Bo Bendsneyder deel 2

De laatste races met koeler weer en daarmee meer vertrouwen in de voorkant laten een direct voor posities vechtende Bo zien. Die jongen is het echt nog niet verleerd. Hij is alleen zo slim geweest om niet telkens te crashen in het begin van de wedstrijden de afgelopen 2 jaar.
1 x vergat hij dat, en wilde toch teveel in de aanvangs ronde, op Assen 2 jaar geleden en lag er toen direct af.
Lerend vermogen heet dat. Kun je oud mee worden.
icon162.gif

Bo is stabieler en verder als jonge kerel dan velen van ons. Respect #BoBendsneyder!!
 
En waarom niet! Even serieus, er hoeft geen geld meegenomen te worden, Aprilia betaald zelfs. Bo zit de laatste tijd bij Joe in de buurt met een motor en vering wat niet het beste van het veld is.
Roberts heeft ook ooit op de NTS gezeten en kon er vrij weinig mee laten zien, laat staan ontwikkelen. Hij kwam op een Kalex terecht en hij liet zien wel degelijk te kunnen rijden, net als de rest van het veld. En dan zou Roberts wel Aprilia kunnen helpen met ontwikkelen? Het juist Bo die de laatste tijd heeft laten zien dat hij wel een mindere motor en zichzelf kan verbeteren.
Het enige wat Aprilia wil is een jonge jongen met potentie........ Ik begrijp niet zo goed waarom dat dan geen Nederlander zou kunnen zijn. Patrick van den Goorbergh heeft ook ooit belangrijk ontwikkelingswerk voor Aprilia gedaan, toen ze net in de 250's kwamen kijken.
Ik weet niet of Bo het moet willen, zo is het eerder eigenlijk.

Tuurlijk moet Bo dat willen. Een kans om een jaar op een fabrieksmachine in de aller aller hoogste klasse van de motorsport te rijden laag je niet zomaar gaan.

Kijk:
Bezzecchi heeft bedankt omdat in een topteam zit, volgend jaar WK kandidaat is, en daarna echt wel aanbiedingen uit de GP gaat krijgen.
Roberts, zit volgend jaar in het kampioensteam op de fiets van Bastianini, en is Amerikaans, dus Dorna wil hem wss wel graag in de GP hebben in de toekomst.

Maar Bo, die heeft niets voor volgend jaar. Ja, een nog niet officieel bevestigd (volgens EU commentatoren) zitje in de WSS600 klasse. Dus stel Rivola neemt contact op (of misschien moet je er zelf wel een telefoontje aan wagen) dan moet Bo imho altijd volmodig JA zeggen.
 
En waarom niet! Even serieus, er hoeft geen geld meegenomen te worden, Aprilia betaald zelfs. Bo zit de laatste tijd bij Joe in de buurt met een motor en vering wat niet het beste van het veld is.
Roberts heeft ook ooit op de NTS gezeten en kon er vrij weinig mee laten zien, laat staan ontwikkelen. Hij kwam op een Kalex terecht en hij liet zien wel degelijk te kunnen rijden, net als de rest van het veld. En dan zou Roberts wel Aprilia kunnen helpen met ontwikkelen? Het juist Bo die de laatste tijd heeft laten zien dat hij wel een mindere motor en zichzelf kan verbeteren.
Het enige wat Aprilia wil is een jonge jongen met potentie........ Ik begrijp niet zo goed waarom dat dan geen Nederlander zou kunnen zijn. Patrick van den Goorbergh heeft ook ooit belangrijk ontwikkelingswerk voor Aprilia gedaan, toen ze net in de 250's kwamen kijken.
Ik weet niet of Bo het moet willen, zo is het eerder eigenlijk.
Dan vergeet je Loris Regianni en Didier De Radigues die voor hem al ontwilkkelings werk voor aprilia deden.
 
De laatste races met koeler weer en daarmee meer vertrouwen in de voorkant laten een direct voor posities vechtende Bo zien. Die jongen is het echt nog niet verleerd. Hij is alleen zo slim geweest om niet telkens te crashen in het begin van de wedstrijden de afgelopen 2 jaar.
1 x vergat hij dat, en wilde toch teveel in de aanvangs ronde, op Assen 2 jaar geleden en lag er toen direct af.
Lerend vermogen heet dat. Kun je oud mee worden.
icon162.gif

Bo is stabieler en verder als jonge kerel dan velen van ons. Respect #BoBendsneyder!!
Duidelijk....en mee eens.
 
