Bo Bendsneyder deel 2

Auto was een Dome Judd met blokjespatroon
Screenshot_20210514-204403_Chrome.jpg
 
Auto was een Dome Judd met blokjespatroon
Bekijk bijlage 1632242
Yep, helemaal correct, en ik was sponsor van een van de blokjes, erg gaaf om te doen.
En ondanks dat wij een hele kleine sponsor waren op persoonlijke uitnodiging van Jan toen naar Le mans geweest tijdens de week van de trainingen en kwalificaties, hij heeft ons toen zelfs de pits in gesmokkeld.
 
True. Maar Bo zal toch zo min mogelijk willen rijden, gezien zijn onderarm?
Daar twijfel ik dus aan, die onderarm zou nu in principe goed moeten zijn.
Voor de wond zal het vast beter zijn om iets minder te rijden maar ik vraag me af of weinig rijden een optie is in dergelijke omstandigheden ( qua weer )
 
Vooral dat. Ik had ook niet verwacht dat hij er zo in zou knallen.
Als Bo dit morgen kan doorzetten, en minstens op 6 eindigt. Ben ik t/m woensdag niet aanspreekbaar wegens legendarische dronkenschap. ;)
Als hij dit ieder weekend gaat doen ,.....dan heb je wel een geregeld leven _O- :+
 
Waarom te danken aan het weer? Waar slaat dat op? Iedereen heeft daar toch last van? Tjeezus, wat een zeikwijf!
Zo, gaattie lekker? Stop ff een pilletje onder je tong. Waar is dat schelden nu weer voor nodig?

Ik ben een groot fan van Bo en die 6e plek is top en natuurlijk zijn de omstandigheden voor iedereen gelijk.
Dat kleine regenbuitje bij de start van Q2 heeft best veel invloed gehad op het verloop.
In de laatste 2 minuten werd de baan steeds sneller, dus had de kwali nog iets langer geduurd(of iets later begonnen) dan ben ik er van overtuigd dat er nog een paar man sneller dan Bo rond waren gegaan.
Dus ja, die 6e plek heeft hij mede te danken aan het wisselvallige weer. En dat zeg ik dus niet om Bo naar beneden te praten want hij is gewoon lekker bezig.
 
Het allerleukste topic op MF is dit.
Net een kinderklas met ondeugende kinderen _O-

Party Wtf GIF by de chinezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan