Bo Bendsneyder deel 2

Ik denk dat er gewoon weer 1 a 2 punten in zitten.
Bij regen misschien wel meer.

En gardner rijd top 10 denk ik

Ik durf niks te voorspellen of ergens vanuit te gaan. Maar hoop echt dat hij een boost in zijn zelfvertrouwen heeft gekregen. Go Bo!
 
Motegi Ring is toch ook een stop and go circuit? Schijnbaar niet helemaal favoriet bij Bo en/of de Mistral. Hoop dat hij het tegendeel kan bewijzen.
 
Motegi Ring is toch ook een stop and go circuit? Schijnbaar niet helemaal favoriet bij Bo en/of de Mistral. Hoop dat hij het tegendeel kan bewijzen.

Enige circuit waar de Tech3 Mistral 610 een podium heeft gescoord sinds het seizoen van 2010 toen Bradley Smith er 3 achter elkaar pakte.
 
Enige circuit waar de Tech3 Mistral 610 een podium heeft gescoord sinds het seizoen van 2010 toen Bradley Smith er 3 achter elkaar pakte.

Ik begrijp geen bal van wat je tikt, maar Bradley Smith heeft 2011 & 2012 op de Mistral gereden.
Geen podium in Japan. Wel in totaal 3 stuks in 2011 , GBR, HOL & ITA.
Xavi Vierge heeft een 2e plaats gehaald in Japan vorig jaar.
 
ach hij hoeft maar 11 plaatsen goed te maken en met zijn starts zijn de eerste posities zo in de pocket..

Nee ff serieus, ik ben bang dat we dit jaar de enige 2 punten hebben gezien..
 
0BA446B2-1E1A-4D64-AB43-0DCE8BEE460C.jpeg
 
Dan heb je het geluk ook niet aan je kont zitten zeg. Hoe vaak gebeurd zoiets nou? Beterschap Bo!
 
Scheenbeen waarschijnlijk verbrijzeld
Been there, done that.
Bij mij duurde de genezing bijna 3 jaar voordat ik er zonder hulp weer op kon staan. Voor de laatste operatie eerst rolstoel, toen krukken, en de laatste 2,5 jaar een brace. Daarmee kon ik wel (beperkt) motorrijden.
Ik mag hopen dat het met Bo wat sneller zal gaan.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan