Bo Bendsneyder deel 2

Kom net dit verhaaltje tegen:

https://www.motorfreaks.nl/artikel/...interview-raymond-schouten/32334/artikel.html
Als je als coureur niet eens zelf iets mag proberen... phoehee. Ga daar maar mee samen werken.

Ergens begrijp ik Hans Spaan wel, maar zijn rol is hoe dan ook slechts dienend. Als monteur of chefmonteur werk je je uit de naad voor zo'n ventje en dat wordt niet altijd op het moment zelf gewaardeerd en erkent. En ja dan denk je "snotjong" ik had lekker thuis met een biertje in mijn tuin kunnen zitten. Maar die jongen komt zwaar gefrustreerd van de baan en is dus ook niet zichzelf maar wordt geleefd door de stress.
En als het blijft tegenzitten, zie dan maar eens aardig te blijven, van beide kanten. Maar ik heb nu niet bepaald het idee dat Bo zich als een primadonna gedraagt, itd ik vind hem vrij timide, misschien zelfs wel te timide voor een coureur....

En Raymond Schouten kwam uit een goed nest met veel ervaring en "know how" in de racerij, en hij heeft zelf een technische opleiding dus dan moet je wel echt goed nadenken voor dat je zijn eigen wil compleet negeert.
 
Vanmiddag geen tijd om te kijken. Zie nu dat het verschil tussen Corsi en Bo niet eens zo groot is. Hoop echt dat Bo hem morgen (straks) alsnog kan pakken. Go Bo!
 
Als je je team laat zitten omdat je het met bepaalde veranderingen niet eens bent dan heeft praten geen zin meer.
 
Vanmiddag geen tijd om te kijken. Zie nu dat het verschil tussen Corsi en Bo niet eens zo groot is. Hoop echt dat Bo hem morgen (straks) alsnog kan pakken. Go Bo!

Nou, dat viel mij dus ook al op. Zou het dan toch aan de NTS liggen? :?

Ennieweej, de waarheid komt straks misschien wel (pijnlijk) boven drijven. We gaan 't zien.
 
We gaan het zeker meemaken, hopelijk krijgen ze de boel op orde binnen het team.

En gaf Bo in juli in een interview niet aan dat hij behoefte had aan een snellere teamgenoot, nou die heeft ie nu :t
En nu maar data vergelijken
 
Corsi mag de baan goed kennen de motor kent hij totaal niet, dus best vervelend voor Bo dat Corsi direct sneller is.
 
Corsi mag de baan goed kennen de motor kent hij totaal niet, dus best vervelend voor Bo dat Corsi direct sneller is.


Jaha, maar ze staan beiden achteraan. De een de motor, en de andere de baan.
Waarom staat geen van beiden op 15 of nog verder naar voren? of beter gezegd, waarom is er geen groot tijdsverschil tussen beide heren?

Rond 13.00 uur zullen we 't weten.
En hullie ook. ;)
 
Bij coureurs die eenmalig ff op een motor mogen rijden komt het vaak niet goed, dus wat betreft had ik bij Corsi liever een Odendaaltje gezien......
 
Bij coureurs die eenmalig ff op een motor mogen rijden komt het vaak niet goed, dus wat betreft had ik bij Corsi liever een Odendaaltje gezien......

Feit blijft dat een coureur die even invalt op dit moment sneller is. Ik hoop echt dat we over een paar uur kunnen zeggen dat het anders is.
 
Commentatoren op ES net:

Bo wilde niet verder Spaan. Spaan gaat verder aan de andere kant van de box maar dat ging dit weekend nog niet. Daarom heeft spaan besloten dit weekend er helemaal maar niet bij te zijn maar is niet weg bij RW.
 
Terug
Bovenaan Onderaan