`Hopelijk heeft 1 of andere belangrijke insider dit seizoen einde ook gezien wat Bo kan.
Ik denk dat de twijfelaars over wat Bo werkelijk kan, nu na dit soort wedstrijden toch ook even hun brein mogen resetten?
Voorband>Verbetering>Vertrouwen>Vechten>Vooruit>Volgend jaar!!
 
`Hopelijk heeft 1 of andere belangrijke insider dit seizoen einde ook gezien wat Bo kan.
Ik denk dat de twijfelaars over wat Bo werkelijk kan, nu na dit soort wedstrijden toch ook even hun brein mogen resetten?
Voorband>Verbetering>Vertrouwen>Vechten>Vooruit>Volgend jaar!!
En als je bv dalla porta ziet modderen op wat nu een kampioensfiets blijkt te zijn dan is het dus toch niet allemaal zo zwart wit als vaak geroepen.
 
`Hopelijk heeft 1 of andere belangrijke insider dit seizoen einde ook gezien wat Bo kan.
Ik denk dat de twijfelaars over wat Bo werkelijk kan, nu na dit soort wedstrijden toch ook even hun brein mogen resetten?
Voorband>Verbetering>Vertrouwen>Vechten>Vooruit>Volgend jaar!!
Moest hij een italiaan of vooral spanjool zijn, dan was het geen probleem.
 
Op de voorlopige MotoGP startlijst komt Joe Roberts niet voor, Aprilia heeft Savadori aangemeldt als 2 rijder.
Dus Roberts naar Italtrans....daar dus geen plek meer.
 
Volgens de startlijst op Speedweek is alles al vol. Dus geen Bo. Maar dat wisten we eigenlijk al. Jammer gezien zijn stijgende lijn van de laatste tijd.
 
Volgens de startlijst op Speedweek is alles al vol. Dus geen Bo. Maar dat wisten we eigenlijk al. Jammer gezien zijn stijgende lijn van de laatste tijd.
Drie jaar Moto2, meer dan 50 races en dan net gaan presteren als in de allerlaatste GP's is ook wel heel ongelukkig. Contracten getekend, besluiten genomen. Het valt eigenlijk ook niemand kwalijk te nemen, dat het nu klaar is.
 
Voor ons als Nederlandse motorsport fans is het jammer dat Bo en daarmee de laatste Nederlander uit het gp paddock verdwijnt. Voor Bo zelf is de WSS op een competitieve motor helemaal niet zo verkeerd denk ik.
Ik zie hem niet ineens alles winnen, maar af en toe een podium en misschien een x een sterke overwinning zou best eens kunnen. Dus een beetje zelfvertrouwen tanken in iig 1 jaar WSS en dan maar zien wat verder mogelijk is.
 
Voor ons als Nederlandse motorsport fans is het jammer dat Bo en daarmee de laatste Nederlander uit het gp paddock verdwijnt. Voor Bo zelf is de WSS op een competitieve motor helemaal niet zo verkeerd denk ik.
Ik zie hem niet ineens alles winnen, maar af en toe een podium en misschien een x een sterke overwinning zou best eens kunnen. Dus een beetje zelfvertrouwen tanken in iig 1 jaar WSS en dan maar zien wat verder mogelijk is.
En misschien heeft hij het daar wel veel meer naar zijn zin. Want echt plezier heeft hij nu ook niet gehad.
 
Dat WSS is al lang en breed in kannen en kruiken. Bo komt naar aanleiding van deze middelmatige posities de afgelopen wedstrijden echt niet ineens in aanmerking voor een zitje in de moto2. Wat als dit een Duitser of Fransman had gedaan dan hadden we ook niet gezegd, goh die maakt nu ineens kans op een zitje want hij laat nu ineens hele bijzondere dingen zien.

Ik denk niet dat het hele paddock de NTS als een gammel hok wegschrijft en nu dan ineens de prestaties van de coureur die er op zit als heel wonderlijk bestempelen. Het zal niet de meest fijne en beste fiets zijn maar nogmaals het is niet zo dat Bo nu een bovennatuurlijke prestatie neerzet met de NTS. Hij maakt gewoon redelijke flinke stappen nu. Maar dit is niet zo uitzonderlijk dat ineens alle gezichten op hem zijn gericht. En laat ik het zo zeggen, Die actie met niet praten met team eigen perspersoon andere pers en het op het vliegtuig naar huis stappen blijft ook niet onopgemerkt in een paddock..
Het klinkt alsof jij ook in het paddock loopt? (niet lullig bedoeld)
Of spreek jij mensen in/rond het team?
 
Terug
Bovenaan Onderaan