Bo Bendsneyder deel 2

Racesport weer erg jammer qua aanpak.. de crowdfunding/actie van iemand anders proberen over te nemen en het te laten lijken alsof ze het zelf wel even regelen.

Racesport...was dat niet die site die er zelf mee op wilden houden omdat ze de kosten niet meer op konden brengen? Is dat niet die site die leeft van de racerij?

Laat Evert zelf de eerste 100.000 maar doneren in plaats van goede sier te maken met andermans werk (zoals gewoonlijk)
:X
 
Knmv programma ga ik vanuit twonha ;)

Wat betreft crowdfunding; waarom zou ik geld overmaken zodat hij kan blijven racen ? Als ik van Gerrit begrijp dat er niet gereageerd word op sponsor vragen, moeten ze het zelf maar oplossen.
Vind het mooi dat er een nl rijder bij zit maar krijg je de centen niet rond of zijn de prestaties niet goed genoeg, dan is het gewoon exit! Net als zoveel dingen in t leven.

Racesport weer erg jammer qua aanpak.. de crowdfunding/actie van iemand anders proberen over te nemen en het te laten lijken alsof ze het zelf wel even regelen.

Hoop dat er voor bo goed nieuws/ sponsor komt.

Klopt , drie keer een poging gewaagt , dat was toen de sticker per GP op zijn helm.
Helaas maar dan is het ook klaar , ik sponsor nu een motorcrosser tot en met 2019.
 
Afgezien van dat maarten een vreselijke lul is heeft die wel meer gepresteerd in zn carrière dan Bo tot nu toe (en zal zo blijven ook denk ik). Ook is zijn doel een veel belangrijker en mooier initiatief. Tel er ook nog bij op zwemmen meer leeft bij de sporters dan motorsport en huppa...back to reality volgens mij ;)
 
Wel raar eigenlijk dat als Verstappen een of andere fransman als nieuwe teammaat krijgt , het zelfs in het NOS journaal vermeld wordt met beelden. Zelfs toen v.d.Mark wedstrijden won , werd dat meen ik niet vermeld in het journaal. Zegt genoeg over kansen op een goeie sponser in nederland. Helaas pindakaas. :N
 
Wel raar eigenlijk dat als Verstappen een of andere fransman als nieuwe teammaat krijgt , het zelfs in het NOS journaal vermeld wordt met beelden. Zelfs toen v.d.Mark wedstrijden won , werd dat meen ik niet vermeld in het journaal. Zegt genoeg over kansen op een goeie sponser in nederland. Helaas pindakaas. :N

Die kant gaan we helaas op.. f1 is het helemaal momenteel.

Zag het afgelopen weekend ook weer met de gamma racing days, was het vroeger meer motorenn en weinig auto s, is het nu compleet anders ; auto s hebben de boventoon.. saaie races ( op tcr na ) en de mensen zaten gewoon te wachten op de f1 demo.. vd mark mag tussendoor 2 a 3 rondjes knallen.

Eigenlijk werden de motorsport liefhebbers afgeschoven naar de junior track..
 
Wel raar eigenlijk dat als Verstappen een of andere fransman als nieuwe teammaat krijgt , het zelfs in het NOS journaal vermeld wordt met beelden. Zelfs toen v.d.Mark wedstrijden won , werd dat meen ik niet vermeld in het journaal. Zegt genoeg over kansen op een goeie sponser in nederland. Helaas pindakaas. :N

Ligt aan de fans, een "handjevol" azijnzeikers waar niets goed genoeg voor is trekt niet echt sponsoren natuurlijk, duizenden feestende fans die overal naartoe trekken en tigduizenden fans die het op tv volgen via betaalzenders en er dik geld aan uitgeven om de sport te volgen doen dat wel...
 
Laatst bewerkt:
Je kan WSBK of Moto2/3 ook niet vergelijken met de F1 natuurlijk.

Neem nou maar aan dat als Bo of Michael in de motoGP zou rijden dat er dan wel meer aandacht voor zou zijn.

En zelfs dan; MotoGP of de MXGP zal nooit de status krijgen die F1 heeft.... Het is toch een kleinere wereld wat dat betreft.
Al moet ik vaak wel lachen als de bezoekersaantallen van MotoGP wedstrijden hoger zijn dan die van F1 op eenzelfde circuit.
 
Laatst bewerkt:
Ligt aan de fans, een "handjevol" azijnzeikers waar niets goed genoeg voor is trekt niet echt sponsoren natuurlijk, duizenden feestende fans die overal naartoe trekken en tigduizenden fans die het op tv volgen via betaalzenders en er dik geld aan uitgeven om de sport te volgen doen dat wel...

Nog nooit naar Assen TT geweest ? :Z
 
Die kant gaan we helaas op.. f1 is het helemaal momenteel.

Zag het afgelopen weekend ook weer met de gamma racing days, was het vroeger meer motorenn en weinig auto s, is het nu compleet anders ; auto s hebben de boventoon.. saaie races ( op tcr na ) en de mensen zaten gewoon te wachten op de f1 demo.. vd mark mag tussendoor 2 a 3 rondjes knallen.

Eigenlijk werden de motorsport liefhebbers afgeschoven naar de junior track..

En indien noodzakelijk, worden de motoren straks moeiteloos opzij gezet mocht dat noodzakelijk zijn om de F1 naar Assen te halen.
 
Nou
Dat denk ik dus niet.
Als je weet wat de middenstand dat opleverd zo’n week TT

Totdat blijkt dat dezelfde middenstand net zo goed of zelfs beter kan verdienen aan het F1 circus :X -O-

(Ik hoop overigens echt dat ik te pessimistisch ben en dat het zo'n vaart niet zal lopen)
 
Ooit in een ver en grijs verleden met nog (tien)duizenden anderen getracht het Jamathi team in leven te houden middels een leden aktie van het toenmalige weekblad Motor, is uiteindelijk jammer genoeg ook niet gelukt. Wat Bo nodig heeft (behalve een goeie fiets) is idd een grote sponsor, bv een rotterdamse havenbaron. Maar of dat ooit gaat gebeuren...?
 
Jumbo is al verliefd op Max. Ik zie dit helaas niet gauw gebeuren:

GSyfvxb.jpg


:+
 
Als Bo euro's kreeg per positie, zou z'n crowdfunding vandaag goed gescoord hebben. :X Ik heb de trainingen van de Moto2 gemist, iemand enig idee waarom-ie er niet als de kippen bij was in de tweede sessie om een tijd te zetten vóór de regen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan