Bo Bendsneyder deel 2

Mwoaah, kijk eens naar de mensen die vooraan rijden in de Moto2. Allemaal 4 of meer jaar ervaring (voorbeeld Schrötter). En de eerste drie jaar reed die Duitser ook geen deuk in een pakje boter. Geduld is het woord, maar geduld in dit wereldje is best lastig volgens mij.....
 
Snelheid en talent zit er mi zeker wel in bij Bo. Anders kom je niet zo ver. Om echt tot de absolute top te komen is alleen talent en snelheid niet voldoende. Het is dan afhankelijk van zoveel factoren die gelijktijdig perfect moeten zijn. Volgens mij is dat echt heel moeilijk.
 
In de trainingen zat Bo op soms een 0,5 sec van de top. Hij reed prima in de Q2 dacht ik, Q1 ging helaas niet naar wens en kon die zijn tijd niet herhalen. Het zit ook simpelweg dicht op elkaar! De vergelijking met Gardner? Tja, ik heb de on-board beelden gezien van Gardner, poh, dat is wel een mannetje zeg, heerlijk om te zien. Die remde rustig ''door'' Schrotter heen :D Zijn commentaar na afloop paste daar ook perfect bij, niemand mocht er langs. Alleen Balda dan ;)


Bo is zeker een goed coureur.. Gardner is alleen wel de betere.
 
Gaat er gewoon met meer dan 100% voor, lag er in het verleden vaak af maar blijft nu toch lekker zitten hoor !
Waar ik bij Bo soms denk ; neem het risico, denk ik bij gardner het omgekeerde.

BTW, ik verwacht dat Gardner de volgende race wel eens zou kunnen gaan winnen, met de TT verwacht ik iets bijzonders van BO
 
1e race 16e. 2e race 14de. Gewoon die stijgende lijn doorzetten.
Go bo go.
Ook ff kijken welke grote namen om hem heen reden. Bevond zich in goed gezelschap.
Beter kwalificeren heeft als grote voordeel dat je minder in het gedrang terecht komt.
 
FP1 was niet super goed. Volgens mij waren de rondetijden wel stabiel. Ik heb niet de gehele training gezien.
 
Bo 12e in de warming-up. Bij NTS mogen ze waarschijnlijk wel wat doen aan de aërodynamica. Beide rijders bijna onderaan wat topsnelheid betreft.
 
Bo eindigt na een matige start, wederom in de punten op P13. Toch knap en zeker als hij dit zo voort weet te zetten qua in de punten rijden :t
 
Lekker bezig Bo! Bo! Bo!

Hij schuift hem er even naast op het laatste moment, knap gedaan! Begin van de race leek de afstand tot de volgende speler ver weg maar dat heeft ie mooi opgelost en er dan toch nog er langs!

Volgende ronde een goede start en ik denk een nog mooier resultaat!

Nog even spelen met de topsnelheid en nog een voordeel gewonnen! Er zit ong. 8KM/h verschil in met de snelste.

Mooie 20e plek in t kampioenschap Bo!

*O**O**O*
 
Lekker bezig Bo! Bo! Bo!

Hij schuift hem er even naast op het laatste moment, knap gedaan! Begin van de race leek de afstand tot de volgende speler ver weg maar dat heeft ie mooi opgelost en er dan toch nog er langs!

Volgende ronde een goede start en ik denk een nog mooier resultaat!

Nog even spelen met de topsnelheid en nog een voordeel gewonnen! Er zit ong. 8KM/h verschil in met de snelste.

Mooie 20e plek in t kampioenschap Bo!

*O**O**O*

Dan heb je iets gezien wat ik niet gezien heb. Langs wie schoof hij hem er dan langs? Wat ik zag, viel er eentje terug. Bo zat al voor Aegerter.
 
Gewoon de rest van het seizoen zo lekker door gaan met punten pakken en dan volgend jaar een betere motor en/of team en dan mee strijden in de top 10.
Bo gaat er komen. Ben ik van overtuigd.
 
Dan heb je iets gezien wat ik niet gezien heb. Langs wie schoof hij hem er dan langs? Wat ik zag, viel er eentje terug. Bo zat al voor Aegerter.

Dan schoof ie er ook langs :)

Nee ik weet zo ff niet precies wie, hoe en wat, ik zag 't in de stand en live timing gebeuren maar had er geen beeld bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
2x in de punten op banen waar hij in de voorgaande jaren voor geen meter presteerde is zeker prima. Hopelijk in Europa nog wat mooie klasseringen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan