Bo Bendsneyder deel 2

51417414_2260797657266455_4145146643303366656_o.jpg
51497673_2260797673933120_5411412489470476288_o.jpg
 
Leuke presentatie, beetje ongemakkelijk met 1 motor. Maar het mag ook wel sober. Ik hoor dat ze een langere verbintenis afgesloten hebben nu met meerdere partijen. Geen idee hoe dit in het verleden was voor RW racing. Ik hoop echt dat ze de doelen kunnen halen en over 2 jaar allemaal nog steeds zo enthousiast zijn :Y
 
Leuke presentatie, beetje ongemakkelijk met 1 motor. Maar het mag ook wel sober. Ik hoor dat ze een langere verbintenis afgesloten hebben nu met meerdere partijen. Geen idee hoe dit in het verleden was voor RW racing. Ik hoop echt dat ze de doelen kunnen halen en over 2 jaar allemaal nog steeds zo enthousiast zijn :Y

En het half Engels/Nederlands.
Ah joh voorlopig zijn ze blij.
En hopelijke wij straks ook.
 
Leuke presentatie, beetje ongemakkelijk met 1 motor. Maar het mag ook wel sober. Ik hoor dat ze een langere verbintenis afgesloten hebben nu met meerdere partijen. Geen idee hoe dit in het verleden was voor RW racing. Ik hoop echt dat ze de doelen kunnen halen en over 2 jaar allemaal nog steeds zo enthousiast zijn :Y

Ik blijf het prachtig vinden dat het een Waninge team is met sponsoringen van Fieten olie.. beide komen hier namelijk uit de buurt en zijn geen enorme bedrijven, al doet Fieten het wel heel erg goed met zn ( budget/onbemande ) pompen, ze hebben toch iets met de motorsport.
|Word tijd dat ene meneer van de Jumbo zich ook in gaat zetten voor de nl motorsport.. racedagen op assen met Vd mark en Bendsneyder en de wss300 rijders uit nl ofzo
 
Ik blijf het prachtig vinden dat het een Waninge team is met sponsoringen van Fieten olie.. beide komen hier namelijk uit de buurt en zijn geen enorme bedrijven, al doet Fieten het wel heel erg goed met zn ( budget/onbemande ) pompen, ze hebben toch iets met de motorsport.
|Word tijd dat ene meneer van de Jumbo zich ook in gaat zetten voor de nl motorsport.. racedagen op assen met Vd mark en Bendsneyder en de wss300 rijders uit nl ofzo

:Y :t

Weet wel dat ome Frits connecties heeft met Marco Opheij en hem in het verleden ook gesponsord heeft. Als iemand hart voor de Nederlandse racesport heeft, dan is het Frits van Eerd wel. Kunnen de bekende multinationals een voorbeeld aan nemen!
 
Leuke presentatie, beetje ongemakkelijk met 1 motor. Maar het mag ook wel sober. Ik hoor dat ze een langere verbintenis afgesloten hebben nu met meerdere partijen. Geen idee hoe dit in het verleden was voor RW racing. Ik hoop echt dat ze de doelen kunnen halen en over 2 jaar allemaal nog steeds zo enthousiast zijn :Y

Het is ook niet de 2019 fiets volgens mij die vandaag in Utrecht stond. De uitlaat zit namelijk bij het 2019 model aan de andere kant ;)
Ik vind de kleurstelling erg mooi!
 
Het is ook niet de 2019 fiets volgens mij die vandaag in Utrecht stond. De uitlaat zit namelijk bij het 2019 model aan de andere kant ;)
Ik vind de kleurstelling erg mooi!

Ga je dadelijk ook nog zeggen dat daar een Moto2 machine staat met nog een Honda blok erin :X
 
Jezus christus,wat een lelijk hok :r
Die kont8)7,die uitlaat_O-
We waren net te laat:')had Bo nog wat te zeggen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Toffe video zeg! Professioneel, gelikt, meer dan ik gewend ben van RW Racing. Ieder heeft zo zijn eigen indrukken en verwachtingen, maar ik krijg vooral zin in het nieuwe seizoen.

Zeker erg professioneel gedaan door een nieuwe sponsor. Die zullen nu al blij zijn dat hun naam in het sport journaal te zien was. Daar werden ook deze beelden gebruikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan