Bo Bendsneyder deel 2

Typisch nederlands , het enige team wat Bo verleden jaar wou opnemen en daar ook werkelijk zich voor inzette en er dingen voor heeft gelaten wordt nu verweten dat het allemaal niet werkt en het allemaal aan hun ligt !

Het wordt eens tijd dat Bo nu werkelijk opstaat en eens volwassen gaat worden en stopt met excuses te zoeken en te roepen na races dat hij niet tevreden was over zijn race !!
Laat hij nu eerst maar eens wat gaan presteren in races ipv elke race 10 plaatsen terug te zakken en vervolgens allerlei lamme excuses te zoeken .
Dat hij elke race strak achteraan rijdt en voor 100 % afhankelijk is voor punten als er anderen voor hem crashen ligt niet aan Hans Spaan of Jarno Jansen of NTS maar wel voor 100 % aan Bo zelf die gewoon niet het heilige vuur heeft en in een soort van berusting meerijdt met de rest .
Als hij dit soort gedrag bij een engels team zou laten zien dat vliegt hij met gestrekte voeten door de voordeur !!

Ik vindt het jammer dat het zo gelopen is maar hij heeft gewoon niet de mentaliteit die nodig is om voorin mee te rijden jammer maar helaas maar het is volkomen onterecht dit aan het enige team in het WK te verwijten wat hem die kans heeft gegeven !!

Fijn dat je mijn reactie aanhaalt om je punt te maken, maar dan heb je mijn reactie niet begrepen, of ik ben niet duidelijk genoeg geweest.

Ten 1e vind ik het geweldig dat meneer Waninga zijn energie en geld in een motorraceteam steekt.
Dat heb ik hem tijdens de TT ook gezegd.
Er zouden meer mensen zoals hij moeten zijn, net zoals Ten Kate overigens en Molenaar.

Maar het ging om Spaan en Jansen.
En zoals Jansen zich in de media presenteert, komt die arrogant en als een zak hooi over.

Met je verhaal over Bo ben ik het gedeeltelijk eens.
Het lijkt niet alsof hij met het mes tussen de tanden rijdt.
En dat is in deze klasse, met een mindere motor, wel nodig.
 
Fijn dat je mijn reactie aanhaalt om je punt te maken, maar dan heb je mijn reactie niet begrepen, of ik ben niet duidelijk genoeg geweest.

Ten 1e vind ik het geweldig dat meneer Waninga zijn energie en geld in een motorraceteam steekt.
Dat heb ik hem tijdens de TT ook gezegd.
Er zouden meer mensen zoals hij moeten zijn, net zoals Ten Kate overigens en Molenaar.

Maar het ging om Spaan en Jansen.
En zoals Jansen zich in de media presenteert, komt die arrogant en als een zak hooi over.

Met je verhaal over Bo ben ik het gedeeltelijk eens.
Het lijkt niet alsof hij met het mes tussen de tanden rijdt.
En dat is in deze klasse, met een mindere motor, wel nodig.
Het was ook niet zo op jou gericht al ben ik het niet eens met je opmerking over Jarno Jansen en Hans Spaan .
Ik ken ze beiden en vindt ze absoluut niet arrogant oid maar ze hebben beide een mening over hun zaken en als dat zelfs niet meer gezien wordt als normaal bij technische en organisatorische mensen in een team dan denk ik dat er heel wat mensen in dit forum de ballen verstand hebben van wat ze aan het doen zijn .

In de historie zijn er wel meer mensen in teams die arrogant over kwamen en niet de makkelijkste mensen waren en sommigen daarvan hebben het toch behoorlijk ver geschopt met die houding .

Het RW team bestaat niet alleen uit meneer Wanninga en ik denk dat sommige mensen hier gewoon zwaar onderschatten of er geheel aan voorbij gaan hoe moeilijk en zwaar het is om een team te runnen in de Moto2 .
Nogmaals het enige team wat ook maar enigzins interesse had als Bo als rijder was het RW team en Jarno Jansen en de rest van het team hebben een hoop gedaan om hem daar te krijgen als nederlandse rijder maar de meesten hier zijn dat alweer lang vergeten .

Wat Bo betreft is er gewoon iets zoek en kan hij mentaal niet brengen wat er in hem zit jammer maar helaas en zonder iemand die hem daarbij kan helpen zal dat er niet uitkomen maar dat kun je het team niet kwalijk nemen .
 
:^ zeker wel

Volgens mij zijn er in het verleden wel meer coureurs geweest die problemen hebben gehad met meneer Spaan. Weet zo niet meer wie dat was. Ga eens kijken wat ik nog kan vinden.
 
Het was ook niet zo op jou gericht al ben ik het niet eens met je opmerking over Jarno Jansen en Hans Spaan .
Ik ken ze beiden en vindt ze absoluut niet arrogant oid maar ze hebben beide een mening over hun zaken en als dat zelfs niet meer gezien wordt als normaal bij technische en organisatorische mensen in een team dan denk ik dat er heel wat mensen in dit forum de ballen verstand hebben van wat ze aan het doen zijn .

In de historie zijn er wel meer mensen in teams die arrogant over kwamen en niet de makkelijkste mensen waren en sommigen daarvan hebben het toch behoorlijk ver geschopt met die houding .

Het RW team bestaat niet alleen uit meneer Wanninga en ik denk dat sommige mensen hier gewoon zwaar onderschatten of er geheel aan voorbij gaan hoe moeilijk en zwaar het is om een team te runnen in de Moto2 .
Nogmaals het enige team wat ook maar enigzins interesse had als Bo als rijder was het RW team en Jarno Jansen en de rest van het team hebben een hoop gedaan om hem daar te krijgen als nederlandse rijder maar de meesten hier zijn dat alweer lang vergeten .

Wat Bo betreft is er gewoon iets zoek en kan hij mentaal niet brengen wat er in hem zit jammer maar helaas en zonder iemand die hem daarbij kan helpen zal dat er niet uitkomen maar dat kun je het team niet kwalijk nemen .
De intentie van zowel het team is zeker goed en we moeten ze ook danken voor de kans die Bo nog krijg na een "niet al te best" jaar. Dit ben ik en met mij hopelijk een heleboel anderen niet vergeten. Laten we hopen dat het tij gaat keren en dat er met goede prestaties ook een andere, positievere, uitstraling komt. Dit is voor alle partijen veruit het beste. Het is zeker niet makkelijk om je als nederlands team staande te houden in een zwaar concurrerende klasse als de Moto2. Is er trouwens een link tussen KYB vering en NTS, het team rijdt als een van de weinige met deze vering.
 
We zullen pas weten wat die machine echt waard is met een betere 2de piloot erop. Je kan wel zeggen dat Bo zijn eerste rondes wat agressiever moet, en dat zal zo wel zijn, maar zij spreken van top 15 in het klassement maar is dit realistisch met deze motor?
 
Lijkt mij erg raar want dan zouden ze moeten gaan betalen..

Ben trouwens wel benieuwd of corsi sneller was op de nts

Ik denk wel dat Corsi sneller was dan Odendaal, die is namelijk iedere keer 2 seconden plus langzamer dan Bo.

Ik denk ook dat Corsi voor de rest van het seizoen de vervanger wordt van Odendaal. UIteraard zullen ze er de voorkeur aan geven om Raffin er al op te zetten. Maar die heeft teveel MotoE verplichtingen.
 
Mooi, het zou mooi zijn als ze met Bo verlengen, of wachten met hem afpoeieren tot ie 1 volledig weekend naar Corsi heeft gereden zodat ze kunnen aantonen dat het niet (alleen) aan Bo ligt maar dat de NTS ook gewoon niet competitief genoeg is.
Ik twijfel eerder aan NTS en crew van RW dan aan Bo......ik blijf achter Bo staan .
 
Zat dit zomaar eens door te lezen maar kan iemand mij uit leggen wat er gebeurt is na silverstone toen Bo op een ajo moto3 reed? Hij werd toen 3e geloof ik, het is werkelijk de enigste keer dat ik hem heb zien rijden alsof hij lekker op zijn motor zat. Alsof hij de baas is zeg maar, zijn achterband gleed dwars terwijl hij zijn motor plat gooide bijvoorbeeld. Je kon zien dat hij een geweldig gevoel had met de motor, hij zat in de flow. Ik heb dat daarna nooit meer gezien van hem.
 
Ik twijfel eerder aan NTS en crew van RW dan aan Bo......ik blijf achter Bo staan .
Ik sluit mij hierbij aan. Bo rijdt Corsi naar huis. Bo krijgt te weinig credits vind ik, al is het ook natuurlijk niet de nieuwe Marqeuz/ Dovi etc. Corsi gaat aantonen dat NTS inderdaad geen Kalex is en Bo kan tov Corsi laten zien dat hij beter is. Aan Raffin gaat hij straks wel een zware dobber krijgen verwacht ik. Tot zover mijn glazen bol....
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel eerder aan NTS en crew van RW dan aan Bo......ik blijf achter Bo staan .

Ik sluit mij bij daar helemaal bij aan.
(En niet alleen omdat het een stadgenoot is;))

Geef Bo een strijdwaardige fiets, en hij knokt weer mee in de top 10.

Eerlijkheidshalve wel te vermelden.
Bo, werk aan je starts.

En nee, ik doe je het niet na....
 
Inderdaad het ligt duidelijk aan NTS en niet aan geweldige Bo .
Het punt met de NTS machine is de start elke start blokkeert de elektronische ontsteking de tijdens de start (dit is geprogrammeert door het team om Bo niet bij de eerste 10 in het veld te doen komen (te gevaarlijk))
Dan heeft de voorvork tijdens de eerste 5 bochten een programmering (met dank aan Jan Witteveen) zodat hij niet te strak in kan sturen en wel in de eerste 5 bochten wat plaatsen zal verliezen !

Dit heeft het team allemaal gedaan om er voor te zorgen dat Bo ondanks zijn uitzonderlijke talent wat hij de afgelopen 4 seizoenen heeft gedemonstreerd (vooral tijdens de starts) niet teveel gevaar loopt tijdens een race .

Bo is een uitzonderlijk talent wat zeker na de Red Bull Rookies cup zich heeft gedemonstreerd vandaar ook dat de diverse teams zich in rijen aanmelden en hem graag als rijder willen hebben voor volgend jaar .

Mijn god ieder kind van 2 jaar kan toch zien dat Bo gewoon een mentaal probleem heeft en niet in staat is die knop om te zetten bij een start of zijn jullie nu allemaal blind en doof .
Ik heb de hoop opgegeven na iedere keer weer een slechte start en daarna de verklaring "ik ben zeker niet tevreden met mijn 18e plaats" maar dit is al 3 jaar aan de gang en als iemand dan beweert dat het het team is dan heb je echt de bellen verstand ervan !
 
Inderdaad het ligt duidelijk aan NTS en niet aan geweldige Bo .
Het punt met de NTS machine is de start elke start blokkeert de elektronische ontsteking de tijdens de start (dit is geprogrammeert door het team om Bo niet bij de eerste 10 in het veld te doen komen (te gevaarlijk))
Dan heeft de voorvork tijdens de eerste 5 bochten een programmering (met dank aan Jan Witteveen) zodat hij niet te strak in kan sturen en wel in de eerste 5 bochten wat plaatsen zal verliezen !

Dit heeft het team allemaal gedaan om er voor te zorgen dat Bo ondanks zijn uitzonderlijke talent wat hij de afgelopen 4 seizoenen heeft gedemonstreerd (vooral tijdens de starts) niet teveel gevaar loopt tijdens een race .

Bo is een uitzonderlijk talent wat zeker na de Red Bull Rookies cup zich heeft gedemonstreerd vandaar ook dat de diverse teams zich in rijen aanmelden en hem graag als rijder willen hebben voor volgend jaar .

Mijn god ieder kind van 2 jaar kan toch zien dat Bo gewoon een mentaal probleem heeft en niet in staat is die knop om te zetten bij een start of zijn jullie nu allemaal blind en doof .
Ik heb de hoop opgegeven na iedere keer weer een slechte start en daarna de verklaring "ik ben zeker niet tevreden met mijn 18e plaats" maar dit is al 3 jaar aan de gang en als iemand dan beweert dat het het team is dan heb je echt de bellen verstand ervan !
En waar hoort de nts dan te rijden? Doe eens een prognose voor dit weekend? Ben benieuwd8-)*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan