Bo Bendsneyder deel 2

Bo 0,55 seconden achter Corsi, niet goed, niet goed..
Het is 'maar' vrijdag, een reality check is het echter wel. Bo zou zeker ten opzichte van Corsi de NTS RW expert moeten zijn en zou ook geen contractdruk meer mogen ervaren.

Hoe dan ook, die gashendel moet open en Corsi geeft al een veel beter richtpunt dan Odendaal.
 
Niet goed is wel de understatement van de dag. Corsi binnen seconde achterstand waar Bo ook hoort te staan. 1.4 seconde achterstand is echt veel te veel. Je moet je toch eigenlijk wel heel diep schamen voor deze wanprestatie, vrijdag of niet dit is echt niet goed. Hopen dat Bo er morgen minimaal een seconde af rijdt...
 
Nou ja, Bo heeft in die zin natuurlijk niet echt een referentiekader gehad van waartoe de NTS in staat blijkt te zijn. Hij was sneller dan Odendaal dus daar had hij niet veel aan. Hopelijk is Corsi bereidt en in staat om aan te geven waar en hoe hij sneller is dan Bo, opdat Bendsneyder dat zelf mee op kan nemen naar morgen toe.

Ben erg benieuwd naar het verschil in zijn tijd van morgen t.o.v. vandaag, als hij er maar geen al te grote mentale tik van gehad heeft dat Corsi direct veel sneller is en hij de schouders laat hangen.
 
Nou ja, Bo heeft in die zin natuurlijk niet echt een referentiekader gehad van waartoe de NTS in staat blijkt te zijn. Hij was sneller dan Odendaal dus daar had hij niet veel aan. Hopelijk is Corsi bereidt en in staat om aan te geven waar en hoe hij sneller is dan Bo, opdat Bendsneyder dat zelf mee op kan nemen naar morgen toe.

Ben erg benieuwd naar het verschil in zijn tijd van morgen t.o.v. vandaag, als hij er maar geen al te grote mentale tik van gehad heeft dat Corsi direct veel sneller is en hij de schouders laat hangen.

Het kan niet zo zijn dat je altijd een teamgenoot nodig hebt om je aan op te trekken. Eens zul je het zelf moeten doen. En inderdaad het is nog maar vrijdag, maar als zondag na het eerste race weekend, de nieuwe teamgenoot sneller blijkt te zijn op de motor waar je al van het begin van het seizoen op rijdt, dan is dat geen goed teken. Ik wil positief blijven, maar kan het niet mooier maken.
 
Niet goed is wel de understatement van de dag. Corsi binnen seconde achterstand waar Bo ook hoort te staan. 1.4 seconde achterstand is echt veel te veel. Je moet je toch eigenlijk wel heel diep schamen voor deze wanprestatie, vrijdag of niet dit is echt niet goed. Hopen dat Bo er morgen minimaal een seconde af rijdt...

Pffft..... daar gaan we weer.... Bo hoeft zich nog helemaal nergens voor te schamen het weekend is nog maar net begonnen.
 
Misschien is het ook wel een beetje zo dat Corsi de baan iets beter "beheerst" ? Al mag daar op dit niveau volgens mij niet zo veel verschil in zitten..

Misschien heeft Corsi 1 ronde gezet met een verse ( zachte ) band ? Heb de training nog niet gezien dus dat mogen jullie mij vertellen ;)

Misschien is Corsi gewoon een betere rijder ? Daar tegenover staat natuurlijk dat Bo de fiets al veel langer rijdt. Beide "voordelen" zouden elkaar dan zo'n beetje opheffen, dat mag de reden dus ook niet zijn..

Morgen maar even afwachten wat er in de kwali gebeurd en zondag de race natuurlijk! Ik hoop op een goed resultaat voor beide rijders en dat Bo maar gewoon voor Corsi finisht.
 
Bo had ook gewoon een slechte dag. 25ste is ook onder zijn normale doen. Wordt wel beter dit weekend denk ik.
 
Ik hoop dat jullie allemaal gelijk hebben hoor. Reageerde misschien teveel uit teleurstelling. Corsi heeft er 1 snelle ronde uitgeperst, maar Bo staat normaal ook op of rond de 1 seconde.Corsi had al getest met de NTS en is dus niet geheel nieuw. Verschil in baankennis zou kunnen. Maar Bo heeft er al meer dan een half seizoen opzitten. Ik hoop echt dat het nog goed gaat komen dit weekend en de rest van het seizoen. We gaan het zien dit weekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan