Bo Bendsneyder deel 2

:^

AMEN!

Bo is de beste NTS rijder (en zelfs al laatste er bij gekomen toch??)

Daarnaast is NTS een top 5 team van de onderste 5.

Rare verwachtingen hebben sommige.
Dan hebben ze binnen zijn team zeker ook rare verwachtingen, die waren zwaar teleurgesteld.
Als je op een 8ste plek start dan mag je toch wel een paar punten verwachten, zo raar is dat nou ook weer niet .....
 
Wat had Quartararo gepresteerd voor hij bij het Petronas Yamaha team tekende?

Niemand weet wat Bo kan op een competitieve fiets met 600cc of meer, want hij heeft nog nooit op zo'n competitieve fiets mogen rijden.

NTS hoort bij de onderste teams en staat laatste in de constructor race.

Lol , dus nu ligt het helemaal aan het team.
Wat had Quartararo gepresteerd voor hij bij het Petronas Yamaha team tekende?

Niemand weet wat Bo kan op een competitieve fiets met 600cc of meer, want hij heeft nog nooit op zo'n competitieve fiets mogen rijden.

NTS hoort bij de onderste teams en staat laatste in de constructor race.

Tja , of het nou aan NTS ligt of Bo . Maar weiger te geloven dat zo`n NTS gewoon rotzooi is , zoals jij doet voorkomen.
Zou die Spaan dan helemaal gek zijn ?
 
Dan hebben ze binnen zijn team zeker ook rare verwachtingen, die waren zwaar teleurgesteld.
Als je op een 8ste plek start dan mag je toch wel een paar punten verwachten, zo raar is dat nou ook weer niet .....
Het is niet alleen dit raceweekend dat men over die jongen loopt te zeiken.

Beetje vergelijkbaar met sommige die na elk weekend komen vertellen dat Rossi nu toch echt beter kan stoppen.

:')
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Lol , dus nu ligt het helemaal aan het team.


Tja , of het nou aan NTS ligt of Bo . Maar weiger te geloven dat zo`n NTS gewoon rotzooi is , zoals jij doet voorkomen.
Zou die Spaan dan helemaal gek zijn ?
Ik zeg niet dat het rotzooi is.

Ik zeg dat zij laatste staan mbt de constructeurstitel en dat Bo de best geklasseerde van hun 3 rijders is.

Niets meer, niets minder.

Neemt niet weg dat als het team zo goed was, en Bo zo slecht, dat zijn 2 teammaatjes wel beter geklasseerd zouden zijn, niet?
Nota bene, twee teammaatjes.
 
Het is niet alleen dit raceweekend dat men over die jongen loopt te zeiken.

Beetje vergelijkbaar met sommige die na elk weekend komen vertellen dat Rossi nu toch echt beter kan stoppen.

:')
Ik heb ze er dit weekend niet veel over gehoord 😉
 
Wat mij opviel is dat Bo iedere keer de buitenbocht neemt in de eerste bochten. Buitenbocht in 1, gaat in de tweede bocht weer naar buiten..... Daardoor verlies je veel posities. Laat hem eens een keer door die binnenbocht knallen bij het begin......
 
Wat mij opviel is dat Bo iedere keer de buitenbocht neemt in de eerste bochten. Buitenbocht in 1, gaat in de tweede bocht weer naar buiten..... Daardoor verlies je veel posities. Laat hem eens een keer door die binnenbocht knallen bij het begin......

Yup, hij heeft veel te weinig zelf vertrouwen in het begin van iedere race. Zoals hier boven ook al terecht aangehaald.
Naar mijn idee komt Bo race ritme tekort, iedere race moet hij weer bijna opnieuw beginnen met dat vertrouwen opbouwen. Of dat nu komt omdat hij echt ff een paar rondjes nodig heeft om op stoom te komen of dat hij zich aan de kant laat duwen, is moeilijk te zeggen. Misschien een combinatie van beide.
En dat probeer ik aan te geven: de vr46 jongens gaan tussen de races door kleine wedstrijdjes tegen elkaar rijden. Dat kan niet beter. Ze hebben respect voor elkaar omdat ze allemaal weer moeten rijden, maar leren zelfs op lagere snelheden zo ontzettend veel.
Als je dat soort mogelijkheden niet hebt wordt het allemaal een stuk lastiger.
 
