Bo Bendsneyder deel 2

Jawel hoor. Lees maar eens commentaren over hoe dankbaar ze teams zijn dat ze Syahrin een plaatsje geven enzo.
Als een voetbal club een voetballer uit die contreien haalt, hebben ze er ineens 100 1000en volgers en fans bij. En die zijn zo trouw als een labrador.
 
Jawel hoor. Lees maar eens commentaren over hoe dankbaar ze teams zijn dat ze Syahrin een plaatsje geven enzo.
Als een voetbal club een voetballer uit die contreien haalt, hebben ze er ineens 100 1000en volgers en fans bij. En die zijn zo trouw als een labrador.
Misschien is het wel gewoon naar verhouding. Als je honderd fans haalt uit tien miljoen Nederlandse volwassenen die "iets met motorsport uit eigen regio" hebben, dan heb je daar met drie miljard mensen dus ook meteen 30.000 fanatieke Aziatische fans die je op handen dragen. :+
 
Misschien is het wel gewoon naar verhouding. Als je honderd fans haalt uit tien miljoen Nederlandse volwassenen die "iets met motorsport uit eigen regio" hebben, dan heb je daar met drie miljard mensen dus ook meteen 30.000 fanatieke Aziatische fans die je op handen dragen. :+
Gelukkig zitten die honderd niet allemaal op MF.
Druk topic zou dat worden. :+ :+
 
Die Indonesische roots helpen wel!


Waarmee dan ?



jump flying GIF
 
Bericht toch maar aangepast ? Goed dat je besefte dat het over het randje was.
Ja ik realiseerde mij plots dat je tegenwoordig niet meer mag schrijven wat 20 jaar geleden nog wel toegestaan was. Het was trouwens op het 2021 randje.
 
Volgens mij is 1 van de foto's in bovenstaand overzicht ook op de Erasmusbrug als ik het goed zie... Is een soort van collage van een bepaalde periode...
 
Mannen hebben in December allemaal vakantie en beginnen in Januari met echt trainen. Kijk maar naar de VR46 boys, die zitten momenteel allemaal in de sneeuw.
 
Win~win voor het plezier en de conditie.
En ook een mooie sport voor snelheidsfreaks. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan