Bo Bendsneyder deel 2

Om iemand te blijven steunen is moeilijker dan om iemand eerlijk of te keuren op wat voor manier dan ook .......en ik vraag zeker geen steun in mijn keuze van wie dan ook ....dat is mijn keuze.
En smoesjes .....ach laat een ieder in zijn waarde....er zijn nou eenmaal supporters van een bepaalt sporter ....laat gaan.
Steunen is prima , met oogkleppen iemand volgen is gewoon dom .
Nogmaals als je kijkt eens naar zijn stats van de laatste 3 jaar dan moet je wel iemand zijn die totaal geen verstand heeft van motorsport als je enige vorm van vooruitgang ziet .
Iedereen kan tegen mij beginnen ik heb daar geen problemen mee ga gerust je gang .
Wat ik doe is even naar de feiten kijken en als ik die zie dan is er zero vooruitgang in Bo Bendsneyder als rijder dat zou zelfs Stevie Wonder zien !

Maar ok jullie als experts weten het beter daar ben ik wel van overtuigd dus blijven jullie maar lekker juichen en springen als Bo in Aragon weeer eens op de 17e plaats finished en na de race roept dat ie niet tevreden is en het in Chang beter moet . |( 8)7
 
Da's al met al al heel wat milder dan om in het wilde weg te roepen dat Bendsneyder niets gepresteerd heeft om trots op te zijn... ;)
 
Steunen is prima , met oogkleppen iemand volgen is gewoon dom .
Nogmaals als je kijkt eens naar zijn stats van de laatste 3 jaar dan moet je wel iemand zijn die totaal geen verstand heeft van motorsport als je enige vorm van vooruitgang ziet .
Iedereen kan tegen mij beginnen ik heb daar geen problemen mee ga gerust je gang .
Wat ik doe is even naar de feiten kijken en als ik die zie dan is er zero vooruitgang in Bo Bendsneyder als rijder dat zou zelfs Stevie Wonder zien !

Maar ok jullie als experts weten het beter daar ben ik wel van overtuigd dus blijven jullie maar lekker juichen en springen als Bo in Aragon weeer eens op de 17e plaats finished en na de race roept dat ie niet tevreden is en het in Chang beter moet . |( 8)7

Het verschil tussen jou en mij is dat jij alleen naar 'stats' kijkt en elke nuance de deur wijst. NIemand hier beweert dat Bo veel vooruitgang heeft geboekt de afgelopen 3 jaar. Het 'steunen' is het beste voor Bo te willen, ondanks dat hij 3 moeizame seizoenen heeft. Het constant de grond intrappen of herhalen van het gebrek aan prestaties heeft niemand belang bij. Dat veroordelen is aan het team.

Ik denk dat niemand hier staat je juichen of te springen als Bo 17e wordt, maar dat wil je gewoon niet zien met je zwart/wit bril.

Aangezien jij erg je best doet om vooral niet in te zien dat het genuanceerder ligt, is dit de laatste keer dat ik op jou reageer.
 
Om iemand te blijven steunen is moeilijker dan om iemand eerlijk of te keuren op wat voor manier dan ook .......en ik vraag zeker geen steun in mijn keuze van wie dan ook ....dat is mijn keuze.
En smoesjes .....ach laat een ieder in zijn waarde....er zijn nou eenmaal supporters van een bepaalt sporter ....laat gaan.

Denk dat je hier een punt hebt: het is makkelijker om vanuit je luie bank alle eurosport commentatoren en in dit geval een coureur constant te bekritiseren ipv. de positieve punten te blijven inzien. En is het eerlijker om alleen maar de negatieve punten te benoemen zoals hier boven beweerd wordt? Het is maar net hoe je erin staat. Is het glas half vol of half leeg? En we zien allemaal wel in dat er meer in zit, cq. dat het beter kan. Maar een beetje meer support mag best!
 
Steunen is prima , met oogkleppen iemand volgen is gewoon dom .
Nogmaals als je kijkt eens naar zijn stats van de laatste 3 jaar dan moet je wel iemand zijn die totaal geen verstand heeft van motorsport als je enige vorm van vooruitgang ziet .
Iedereen kan tegen mij beginnen ik heb daar geen problemen mee ga gerust je gang .
Wat ik doe is even naar de feiten kijken en als ik die zie dan is er zero vooruitgang in Bo Bendsneyder als rijder dat zou zelfs Stevie Wonder zien !

Maar ok jullie als experts weten het beter daar ben ik wel van overtuigd dus blijven jullie maar lekker juichen en springen als Bo in Aragon weeer eens op de 17e plaats finished en na de race roept dat ie niet tevreden is en het in Chang beter moet . |( 8)7
Nou dat je er over begint. ik werd laatst gebeld door Stevie Wonder, en hoewel hij eigenlijk alleen maar belde om te zeggen dat hij van me houd begon hij over Bo en zei "nou, die Bensneyder daar zit ook geen progressie in." Dus.
 
Nou dat je er over begint. ik werd laatst gebeld door Stevie Wonder, en hoewel hij eigenlijk alleen maar belde om te zeggen dat hij van me houd begon hij over Bo en zei "nou, die Bensneyder daar zit ook geen progressie in." Dus.

Onzin.. Toevallig weet ik dat Stevie is gestopt de motorsport te volgen toen de geur van Castrol 2T olie en snerpende lawaai van een 2 takt in zijn powerband zijn nog over gebleven zintuigen niet langer konden bekoren.
 
Denk dat je hier een punt hebt: het is makkelijker om vanuit je luie bank alle eurosport commentatoren en in dit geval een coureur constant te bekritiseren ipv. de positieve punten te blijven inzien. En is het eerlijker om alleen maar de negatieve punten te benoemen zoals hier boven beweerd wordt? Het is maar net hoe je erin staat. Is het glas half vol of half leeg? En we zien allemaal wel in dat er meer in zit, cq. dat het beter kan. Maar een beetje meer support mag best!
Kan zijn maar mijn mening na 3 jaar "proberen" zonder ook maar 1 positief resultaat en na elke race roepen dat je niet tevreden bent en het de volgende race beter wordt is het gewoon genoeg het wordt nu eenmaal niets meer met Bo en dat moeten we gewoon maar eens accepteren 'Helaas maar het is niet anders"
Of zijn er misschien mensen hier die denken dat er na deze kans die hem door het NTS team is geboden is er nog een ander team is dat hen graag wil kontrakteren soms 8)7 8)7 8)7
 
Laatst bewerkt:
Voor goede prestaties heb je ook een goed team nodig. Het is geen eenmansshow.
 
Kan zijn maar mijn mening na 3 jaar "proberen" zonder ook maar 1 positief resultaat en na elke race roepen dat je niet tevreden bent en het de volgende race beter wordt is het gewoon genoeg het wordt nu eenmaal niets meer met Bo en dat moeten we gewoon maar eens accepteren 'Helaas maar het is niet anders"
Of zijn er misschien mensen hier die denken dat er na deze kans die hem door het NTS team is geboden is er nog een ander team is dat hen graag wil kontrakteren soms 8)7 8)7 8)7

Wat is in jouw ogen dan wél een goed resultaat van Bo op de NTS? Wanneer zou hij het dan wel goed doen met het pakket zoals het nu is? Corsi heeft laten zien dat het de eerste ronden sneller kan, maar ook hij geen punten.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je hier een punt hebt: het is makkelijker om vanuit je luie bank alle eurosport commentatoren en in dit geval een coureur constant te bekritiseren ipv. de positieve punten te blijven inzien. En is het eerlijker om alleen maar de negatieve punten te benoemen zoals hier boven beweerd wordt? Het is maar net hoe je erin staat. Is het glas half vol of half leeg? En we zien allemaal wel in dat er meer in zit, cq. dat het beter kan. Maar een beetje meer support mag best!

Inderdaad! Wat is het toch dat keer op keer Nederlandse coureurs zo schofterig worden behandeld op motor-forum? Zullen wel dezelfde mensen zijn die stemmen op Baudet en Wilders, alles moet kapot en moet worden afgezeken. Ik ben blij dat meer mensen nu gaan inzien dat het niet aan Bo ligt maar dat het ligt aan het team in geheel.
 
Dat Bo kan rijden heeft hij laten zien toen hij kampioen werd in de Red Bull Rookies. Dat zijn veel mensen blijkbaar voor het gemak maar even vergeten. Daar verslog hij keer op keer Di Gianantonio En die werd afgelopen weekend tweede. Dus daar kan Bo ook met gemak rijden. Dat heeft hij bewezen.
 
Tet, ben je serieus ? Heb al een boel gekkigheid van je gelezen maar gaan we nu politieke voorkeuren verbinden aan een mening over een coureur ?

Ik schaam me er niet voor wel eens op ome geertje of op Baudet gestemd te hebben, ben kritisch over het verhaal Bendsneyder/RW maar hoop toch dat Bo/ RW het beter gaat doen. Dus bij deze is meteen jouw suggestie ontkracht
 
Kan zijn maar mijn mening na 3 jaar "proberen" zonder ook maar 1 positief resultaat en na elke race roepen dat je niet tevreden bent en het de volgende race beter wordt is het gewoon genoeg het wordt nu eenmaal niets meer met Bo en dat moeten we gewoon maar eens accepteren 'Helaas maar het is niet anders"
Of zijn er misschien mensen hier die denken dat er na deze kans die hem door het NTS team is geboden is er nog een ander team is dat hen graag wil kontrakteren soms 8)7 8)7 8)7
Ik ben het gedeeltelijk eens met Jhonnow... , het stuk van "volgende keer beter" begint mij ook wel een beetje te irriteren. Tijd om eens met het mes tussen de tanden te gaan rijden. Jurgen van den Goorbergh had hier ook last van. Tevreden zijn met punten en vooral niet vallen... Zoveel kansen krijg je niet in de topsport..., ik denk dat Dorna vriendelijk doch dringend RW heeft gevraagd om Bo te behouden... en misschien ook nog wel wat toegestopt krijgen van Dorna....
 
Dat Bo kan rijden heeft hij laten zien toen hij kampioen werd in de Red Bull Rookies. Dat zijn veel mensen blijkbaar voor het gemak maar even vergeten. Daar verslog hij keer op keer Di Gianantonio En die werd afgelopen weekend tweede. Dus daar kan Bo ook met gemak rijden. Dat heeft hij bewezen.
Diggia heeft in Moto3 en nu in Moto2 heel duidelijke progressie laten zien. Dit is iets dat ik bij Bo nog wel een beetje mis.... Diggia heeft als italiaan natuurlijk in de schaduw kunnen rijpen en wij focussen ons volledig op Bo... Tijdens het testen gaat het over het algemeen ook beter met Bo, toch iets met druk denk ik.... Diggia heeft in Moto3 natuurlijk op Honda gereden (die toch iets beter was dan de KTM) en nu op Speed Up waarschijnlijk ook beter dan NTS... Lastig vergelijken...
 
Inderdaad! Wat is het toch dat keer op keer Nederlandse coureurs zo schofterig worden behandeld op motor-forum? Zullen wel dezelfde mensen zijn die stemmen op Baudet en Wilders, alles moet kapot en moet worden afgezeken. Ik ben blij dat meer mensen nu gaan inzien dat het niet aan Bo ligt maar dat het ligt aan het team in geheel.

_O-_O-Geniaal gevonden Tet.

