Bo Bendsneyder deel 2

Ik heb begrepen dat hij gewoon onder de Nederlandse vlag blijft rijden.

Bo gebruikt overigens zelf op zijn Facebook pagina geen “Bad Bo” meer.
 
Ik heb begrepen dat hij gewoon onder de Nederlandse vlag blijft rijden.

Bo gebruikt overigens zelf op zijn Facebook pagina geen “Bad Bo” meer.
Die naam klopte helaas te vaak afgelopen 2 jaar. Maar dan in de andere betekenis dan BadAssBo...
 
  • Leuk
Waarderingen: MB84
Ook al klinkt dan Surfin' U.S.A., God Save te Queen of de theme song van Love Boat.. Als Bo wint hebben we een Nederlandse overwinning en gaat iedereen gek.
Het staat dan wel te boek als Indonesische overwinning en geen Nederlandse Gp overwinning na bijna 30 jaar (Streuer)
 
Bart Veldkamp heeft zich destijds wel degelijk laten naturaliseren tot (schaats)Belg. Dat had uiteraard ook met de Olympische Spelen te maken. Hoe het in de racerij zit, geen idee. Dat weet Ocampa duidelijk beterVroeger kwam

Bart Veldkamp heeft zich destijds wel degelijk laten naturaliseren tot (schaats)Belg. Dat had uiteraard ook met de Olympische Spelen te maken. Hoe het in de racerij zit, geen idee. Dat weet Ocampa duidelijk beter.
Zo reed Jacky Martens met een Luxemburgse licentie maar hij had een Belgisch paspoort.
 
Over geluk gesproken. Als het dit seizoen nu ook mee zit kan hij misschien binnen top 10 rijden. Als dat lukt in z'n eerste jaar kan hij misschien nog een jaar er aan plakken.
Maar dan moet ie ook echt om het kampioenschap kunnen rijden8-)
Top 10 rijden en misschien nog een jaartje????? joh dan hoef hij zich echt geen zorgen te maken om het voort te zetten.
Top 10 rijden is al een kunstje.
 
Hu?!
Lees ik nu dat Bo in de Moto2 rijdt volgend jaar? _O- _O- _O-

:/:/:/:/

_O-_O-_O-_O-_O-

*O**O**O**O**O*


Is dat nu een upgrade vergeleken met RW racing? Ja, zou je zeggen, dat kan niet anders, maar ..... alles is mogelijk. :X

Geen NTS, geen KYB, geen Aliexpress remmerij meer?


SPANNEND!!!! *O* *O* *O* :o
 
Hu?!
Lees ik nu dat Bo in de Moto2 rijdt volgend jaar? _O- _O- _O-

:/:/:/:/

_O-_O-_O-_O-_O-

*O**O**O**O**O*


Is dat nu een upgrade vergeleken met RW racing? Ja, zou je zeggen, dat kan niet anders, maar ..... alles is mogelijk. :X
iig een Spaans team, met (olie) centjes, een 2021 Kalex en een zeer ervaren (de meest ervaren) teamgenoot.
En het team heeft afgelopen jaar 4 podiums, 2 pole's en een overwinning gehaald, dus ze weten wel hoe je een motorfiets klaar moet maken.
 
iig een Spaans team, met (olie) centjes, een 2021 Kalex en een zeer ervaren (de meest ervaren) teamgenoot.
En het team heeft afgelopen jaar 4 podiums, 2 pole's en een overwinning gehaald, dus ze weten wel hoe je een motorfiets klaar moet maken.
Wat een onverwachts waanzinnig bericht!! *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan