Bo Bendsneyder deel 2

 
Ze zaten de hele race dichtbij elkaar Bo en Corsi, in de paar laatste ronden ging Bo een stuk sneller en ging hij Corsi voorbij.
 
Bo heeft Corsi zijn uitlaat onklaar gemaakt voor de race! 😄
Misschien dat Hans nét met die uitlaat bezig was toen-ie besloot het weekend te laten voor wat het is?

Ik moet zeggen: ik vertrouw erop dat Bo ondertussen wel weet wat hij nodig heeft van een crew chief. Als Hans Spaan dat niet levert, vind ik het knap van Bo dat-ie toch een wijziging in het team voor elkaar gekregen heeft, want voor zover ik heb begrepen laat Spaan zich niet zomaar opzij zetten. Is dat toch de fighting spirit die we eigenlijk op de baan zichtbaar willen hebben? (Janssen op Eurosport: "Nee 't kwam niet van Bo.")

Moet de Moto2 nog terugkijken, maar ik heb zo'n vermoeden dat de NTS motoren niet veelvuldig voorkomen in de uitzending. We zien wel gedurende de komende races.
 
Corsi had een probleem en viel van plaats 16 terug naar 19 in de laatste ronden .

Weer geen wereldprestatie van Bo als 17e eindigen maar fat resultaat alleen door valpartijen van mensen voor je is bepaald geen goede race .

Dat Hans Spaan niet langer voor Bo sluitelt is ook niet bepaald een goed bericht als iemand als rijder commentaar op zijn technicus heeft dan zal die rijder toch eerst eens voor prestaties moeten zorgen voordat hij zijn mond opendoet .
Hans Spaan is kwa technicus en rijder bepaald geen rookie en heeft in tegenstelling tot Bo al wel voor diverse resultaten gezorgd op beide vlakken !
Als Bo te teerhartig is om met Hans Spaan samen te werken en Hans misschien wat direkt is in zijn aanpak en woorden tijdens GP's dan moet een rijder als Bo zich misschien eens af gaan vragen of zijn probleem inderdaad niet ligt bij de benadering en mentale instelling tijdens een GP.
 
Corsi had een probleem en viel van plaats 16 terug naar 19 in de laatste ronden .

Weer geen wereldprestatie van Bo als 17e eindigen maar fat resultaat alleen door valpartijen van mensen voor je is bepaald geen goede race .

Dat Hans Spaan niet langer voor Bo sluitelt is ook niet bepaald een goed bericht als iemand als rijder commentaar op zijn technicus heeft dan zal die rijder toch eerst eens voor prestaties moeten zorgen voordat hij zijn mond opendoet .
Hans Spaan is kwa technicus en rijder bepaald geen rookie en heeft in tegenstelling tot Bo al wel voor diverse resultaten gezorgd op beide vlakken !
Als Bo te teerhartig is om met Hans Spaan samen te werken en Hans misschien wat direkt is in zijn aanpak en woorden tijdens GP's dan moet een rijder als Bo zich misschien eens af gaan vragen of zijn probleem inderdaad niet ligt bij de benadering en mentale instelling tijdens een GP.

Wat een aannames met betrekking tot het Hans Spaan verhaal. Alsof je er zelf bij was..



En je wordt nooit alleen 17e door valpartijen van anderen. Je moet er zelf wel op blijven zitten. Ik zeg niet dat het een wereldrace was, maar het lijkt erop alsof jij elke kans aan wil grijpen om Bo zijn prestaties zo negatief mogelijk te belichten. Ik reageer niet zo veel meer omdat ik het vaak de energie niet waard vind om met mensen als jij in discussie te gaan, maar misschien moet je gaan otbijten met melk in plaats van azijn.

EDIT: Kleine toevoeging: Misschien miste Bo dit weekend wel snelheid doordat zijn vertrouwdde chef-monteur er niet bij was en hij de motor niet naar wens afgesteld kreeg. Net zo goed een aanname, maar dan zonder het azijn. We zullen toch nooit weten wat daar precies aan de hand is, dus er is geen reden om iemand daarop te veroordelen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan