Bo Bendsneyder deel 2

Waarheid!.


Ik zie het zo..je doet het uiteindelijk zelf. Daar zal je zelf achter moeten komen. Een ander kan het wel zeggen of je er bewust van maken....maar je doet het zelf.
Iedereen die ik ken die het gedaan hebben nemen het als zoete koek aan..omdat diegene die het verteld ervoor gestudeerd heeft. Dat terwijl het antwoord vaak zat gegeven is door kennissen en of vrienden.

Maar zo denk ik ook over shrinks enzo...
Vriend van mij is er 1..en zelfs die bevestigd het. Mooiere baan is er niet..
 
Waarheid!.


Ik zie het zo..je doet het uiteindelijk zelf. Daar zal je zelf achter moeten komen. Een ander kan het wel zeggen of je er bewust van maken....maar je doet het zelf.
Iedereen die ik ken die het gedaan hebben nemen het als zoete koek aan..omdat diegene die het verteld ervoor gestudeerd heeft. Dat terwijl het antwoord vaak zat gegeven is door kennissen en of vrienden.

Maar zo denk ik ook over shrinks enzo...
Vriend van mij is er 1..en zelfs die bevestigd het. Mooiere baan is er niet..

1) Je onderbouwt altijd je eigen overtuiging. Daarom is het ook je overtuiging. Veel van je zintuigelijke waarnemingen worden gefilterd door je overtuigingen. Daarom krijg je ook bevestiging van je overtuiging. Die overtuiging hoeft overigens niet de werkelijkheid te zijn, het is slechts jouw waarheid. Net zoals het voorgaande mijn waarheid is ;)
2) Ik ben het met je eens dat je het altijd zelf doet. Alleen als je niet weet hoe je dat zelf kunt doen heb je hulp nodig. En van wie maakt in de basis niet zoveel uit. Voor sommige is dat iemand die er voor geleerd heeft en voor een ander kan het een willekeurig iemand zijn. Ook hierin zijn overtuigingen een belangrijk gegeven. Als je bv de overtuiging hebt "iemand die er voor geleerd heeft, heeft gelijk" Neem je de tips van iemand die er voor geleerd heeft eerder aan. Simple as that.
 
Ik ben met name benieuwd of Bo in Assen het veelbesproken muntje goed kan laten vallen :)
Vanaf de 1e trainingen wordt hij met argusogen gevolgd....iig door mij...
 
Ik verwacht dat hij het zelfde gaat doen als voorgaande races. 1e training heel hoopvol en daarna net niet. Thuiscircuit gaat hem zeker helpen net dat beetje extra te geven. zowel in snelheid als in druk.
 
Verwachtingen zijn natuurlijk hoog, omdat hij het gemiddeld gezien veel beter doet dan vorig jaar op dat ouwe hok, waarop hij overigens best een hele aardige pace had en 14de werd (zonder tijdstraf). Als hij een beetje vooraan kan starten, en het veld redelijk dicht op elkaar blijft dan zie ik hem wel een mooi resultaat neerzetten.

Ik verwacht dat Bo trouwens de eerste training behoorlijk vooraan zit, want net nog wat getest met de NTS op Assen.
 
zag bo vanavond op omroep drenthe en vertelde dat er aan de start gewerkt werd met name de koppeling die hij soms niet goed bediend tijdens de start omdat hij dan zijn motor niet goed kan horen en dat ze veel getest hebben om het onder de knie te krijgen ik vraag me af hebben ze dat getest met een audioplayer met startopnames in zijn oren zodat hij zijn eigen motor ook niet hoort en op het gevoel moet starten zoals in de race ik had nl de indruk dat hij steeds alleen de test doet??
 
Lastig om te zeggen naar 1 training, maar Bo heeft vooral alleen (of voor anderen) gereden en staat 21ste met slechts 0.797 afstand achter de snelste. Dat lijkt heel weinig, maar je staat er dus 21ste mee en Bo wil dit weekend een top 10 scoren.
 
Lastig om te zeggen naar 1 training, maar Bo heeft vooral alleen (of voor anderen) gereden en staat 21ste met slechts 0.797 afstand achter de snelste. Dat lijkt heel weinig, maar je staat er dus 21ste mee en Bo wil dit weekend een top 10 scoren.

Denk dat we als fans beter even geen verwachtingen kunnen hebben, maar gewoon hopen voor het beste en hem zondag vooruit schreeuwen.
 
Helemaal mee eens hoor.

Denk alleen dat Bo en RW wel iets meer hadden verwacht dan 21ste en 24ste...

Go Booooo!!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Pffff Bo was niet echt positief in een interview bij het TT journaal.
Hoop dat ze het probleem vinden.
 
Kan ik me wel voorstellen.
Juist in de thuisrace wil je wat extra laten zien.
Wanneer je de fiets dan niet afgesteld krijgt, wordt je daar wat chagrijnig van
 
Bo heeft het op Assen eigenlijk altijd erg goed gedaan. En op de NTS gaat het tot nog toe beter dan de vorige 2 seizoenen. Wel jammer dat ze het op Assen niet voor elkaar krijgen, terwijl ze juist hier extra getest hebben. Maar niks aan te doen en hopen voor het beste voor morgen. Go Bo!
 
De NTS gaat op Assen helaas voor geen meter. Odendaal staat niet voor niets voorlaatste. Normaal kan Bo in de zuidlus nog wel wat goedmaken maar dat zit er helaas ook niet in. Een jaar geleden wist hij nog weg te rijden bij Gardner op hetzelfde materiaal....
 
Terug
Bovenaan Onderaan