Niemand mag ooit nog op G.W. en/of T.B. stemmen, en Bo gaat er gelijk 25 km/h harder van rijden. :+
 
Inderdaad! Wat is het toch dat keer op keer Nederlandse coureurs zo schofterig worden behandeld op motor-forum? Zullen wel dezelfde mensen zijn die stemmen op Baudet en Wilders, alles moet kapot en moet worden afgezeken. Ik ben blij dat meer mensen nu gaan inzien dat het niet aan Bo ligt maar dat het ligt aan het team in geheel.
Vooruit ik wilde niet meer reageren naar voor jou maak ik een uitzondering .
Mijn stem is de laatste keer gegaan naar Mark Rutte . Sorry als ik je misschien teleurstel :Y
 
Dat Bo kan rijden heeft hij laten zien toen hij kampioen werd in de Red Bull Rookies. Dat zijn veel mensen blijkbaar voor het gemak maar even vergeten. Daar verslog hij keer op keer Di Gianantonio En die werd afgelopen weekend tweede. Dus daar kan Bo ook met gemak rijden. Dat heeft hij bewezen.
Heintje Davids bleef ook in het verleden leven Tet en ik zou daar geen voorbeeld aan nemen als ik jou was 😎
 
Inderdaad! Wat is het toch dat keer op keer Nederlandse coureurs zo schofterig worden behandeld op motor-forum? Zullen wel dezelfde mensen zijn die stemmen op Baudet en Wilders, alles moet kapot en moet worden afgezeken. Ik ben blij dat meer mensen nu gaan inzien dat het niet aan Bo ligt maar dat het ligt aan het team in geheel.

Als we het op de politieke toer gooien, juist die politici willen trots kunnen zijn op Nederland en haar inwoners en zullen er dus alles aan willen doen om Nederlandse rijders als Bo niet weg te cijferen ten koste van buitenlands talent en hem steunen om ons land te kunnen vertegenwoordigen in de GP's...
 
Ff de vergelijking met de F1. Ene meneer ricciardo reed bij rbr vrijwel altijd in de buurt van of op een podiumplaats. Totdat er zo'n rottig Hollands ventje kwam 8-)
Wilde geen 2e rijder zijn en ging naar Renault. Met heel andere resultaten tot gevolg.
Ligt het dan aan de coureur of aan het materiaal?
 
Zo lang Bo op exoten rondrijdt in de Moto 2 valt er heel weinig van te zeggen, het zou leuk zijn hem eens een seizoen op een Kalex te zie.
 
Zo lang Bo op exoten rondrijdt in de Moto 2 valt er heel weinig van te zeggen, het zou leuk zijn hem eens een seizoen op een Kalex te zie.

Precies, zolang hij op de NTS rijdt kun je er niks van zeggen of hij het wel of niet goed doet. Dan is elke race weer een gok. Maar niet iedereen hier heeft dat door blijkbaar.
 
Het team zegt alles. Het is een teamsport.

RW Racing is geen top team. Verre van.
Dat is geen schande. Het is een super jong team. Nog geen eens 10 jaren oud. Nederlands ook en wij blinken niet uit in de racerij. Wij kunnen goed voetballen en schaatsen, maar racen is niet iets waar wij bekend om staan.

Waar zij staan is naar mijn inziens heel normaal. Zou vreemd zijn wanneer je ff een team opricht en zo hoppa naar of richting de top rijdt in een GP klasse binnen 10 jaar.
Ik begin dan morgen.
Wie wilt het ding besturen binnen mijn team. MF-GP Racing46 8-)

Misschien kan ik Bo strikken :o
 
Laatst bewerkt:
Precies, zolang hij op de NTS rijdt kun je er niks van zeggen of hij het wel of niet goed doet. Dan is elke race weer een gok. Maar niet iedereen hier heeft dat door blijkbaar.

Corsi reed wel voor,m uit in zijn eerste RW weekend, totdat zijn uitlaat problemen ging geven. Dus een beetje feedback heb je wel...
Bo is goed,maar zeker ook geen Alien. Dat bewees hij afgelopen jaren met drama start en slechte eerste rondjes...
En ja. steeds voor Odendaal einidigen was goed, maar die is dan ook exit..
 
  • Leuk
Waarderingen: jbt
Terug
Bovenaan Onderaan