Bo Bendsneyder deel 2

Als ik naar een moto2 race kijk zie ik dat de koplopers voortdurend een beetje "gek" doen. Ik neem aan dat dit het onderscheid maakt ten opzichte van de achtervolgers.
 
Waar heb ik gezegd dat je mij voor leugenaar uitmaakt?

Maar ff hé... lees je eigen reactie eens terug. Liegen en smoesjes verzinnen is hier een vereiste, jouw letterlijke woorden. Kom op man...
Dat wil toch niet zeggen dat jij dat doet? Ik doe dat toch ook niet?
 
Dat wil toch niet zeggen dat jij dat doet? Ik doe dat toch ook niet?

Liegen en smoesjes, dat is wat hier een vereiste is volgens jou. Zo'n reactie vind ik jammer. Net zoals jij het jammer vindt dat iemand een velg een wiel noemt.

En terug naar Bo svp..
 
Liegen en smoesjes, dat is wat hier een vereiste is volgens jou. Zo'n reactie vind ik jammer. Net zoals jij het jammer vindt dat iemand een velg een wiel noemt.

En terug naar Bo svp..
Laat ik het dan anders formuleren. Niet de waarheid vertellen.
 
Ik neem 1 voorbeeld. Balda won de eerste 3 wedstrijden, hij rijdt nu constant in de 2e groep. De klasse is zo close, af en toe rijden er coureurs achterin waarvan je het niet verwacht. Hebben ze hun dag niet of de monteurs hebben per ongeluk een keer aan de afstelling geknoeid (je moet maar geluk hebben met die mensen). Als er een klapscheet dwars zit rijd je achterin.

Feiten: Hij rijdt met een onbekend frame. Rijdt met onbekende vering. Rijdt constant sneller dan zijn teamgenoten. Rijdt bij een team waar het erg rommelt en waar blijkbaar nog geen super technici zijn opgestaan ala Burges die de boel de goede kant op stuurt (Rossi mist die gast dat kan niet anders :') ).

Hoe kun je na bovenstaande feiten zo ontzettend negatief doen over die gozer. Zarco is 2x kampioen, Rabat een x, Lorenzo 5x.... niet iedereen is een Marquez maar kan in de juiste omstandigheden wel kampioen worden. En als ze eenmaal op die wolk zitten en alles gaat goed dan stijgen ze boven zichzelf uit.

Stop gewoon eens met dat afbranden van Bo, als hij nou altijd het lulletje was net als die odendaal die duidelijk langzamer was.. maar dat is hij niet. Ondanks het gezeik van de meerderheid gaat hij toch door.

Zijn kansen zijn nihil in dit team en ik hoop dat hij net als Gardner nog eens bij een beter team komt.
 
Ik neem 1 voorbeeld. Balda won de eerste 3 wedstrijden, hij rijdt nu constant in de 2e groep. De klasse is zo close, af en toe rijden er coureurs achterin waarvan je het niet verwacht. Hebben ze hun dag niet of de monteurs hebben per ongeluk een keer aan de afstelling geknoeid (je moet maar geluk hebben met die mensen). Als er een klapscheet dwars zit rijd je achterin.

Feiten: Hij rijdt met een onbekend frame. Rijdt met onbekende vering. Rijdt constant sneller dan zijn teamgenoten. Rijdt bij een team waar het erg rommelt en waar blijkbaar nog geen super technici zijn opgestaan ala Burges die de boel de goede kant op stuurt (Rossi mist die gast dat kan niet anders :') ).

Hoe kun je na bovenstaande feiten zo ontzettend negatief doen over die gozer. Zarco is 2x kampioen, Rabat een x, Lorenzo 5x.... niet iedereen is een Marquez maar kan in de juiste omstandigheden wel kampioen worden. En als ze eenmaal op die wolk zitten en alles gaat goed dan stijgen ze boven zichzelf uit.

Stop gewoon eens met dat afbranden van Bo
, als hij nou altijd het lulletje was net als die odendaal die duidelijk langzamer was.. maar dat is hij niet. Ondanks het gezeik van de meerderheid gaat hij toch door.

Zijn kansen zijn nihil in dit team en ik hoop dat hij net als Gardner nog eens bij een beter team komt.
Wie brand hem af?
 
Ik zeg dat ik hem niet voorin verwacht en dat noem jij afbranden?
dat bedoel ik nou als ik zeg dat hier de waarheid niet mag worden gesproken n dat je alleen maar welkom bent in dit topic als je mee smoesjes bedenkt.
 
1570220236158.png
 
Laatst bewerkt:
En zo blijft onze enige coureur in het MotoGP circus de gemoederen bezig houden.....
Ik hoop op wat puntjes zondag!
 
Ik denk dat je het beste een nieuw topic aan kan maken en dat de naam geven "wie bedenkt de beste smoes voor Bo"
Dan weet iedereen hier waar hij aan toe is en krijg je alleen reacties die je wel aanstaan.
Verder zal alles wel bij het oude blijven denk ik.
full


Ik heb het niet over smoezen verzinnen (ik weet niet waar je dat elke keer vandaan haalt). Ik heb het over nodeloos afzeiken, zeuren en overduidelijk trollen naar mensen die wel gewoon voor Bo zijn. En maar de schuld van alles bij één persoon neer willen leggen terwijl het overduidelijk toch een spelletje is waar meerdere mensen en onderdelen bij zijn betrokken.