Ik zeg dat zij laatste staan mbt de constructeurstitel en dat Bo de best geklasseerde van hun 3 rijders is.
Neemt niet weg dat als het team zo goed was, en Bo zo slecht, dat zijn 2 teammaatjes wel beter geklasseerd zouden zijn, niet?
Nota bene, twee teammaatjes.
Welk tweede teammaatje verzin jij erbij? Of bedoel je invaller Jesko Raffin?
 
Ik zeg niet dat het rotzooi is.

Ik zeg dat zij laatste staan mbt de constructeurstitel en dat Bo de best geklasseerde van hun 3 rijders is.

Niets meer, niets minder.

Neemt niet weg dat als het team zo goed was, en Bo zo slecht, dat zijn 2 teammaatjes wel beter geklasseerd zouden zijn, niet?
Nota bene, twee teammaatjes.

Tja , het is maar net hoe je het bekijkt. Het is gewoon jammer , voor de coureurs , het team , en ons als kijkers.😕
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Lijkt er gewoon op dat Bo moeite heeft met een volle tank. Hij hoort absoluut wel thuis in dit veld alleen zit hij vanaf de Moto3 al bij de verkeerde teams. De wintertesten waren bijv prima en de eerste races waren ook niet verkeerd. Alleen zie je vervolgens dat andere teams zoals KTM constant updates hebben en stappen maken. Logisch dat Bo en NTS dan steeds verder naar achteren zitten. Toen men het in Le Mans had over een nieuw zitje die er wel mooier uit zag maar dat de data liet zien dat het niet sneller was gaf dat mij al te denken hoe NTS bezig is.

Oostenrijk gaat ook lastig worden met de rechte stukken en de gebrekkige topsnelheid.
 
Tja , het is maar net hoe je het bekijkt. Het is gewoon jammer , voor de coureurs , het team , en ons als kijkers.😕
Volgens mij is het niet maar net hoe je het bekijkt. Het zijn feiten was het niet dat ik door de blessure van Odendaal de weg kwijt raakte en Bo gewoon 1 teamgenoot heeft en niet 2.
Ze staan laatste en Bo is de beste momenteel bij NTS (logisch, maar kon zomaar ook niet zo zijn. Stel je voor!!)

Feit is ook dat wij fans het allemaal jammer vinden dat hij het niet beter doet. Echter uiten niet alle fans hun teleurstelling op dezelfde manier :)
 
Er zijn hier mooie stukjes geschreven, waardoor mijn bericht een stuk minder zuur is dan ik van tevoren eigenlijk wilde schrijven.

Elke race hoop ik weer dat bo mee kan strijden voor de punten.
Wanneer hij buiten de top 20 rijdt, kijk ik constant of BEN, op de linker balk in beeld komt.
Is dat het geval kijk ik, wanneer het streepje in de linker balk de tussentijden aangeeft waneer ze over start/finish komen, hoeveel het verschil is tussen bo en zijn voorgangers/achtetliggers.
Is de 15e plek nog mogelijk, loopt hij in op zijn voorganger, of komt een achtetligger juist dichterbij....

Waarom ?
Ik denk nog steeds dat bo de kwaliteit heeft om wekelijks punten te scoren, hoewel het de laatste tijd meer hopen is dan denken....

Maar ja, wanneer hij race na race binnen een paar bochten weer 10 plaatsen verliest, wordt het steeds moeilijker om in hem te blijven geloven...

Nou zal NTS niet de beste motor bouwen, heeft het team geen enorm budget en kan bo niet zoveel trainen als bv zuid Europeanen, maar als ik dan kijk naar diverse coureurs waarmee bo heeft gestreden in de moto3 en rbrc, zijn er toch diversen die hem letterlijk en figuurlijk ingehaald hebben.

Maar de volgende race kijk ik gewoon weer naar die linker balk of BEN weer in het rijtje staat
 
Er zijn hier mooie stukjes geschreven, waardoor mijn bericht een stuk minder zuur is dan ik van tevoren eigenlijk wilde schrijven.

