Bo Bendsneyder deel 2

Wel jammer dat ze het niet kunnen laten zien als het er op aankomt. Maar dat is eigenlijk pas morgen natuurlijk, dus gaaaazzzz
 
Qua topsnelheid stonden Bo en zijn teammaat Raffin onderaan de lijst. Dat is ook niet echt prettig als ze tijdens de race op het rechte stuk voorbij blazen.
 
Qua topsnelheid stonden Bo en zijn teammaat Raffin onderaan de lijst. Dat is ook niet echt prettig als ze tijdens de race op het rechte stuk voorbij blazen.

Dat is weer het laatste wat je wilt. Gelukkig heb ik geen hoge verwachtingen, dat scheelt al. Maar weer hopen op puntjes dan.
 
Laatst bewerkt:
Op de finishlijn z'n eerste punt van het seizoen verloren... Het scheelde heel weinig! Echt zonde van die crash bij de start, wel tof om te zien dat er met Bo z'n tempo niks mis was dit weekend.
 
erg jammer voor Bo zeer strakke wedstrijd gereden had alleen graag rondetijden gehoord af en toe van knabbel en babbel dan weet je wat hij nog kan goedmaken had hem zo graag een puntje gegund na deze pech bij de start.
 
Tsja, wat een pech, om in de eerste bocht van de eerste race meteen op de verkeerde plek te zitten en helemaal (op 1 na) achteraan moeten beginnen.

Heb zojuist de Race analysis en de lapcharts goed bestudeerd, en zijn pace zou inderdaad goed zijn geweest voor de posities 11, 12 of 13. Echter weet je nooit hoe het gaat met bijv. inhalen enz.

Feit is dat Bo er goed bij zat dit weekend en dat er voldoende vertrouwen en basis is om erin te geloven dat dit een goed seizoen kan gaan worden.
 

Bijlagen

  • BostartQatar.png
    BostartQatar.png
    244,9 KB · Weergaven: 8
Veelzeggend ook het interview waarin Bo aangaf dat ronde 1 op de eerste testdag beter voelde dan al die tijd op de Mistral Tech3. Zie Garder.

De uitslag deed helaas geen eer aan de prestaties dit weekend maar de resultaten gaan er zeker komen.
 
Veelzeggend ook het interview waarin Bo aangaf dat ronde 1 op de eerste testdag beter voelde dan al die tijd op de Mistral Tech3. Zie Garder.

De uitslag deed helaas geen eer aan de prestaties dit weekend maar de resultaten gaan er zeker komen.

Toen ik Gardner gisteren zag rijden, moest ik toch even terug denken aan alle kritieken die hij hier en elders om de oren kreeg. Zo zie je maar weer wat materiaal met een carriere kan doen.
 
Toen ik Gardner gisteren zag rijden, moest ik toch even terug denken aan alle kritieken die hij hier en elders om de oren kreeg. Zo zie je maar weer wat materiaal met een carriere kan doen.

Dat was wel mooi, op motogp.com tijdens de begin van FP2 hadden ze het nog even over Bo & Remy Gardner.
Ze kwamen tot de conclusie dat de Mistral 610 een oud hok is en de Bo & Remy wel echt talenten zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Dat was wel mooi, op motogp.com tijdens de begin van FP2 hadden ze het nog even over Bo & Remy Gardner.
Ze kwamen tot de conclusie dat de Mistral 610 een oud hok is en de Bo & Remy wel echt talenten zijn.
En dat pa gardner nu wel voldoende betaald heeft om hem op een fatsoenlijke fiets te zetten ;)

Denk dat er velen zijn die vergeten dat geen 1 van die jongens daar rijd omdat ze een beetje kunnen sturen !! Jongens zijn stuk voor stuk top talenten die soms wel het juiste spul hebben maar ook vaak niet.

Ik verwacht Bo met de TT op t podium ;)
 
En dat pa gardner nu wel voldoende betaald heeft om hem op een fatsoenlijke fiets te zetten ;)

Denk dat er velen zijn die vergeten dat geen 1 van die jongens daar rijd omdat ze een beetje kunnen sturen !! Jongens zijn stuk voor stuk top talenten die soms wel het juiste spul hebben maar ook vaak niet.

Ik verwacht Bo met de TT op t podium ;)

De 2018 Mistral610 was eigenlijk de 2017 Mistral610.
Er is 0,0 ontwikkeling gedaan voor 2018 door Tech3.
 
De 2018 Mistral610 was eigenlijk de 2017 Mistral610.
Er is 0,0 ontwikkeling gedaan voor 2018 door Tech3.

Volgens mij zelfs geen eens 2017, maar 2016. Heb wel eens gelezen dat die fiets al 3 jaar niet meer werd doorontwikkeld.
Dus Bo heeft op dat ouwe hok in zijn 1e jaar gewoon punten gepakt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan