk ook niet dat hij in het wsbk circus terecht komt

Ik zou als ik hem was dan toch op het BSB inzetten,doorstromen naar WSBK is ook makkelijker.
En,heeft meer aanzien dan IDM.
Al zou het logistiek wel meer voor de hand liggen (nederland-duitsland)
 
Ik zou als ik hem was dan toch op het BSB inzetten,doorstromen naar WSBK is ook makkelijker.
En,heeft meer aanzien dan IDM.
Al zou het logistiek wel meer voor de hand liggen (nederland-duitsland)
Is idd nog een optie, al denk ik dat hij dan wel voor de supersport moet gaan.. sbk zoeken ze ruige kerels voor
 
Waarom account prive?

screenshot-85.jpg
Dan kan je eruit gebonjourd worden als je alleen maar komt zeuren.
Het is een rattenpoel dat Facebook social media, nog meer negatieve energie zit niemand op te wachten.
Internetridders zonder fatsoen. :)
 
Laatst bewerkt:
Bo in de BSB ?🤣🤣 daar heeft hij de mentaliteit niet voor. Die gasten die daar rijden zijn net zo gek als redding en Lowes. Ik denk beter IDM. Net een hoger nivo dan T oude ONK. In de goeie tijd. Daar past ie beter in. Volgend jaar zie ik hem niet meer in t GP circuit vrees ik 🤷🏻‍♂️
 
Bo in de BSB ?🤣🤣 daar heeft hij de mentaliteit niet voor. Die gasten die daar rijden zijn net zo gek als redding en Lowes. Ik denk beter IDM. Net een hoger nivo dan T oude ONK. In de goeie tijd. Daar past ie beter in. Volgend jaar zie ik hem niet meer in t GP circuit vrees ik 🤷🏻‍♂️

Wat weet jij nou van de mentaliteit van Bo, je kent hem toch niet persoonlijk? En als het gaat over knokken in de wedstrijd; dat gaat een stuk makkelijker met een voorkant waar je vertrouwen in hebt. Jij denkt echt dat Bo een niveau heeft van net boven het oude ONK? Dat je geen fan bent was al duidelijk, maar ik denk dat je zijn kwaliteiten wel erg onderschat.

Ik hoop persoonlijk dat hij een beter zitje krijgt in de Moto 2, maar dit is gezien de huidige gang van zaken niet erg realistisch. Zeker met de Coronacrisis en de financiele verplichtingen die een rijder volgend jaar heeft naar het team. Dan hoop ik dat hij zich met een jaartje WSS in de kijker kan rijden en aan zijn zelfvertrouwen kan werken, om daarna in het WSBK kan laten zien wat hij kan op goed materiaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Also
Volgens mij bedoeld hij dat het IDM net iets hoger is dan het oude onk, zelf snap ik die vergelijking ook niet helemaal aangezien het oude onk al jaren geleden is..

een zitje in de moto2 zit er volgens mij niet meer in voor bo, wss zou ik al heel erg van opkijken ( ten kate ?? ) aangezien ze daar al aanwas genoeg hebben met ex moto 2 coutreurs en wss300
 
Terug
Bovenaan Onderaan