Elke race hoop ik weer dat bo mee kan strijden voor de punten.
Wanneer hij buiten de top 20 rijdt, kijk ik constant of BEN, op de linker balk in beeld komt.
Is dat het geval kijk ik, wanneer het streepje in de linker balk de tussentijden aangeeft waneer ze over start/finish komen, hoeveel het verschil is tussen bo en zijn voorgangers/achtetliggers.
Is de 15e plek nog mogelijk, loopt hij in op zijn voorganger, of komt een achtetligger juist dichterbij....

Waarom ?
Ik denk nog steeds dat bo de kwaliteit heeft om wekelijks punten te scoren, hoewel het de laatste tijd meer hopen is dan denken....

Maar ja, wanneer hij race na race binnen een paar bochten weer 10 plaatsen verliest, wordt het steeds moeilijker om in hem te blijven geloven...

Nou zal NTS niet de beste motor bouwen, heeft het team geen enorm budget en kan bo niet zoveel trainen als bv zuid Europeanen, maar als ik dan kijk naar diverse coureurs waarmee bo heeft gestreden in de moto3 en rbrc, zijn er toch diversen die hem letterlijk en figuurlijk ingehaald hebben.

Maar de volgende race kijk ik gewoon weer naar die linker balk of BEN weer in het rijtje staat
65F599E4-67B7-416D-B0E3-E5EE30F04C2C.gif
 
Er zijn hier mooie stukjes geschreven, waardoor mijn bericht een stuk minder zuur is dan ik van tevoren eigenlijk wilde schrijven.

Elke race hoop ik weer dat bo mee kan strijden voor de punten.
Wanneer hij buiten de top 20 rijdt, kijk ik constant of BEN, op de linker balk in beeld komt.
Is dat het geval kijk ik, wanneer het streepje in de linker balk de tussentijden aangeeft waneer ze over start/finish komen, hoeveel het verschil is tussen bo en zijn voorgangers/achtetliggers.
Is de 15e plek nog mogelijk, loopt hij in op zijn voorganger, of komt een achtetligger juist dichterbij....

Waarom ?
Ik denk nog steeds dat bo de kwaliteit heeft om wekelijks punten te scoren, hoewel het de laatste tijd meer hopen is dan denken....

Maar ja, wanneer hij race na race binnen een paar bochten weer 10 plaatsen verliest, wordt het steeds moeilijker om in hem te blijven geloven...

Nou zal NTS niet de beste motor bouwen, heeft het team geen enorm budget en kan bo niet zoveel trainen als bv zuid Europeanen, maar als ik dan kijk naar diverse coureurs waarmee bo heeft gestreden in de moto3 en rbrc, zijn er toch diversen die hem letterlijk en figuurlijk ingehaald hebben.

Maar de volgende race kijk ik gewoon weer naar die linker balk of BEN weer in het rijtje staat

Herkenbaar. Die laatste regel is veel zeggend: Ondanks de minder positieve reacties, hopen we allemaal dat Bo alsnog de weg omhoog vind :Y
 
Bepaalde dingen kan je niet aan een fiets of klasse toeschrijven, dat is puur de coureur zelf !

Wat mij een beetje steekt is het simpele gelul en dat domme praatje van ; op naar volgende race etc etc.
Ergens houd het een keer op en dan is er geen volgende race, geen nieuwe kans etc.

Beuk hem in die eerste ronde er eens tussen bij een paar man, ga je op je bek dan was het iig omdat je voorwaarts ging of probeerde te gaan. Zelfde geldt voor de kwali, pik is bij iemand aan ipv altijd dat schijterige gedoe!
Kan die fiets wat langzamer zijn, het team minder dan sommige anderen en weet ik het wat allemaal nog meer.. hij zal agressiever moeten zijn.

Heb hem dit seizoen bij geen enkele start eens de binnenkant zien pakken, altijd buiten om.. zodra er iemand naar buiten komt zit hij elke keer klem.

Toch blijf ik hopen dat dat veranderd en zie ik ook wel in dat hij het beter doet dan zn team maat etc.maar die is geen rbr kampioen toch?! Dat mensen nu gaan vergelijken met digia is logisch maar misschien niet helemaal eerlijk.