Bo is waarschijnlijk geen wereldkampioen materiaal en dat is NTS ook zeker niet. Zijn plek zal achterin het veld zijn en niet helemaal voorin. En dat vind ik verder wat dat betreft 'prima'. Wel heel jammer, maar realistisch gezien is het gewoon zo. Ik hoop op beter, maar de resultaten zijn zoals de resultaten zijn. Alsnog ben ik dan nog steeds blij dat we Bo rond hebben rijden in de Moto2. En hoop ik toch altijd op het beste en probeer ik er toch her en der de positieve punten van in te zien.
 
full


Ik heb het niet over smoezen verzinnen (ik weet niet waar je dat elke keer vandaan haalt). Ik heb het over nodeloos afzeiken, zeuren en overduidelijk trollen naar mensen die wel gewoon voor Bo zijn. En maar de schuld van alles bij één persoon neer willen leggen terwijl het overduidelijk toch een spelletje is waar meerdere mensen en onderdelen bij zijn betrokken.

Bo is waarschijnlijk geen wereldkampioen materiaal en dat is NTS ook zeker niet. Zijn plek zal achterin het veld zijn en niet helemaal voorin. En dat vind ik verder wat dat betreft 'prima'. Wel heel jammer, maar realistisch gezien is het gewoon zo. Ik hoop op beter, maar de resultaten zijn zoals de resultaten zijn. Alsnog ben ik dan nog steeds blij dat we Bo rond hebben rijden in de Moto2. En hoop ik toch altijd op het beste en probeer ik er toch her en der de positieve punten van in te zien.

Dit dus. Mooi verwoord!
 
Jongens, laten we het een beetje relaxt houden hier aub ?

Het is een liefhebberstopic, dan mag je verwachten dat men enthousiast is en hun fan ophemelen.
Uiteraard mag ieder zijn mening geven, ook als je wil zeggen dat de fans een niet realistisch beeld van hun held hebben.
Wat niet wil zeggen dat je daarin gelijk hebt natuurlijk ;)

Maar blijf niet hangen in een topic over iemand waar je niets mee hebt en dan keer op keer de liefhebbers op de kast te jagen.
Heeft geen zin en het zorgt alleen voor een vervelende sfeer.
 
Ik heb geen problemen met kritisch zijn, alleen dan wel realistisch graag.
Dan moet jij mij eens vertellen waar de stijgende lijn zit bij Bo zijn prestaties .
Het is jammer maar Bo kan beter SS300 gaan rijden daar is hij beter op zijn plaats dan in Moto2 .
Ik vindt het ook jammer maar ik ga niet net zoals veel anderen hier struisvogelgedrag tonen omdat Bo toevallig Nederlander is .

Vermaak me beter in Donington mijn voorspelling voor Bo zondag plts 18
 
Dan moet jij mij eens vertellen waar de stijgende lijn zit bij Bo zijn prestaties .
Het is jammer maar Bo kan beter SS300 gaan rijden daar is hij beter op zijn plaats dan in Moto2 .
Ik vindt het ook jammer maar ik ga niet net zoals veel anderen hier struisvogelgedrag tonen omdat Bo toevallig Nederlander is .

Vermaak me beter in Donington mijn voorspelling voor Bo zondag plts 18

Prima dat je die mening hebt. Misschien heb je zelfs wel gelijk. Of niet.

Maar je mening is duidelijk. Hou er nu aub mee op je gelijk te willen halen en laat de mensen hier positief praten over Bo.
Je verpest de sfeer in een fan-topic en dat is gewoon echt niet nodig.
 
Jongens, laten we het een beetje relaxt houden hier aub ?

Het is een liefhebberstopic, dan mag je verwachten dat men enthousiast is en hun fan ophemelen.
Uiteraard mag ieder zijn mening geven, ook als je wil zeggen dat de fans een niet realistisch beeld van hun held hebben.
Wat niet wil zeggen dat je daarin gelijk hebt natuurlijk ;)

Maar blijf niet hangen in een topic over iemand waar je niets mee hebt en dan keer op keer de liefhebbers op de kast te jagen.
Heeft geen zin en het zorgt alleen voor een vervelende sfeer.

Eindelijk, na al die jaren staat er een moderator op tegen de negativiteit en haat die elke keer maar weer over Bo en zijn fans wordt geuit. Erg blij dat daar eindelijk iets aan gedaan wordt.
 
Prima dat je die mening hebt. Misschien heb je zelfs wel gelijk. Of niet.

Maar je mening is duidelijk. Hou er nu aub mee op je gelijk te willen halen en laat de mensen hier positief praten over Bo.
Je verpest de sfeer in een fan-topic en dat is gewoon echt niet nodig.

Inderdaad, mensen die Bo haten kunnen beter hun eigen topic maken zodat ik en andere fans van Bo hier normaal van gedachten kunnen wisselen en hem de waardering kunnen geven die hij verdient. Het is knap dat hij ondanks alles toch zijn hoofd boven water kan houden in de GP wereld. We weten allemaal wat de komst van de Dorna heeft betekend voor de Nederlandse deelname in de GP's.
 
Doe eens normaal
Dan moet jij mij eens vertellen waar de stijgende lijn zit bij Bo zijn prestaties .
Het is jammer maar Bo kan beter SS300 gaan rijden daar is hij beter op zijn plaats dan in Moto2 .
Ik vindt het ook jammer maar ik ga niet net zoals veel anderen hier struisvogelgedrag tonen omdat Bo toevallig Nederlander is .

Vermaak me beter in Donington mijn voorspelling voor Bo zondag plts 18
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan