Bo Bendsneyder deel 2

Geweldig mooi die 8e plaats op de grid maar ik wacht nog even met de berendans in te zetten. Morgen gaat het erom en een goede start is veel belangrijker dan die p8 wat mij betreft.
 
Laatst bewerkt:
Dit moet toch een mentale kwestie zijn. Durft hij wel in een grote groep te rijden? Laat zich aan alle kanten voorbij rijden.
 
Het wordt een beetje pijnlijk om te zien. Laat staan hoe het voor Bo zelf is. Je wint de RBR cup, Dgi werd 2e toen. Nu 4 of 5? seizoenen verder heeft Bo nog steeds moeite om weg te komen. Kijk waar Bo rijdt en waar Dgi rijdt. Ik hoop van ganser harte dat Bo de weg omhoog nog gaat vinden en daar ook de tijd voor gegund wordt. Het zal alles behalve makkelijk worden.
 
Nouja tijd gunnen...? Wat je zegt; rijdt alweer een paar seizoen mee inmiddels. Mag toch wel eens klaar zijn met dat “getrut” in de 1e ronde.
 
Wat ik had verwacht/gehoopt?
Goede start en na de eerste ronde nog net in de top 10 en daarna consolideren rond een 12de 15de plek
maar in ieder geval puntjes
Gehoopt had ik dat ook maar niet verwacht.
 
Idd de start was niet verkeerd...alleen de komende bochten 🙈
Met zoveel uitvallers en dan nog niet in de puntjes....vind het knap van hem , ik had allang de handdoek gegooid.
Ben bang dat het na dit seizoen het ook afgelopen is voor BO , helaas. 🥴
 
Ben bang dat we ons zo langzamerhand moeten voorbereiden op een paar seizoenen zonder een Nederlandse GP rijder. Hopen dat de heren Veijer en Van den Goorbergh doorbreken in de Moto 3.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Als er in de Moto2 geen plek meer is wellicht naar Ten Kate? 2 competitieve Nederlanders in WSBK zou niet gek zijn :t
Tja, rijden op het 2e niveau moet dan maar. Heel leuk de WSBK series . Zo ook de Supersport 300 met veel Nederlanders rijders maar zie liever één in de Moto 3.
 
Terug
Bovenaan Onderaan