Voordat mensen zich afvragen waarom ik wel commentaar geef maar zelf niet op dit nivo presteer ( schijnt tegenwoordig een dingetje te zijn) dan heb ik daar een logische verklaring voor; ik ben niet van kind af aan begeleid om te gaan racen en ben inmiddels te oud en lang etc :P
 
Bepaalde dingen kan je niet aan een fiets of klasse toeschrijven, dat is puur de coureur zelf !

Wat mij een beetje steekt is het simpele gelul en dat domme praatje van ; op naar volgende race etc etc.
Ergens houd het een keer op en dan is er geen volgende race, geen nieuwe kans etc.

Beuk hem in die eerste ronde er eens tussen bij een paar man, ga je op je bek dan was het iig omdat je voorwaarts ging of probeerde te gaan. Zelfde geldt voor de kwali, pik is bij iemand aan ipv altijd dat schijterige gedoe!
Kan die fiets wat langzamer zijn, het team minder dan sommige anderen en weet ik het wat allemaal nog meer.. hij zal agressiever moeten zijn.

Heb hem dit seizoen bij geen enkele start eens de binnenkant zien pakken, altijd buiten om.. zodra er iemand naar buiten komt zit hij elke keer klem.

Toch blijf ik hopen dat dat veranderd en zie ik ook wel in dat hij het beter doet dan zn team maat etc.maar die is geen rbr kampioen toch?! Dat mensen nu gaan vergelijken met digia is logisch maar misschien niet helemaal eerlijk.

Voordat mensen zich afvragen waarom ik wel commentaar geef maar zelf niet op dit nivo presteer ( schijnt tegenwoordig een dingetje te zijn) dan heb ik daar een logische verklaring voor; ik ben niet van kind af aan begeleid om te gaan racen en ben inmiddels te oud en lang etc :P

En je rijdt kawasaki 🤔 i,een motor die niet voorruit te branden is🤗
 
Bepaalde dingen kan je niet aan een fiets of klasse toeschrijven, dat is puur de coureur zelf !

Wat mij een beetje steekt is het simpele gelul en dat domme praatje van ; op naar volgende race etc etc.
Ergens houd het een keer op en dan is er geen volgende race, geen nieuwe kans etc.

Beuk hem in die eerste ronde er eens tussen bij een paar man, ga je op je bek dan was het iig omdat je voorwaarts ging of probeerde te gaan. Zelfde geldt voor de kwali, pik is bij iemand aan ipv altijd dat schijterige gedoe!
Kan die fiets wat langzamer zijn, het team minder dan sommige anderen en weet ik het wat allemaal nog meer.. hij zal agressiever moeten zijn.

Heb hem dit seizoen bij geen enkele start eens de binnenkant zien pakken, altijd buiten om.. zodra er iemand naar buiten komt zit hij elke keer klem.

Toch blijf ik hopen dat dat veranderd en zie ik ook wel in dat hij het beter doet dan zn team maat etc.maar die is geen rbr kampioen toch?! Dat mensen nu gaan vergelijken met digia is logisch maar misschien niet helemaal eerlijk.

Voordat mensen zich afvragen waarom ik wel commentaar geef maar zelf niet op dit nivo presteer ( schijnt tegenwoordig een dingetje te zijn) dan heb ik daar een logische verklaring voor; ik ben niet van kind af aan begeleid om te gaan racen en ben inmiddels te oud en lang etc :P
Een goed voorbeeld zijn de trainingen waar het team ook al paar keer iets van geroepen heeft .
Als er ook maar iets verkeerd voelt aan de motor rijdt hij na de eerste keer gelijk naar binnen en zet de motor aan de kant .
Mij doet het sterk denken aan een rijder die met veel talent ook jaren zo doorploeterde en nu met een aprilla in de BSB achteraan doorrommelt .
Sorry dat ik het zeg maar als er geen mentale hulp komt en Bo zijn manier van denken niet veranderd gaat dit hele avontuur als een kaarsje uit heel erg jammer voor een projekt als NTS .
 
Terug
Bovenaan Onderaan