Bo Bendsneyder deel 2

Maar wat ik mij vooral afvraag is waarom het team niemand in dienst heeft die live tijdens de race MF in de gaten houdt
ja raar hè? en hij heeft ook al geen manager die hem tips geeft en dingen leert. Wat een pech heeft Bo, zo kan het nooit wat worden met hem. Oh nee, of toch niet, wacht, hij had juist altijd mazzel, vandaag ook weer. Huh? nee, ... wacht, nou snap ik het zelf ook niet meer... Is hij nou wel of geen goede coureur???:?|(:Y:N8)7
 
Soms heb je wat mazel even nodig om weer hoger op de moto2 ladder te kunnen klimmen.

vanaf nu elke race kwalificatie 10 of lager :t



Hij heeft vandaag in ieder geval niets verprutst .



TOP WEDSTRIJD *O* De beste ooit .
Nope. Heeft al podium gehad in de moto3. En in de rookiescup heeft hij dacht ik ook weleens in de punten gereden 🙃.

5e op Assen in de Moto2 is natuurlijk helemaal gaaf!
 
Zo, alles terug gekeken..
Heb weer genoten van de Bo Show..

Zelfs effe 3e
(Helaas al wetende dat ie als 5e was ge'eindigd. Mompelt verder iets over een spoiler alert)
 
Net terug van na 2 jaar weer een ouderwetse TT van Assen. Hoe lekker was het om de volle campings en die volle tribunes weer een keer te zien. Wat heb ik genoten van de Moto 3 en voornamelijk van het van dichtbij zien hoe Bo de beuk erin gooide in de Strubbe zeg! Vanaf de Haarbocht tribune konden we dat een paar keer prachtig aanschouwen. Lekker met de top mee kunnen rijden en een hele mooie P5. Sjezus, wat had ik je dat podiumplekje gegund, Bo! :} O ja de Motogp was ook best aardig.
 
Bo zat er eindelijk steevast bij de kopgroep. Hopelijk boost dit zijn vertrouwen. We hebben 'm toegeschreeuwd elke ronde. Hij knokte voor de posities en ging volle bak
Toch blijft hij heel netjes rijden. Superstrak gedaan Bo!! Ik ben verdomde trots op je dat je dit bij juist onze TT zo hebt laten zien. Wat een gave Moto2 race.
 
Laatst bewerkt:
Wat een geweldige race van Bo. Bij thuiskomst van de TT pak uit, en met een pizza voor de TV als eerste de moto 2 gekeken.
Eindelijk wat agressiever en net dat beetje extra gegeven. Nadat ie werd ingehaald in de Haarbocht had ie wel de betere lijn richting Madijk, daar had ie hem moeten laten staan. ( ja, ik weet het, de beste stuurlui zitten achter het toetsenbord :+ ) Daarna ging het even iets minder maar herpakte zich snel. Al met al een sterke race 👌
Nu maar hopen dat ie het vast kan blijven houden 👊 en in Silverstone zich weer in de top 5 kan mengen.

( Zou Sam er in de UK op blijven zitten ??? )
 
Bij die situatie in Madijk dacht ik eerst ook hij had hem moeten laten staan, maar na de herhaling van bovenaf was er wel erg weinig ruimte en denk ik dat hij er goed aan deed. Voorbeelden zat dat er 2 rijders samen het grind in gaan en dit is precies waarom Bo bijna altijd de streep haalt. Als groep met deze 4 mannen finishen is topklasse, maar ik hou een slag om de arm omdat het wel precies op Assen is....
 
Wat een geweldige race van Bo. Bij thuiskomst van de TT pak uit, en met een pizza voor de TV als eerste de moto 2 gekeken.
Eindelijk wat agressiever en net dat beetje extra gegeven. Nadat ie werd ingehaald in de Haarbocht had ie wel de betere lijn richting Madijk, daar had ie hem moeten laten staan. ( ja, ik weet het, de beste stuurlui zitten achter het toetsenbord :+ ) Daarna ging het even iets minder maar herpakte zich snel. Al met al een sterke race 👌
Nu maar hopen dat ie het vast kan blijven houden 👊 en in Silverstone zich weer in de top 5 kan mengen.
Dat hoop ik ook.
Dit moet toch echt wel vertrouwen geven denk ik.
 
20220626_130021.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan