Bo Bendsneyder deel 2

Het kan verkeren.., Quatar goede race, geen punten, Argentinië matige race en twee punten..
Qua rondetijden in de training zou je zeggen dat Bo gewoon continue in de punten moet kunnen rijden maar in de praktijk is het dus toch ff moeilijker..
Als je ziet dat Corsi niet eens zo veel sneller was in Q2 en op P8 uitvalt in de wedstrijd moet er bij Bo toch ook meer in zitten met een beter begin van de wedstrijd, daar word je wedstrijd in de M2 echt gemaakt of "verloren" !?
 
Daar het doorgaans ook niet zo geweldig, maar ik laat me graag positief verrassen. Het begin op de NTS is iig vele malen beter dan vorig jaar. Nu nog zorgen dat die openingsfase eens beter gaat worden. Het lijkt de broer van Vinales wel...

Mee eens hoor en zeker gezien het missen van topsnelheid op dat belachelijke lange rechte stuk daar.
Het lijkt er inderdaad op dat NTS stappen heeft gemaakt, of er nu betere coureurs op zitten dan verleden jaar ;)
 
Ik vind ook dat hij lekker bezig is!

Hij doet het bij NTS nu al beter dan de gehele 2 jaren op die rot KTM en dat is heel gaaf om te zien! :Y
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Hij doet het bij NTS nu al beter dan de gehele 2 jaren op die rot KTM en dat is heel gaaf om te zien! :Y

Bedoel je de ktm waar hij twee podiumplaatsen mee haalde en z’n teammaat wereldkampioen mee werd? Ja dat was idd een rot ktm
 
Ik vind ook dat hij lekker bezig is!

Hij doet het bij NTS nu al beter dan de gehele 2 jaren op die rot KTM en dat is heel gaaf om te zien! :Y
Waar heb je het in godsnaam over? Hij heeft het toch redelijk goed gedaan op die Moto 3 KTM.
 
Bo werd in de beginfase bijna weer slachtoffer van een valpartij en moest daardoor helemaal wijd en dat was pal na de start.
Als je dan als 28e weer begint en 13e wordt dan heb je de hele race lopen vechten voor wat je waard bent
Petje af voor bo.

Ben je niet in de war met dat akkefietje in de opwarm ronde met vierge? enne hij werd 14e...
 
Waar heb je het in godsnaam over? Hij heeft het toch redelijk goed gedaan op die Moto 3 KTM.
Hij is vorig jaar 28e geworden de 2e race en de eerste race 20e ofzo. Dat was zijn 2e jaar op die goede KTM fiets.

Hij heeft het nu al 2 races al 2 keer beter gereden en niet eens een top voorbereiding gehad.

Hij heeft het redelijk goed gedaan gezien die motor. Dat ben ik met jou eens.
 
Hij is vorig jaar 28e geworden de 2e race en de eerste race 20e ofzo. Dat was zijn 2e jaar op die goede KTM fiets.

Hij heeft het nu al 2 races al 2 keer beter gereden en niet eens een top voorbereiding gehad.

Hij heeft het redelijk goed gedaan gezien die motor. Dat ben ik met jou eens.
Ik denk dat de verwarring zit in dat Bo vorig jaar op de Tech3 Mistral reed in de Moto2. Moto3 KTM is alweer één en twee jaartjes terug. ;-)
 
Zeker niet Bas ;)

Nuchter als wat..

Probeerde het luchtig te houden met ;'Hoop doet wonderen '.

Maar gezien hoop nogal bullsjit is in the end.

Het is geen topper.. zal ie nooit worden ook. Al die ophemelende berichten en verwachtingen...:N.

Tis een combi van max biaggi en tig andere coureurs.

Ligt aan het materiaal of omstandigheden....en anders een voorgevalletje.

Maar hopen mag altijd toch... vele mensen wijden hun leven er aan...

Ik ben meer van niet lullen maar pellen.
Hoor een hoop gelul ..maar er is niks gepelt nog.
 
Toch was hij in de Red Bull rookies cup wel erg goed. In de moto1 was het een stuk minder terwijl hij toen wel goed materiaal had. In de moto2 was tech 3 gewoon slecht qua materiaal. De NTS lijkt beter te zijn maar dat is nou ook geen fiets met bewezen kwaliteiten en resultaten, nu maar hopen ;):+ dat Bo hier verandering in kan brengen.
 
Ik blijf het lastig vinden om te oordelen: goed voorbeeld is Remy Gardner, vorig jaar nog het team maatje van Bo op die fijne Mistral Tech3. En daarom vorig jaar ook meerdere malen al net zo afgeschreven als Bo hier boven. Zie nu het resultaat voor Remy op een betere bike. Wie zegt als voor Bo alles samen valt, dat het ook niet zo kan gaan? Het is alleen fucking moeilijk om je nog ergens in de picture te rijden en zo nog een kans te krijgen in een beter team. Maar hoop doet leven!
 
In de trainingen zat Bo op soms een 0,5 sec van de top. Hij reed prima in de Q2 dacht ik, Q1 ging helaas niet naar wens en kon die zijn tijd niet herhalen. Het zit ook simpelweg dicht op elkaar! De vergelijking met Gardner? Tja, ik heb de on-board beelden gezien van Gardner, poh, dat is wel een mannetje zeg, heerlijk om te zien. Die remde rustig ''door'' Schrotter heen :D Zijn commentaar na afloop paste daar ook perfect bij, niemand mocht er langs. Alleen Balda dan ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan