Bo Bendsneyder deel 2

In Donington verwoorden ze het mooi afgelopen weekend :

If you don't fall off during the season you haven't try'ed hard enough .

Het geeft aan wat ik bedoel en nu niet iedereen gelijk weer letterlijk nemen maar wat ik bij Bo mis is het heilige vuur ipv "mijn excuses het moet volgende race beter" commentaar na elke race

Misschien zeg ik het wat hard maar ik ben liever direkt dan elke keer de "hoop" wetende dat het toch niet gaat gebeuren en ik een duidelijke neergaande lijn zie in de afgelopen races !!

Dat deed ie dit jaar in Assen....keihard rijden vanaf ronde 0... en toen....lag ie er af..
 
Dat deed ie dit jaar in Assen....keihard rijden vanaf ronde 0... en toen....lag ie er af..
Toch zou hij zich eens moeten afvragen waarom hij bij elke start 5-6 plaatsen verliest en dit seizoen niet 1 keer in 24 races plaatsen gewonnen heeft of misschien hebben sommige mensen toch gelijk die beweren dat het angst is om te vallen en dat daardoor Bo zich totaal niet meer ontwikkeld .
 
Volgens mij vraagt juist hij zich dat af én is hij er mee bezig. Volgens mij zit er progressie in, maar moet het nog verder verbeteren (en een keer geluk hebben/afdwingen)...
 
Volgens mij vraagt juist hij zich dat af én is hij er mee bezig. Volgens mij zit er progressie in, maar moet het nog verder verbeteren (en een keer geluk hebben/afdwingen)...

Ach, de een z,n glas is halfvol, voor een ander is het dan altijd half leeg :)
 
In Donington verwoorden ze het mooi afgelopen weekend :

If you don't fall off during the season you haven't try'ed hard enough .

Het geeft aan wat ik bedoel en nu niet iedereen gelijk weer letterlijk nemen maar wat ik bij Bo mis is het heilige vuur ipv "mijn excuses het moet volgende race beter" commentaar na elke race

Misschien zeg ik het wat hard maar ik ben liever direkt dan elke keer de "hoop" wetende dat het toch niet gaat gebeuren en ik een duidelijke neergaande lijn zie in de afgelopen races !!
Gelukkig is Bo met een mental coach aan de slag om daar aan te werken.
 
Toch zou hij zich eens moeten afvragen waarom hij bij elke start 5-6 plaatsen verliest en dit seizoen niet 1 keer in 24 races plaatsen gewonnen heeft of misschien hebben sommige mensen toch gelijk die beweren dat het angst is om te vallen en dat daardoor Bo zich totaal niet meer ontwikkeld .
Deze start verloor hij niet direct plaatsen, deze was best goed.
Alleen in bocht 3 meen ik zat hij aan de buitenkant en werd hij buiten de baan gepusht en kan vanaf P30 "opnieuw" beginnen.
 
Deze start verloor hij niet direct plaatsen, deze was best goed.
Alleen in bocht 3 meen ik zat hij aan de buitenkant en werd hij buiten de baan gepusht en kan vanaf P30 "opnieuw" beginnen.
Sorry maar hoe kun je nu zeggen dat zijn start niet zo slecht was deze keer als ie weer op plts 30 doorkomt de eerste ronde ?
Voor mij is een slechte start als je na de eerste ronde doorkomt op een plaats die slechter is dan zijn startplaats en dat is al 34 races dit seizoen met als kers op de taart Brno .
Er is totaal geen agressieviteit bij hem in de eerste ronde maar een soort van gelatenheid en angst in zijn rijden wat er vanaf straalt als je hem in de pits ziet of zelfs bij interviews op tv .
Sorry jongens ik hou erover op omdat ik de hoop heb opgegeven maar de eerste de beste kijker die ziet dat er niets vanaf straalt meer .
Als ik gisteren al die Engelsen , Schotten en Ieren zie rijden en hoor praten dan is het vanaf het oprijden op het circuit op Donington tot gisteravond 1 groot feest voor die gasten en dat stralen ze gewoon allemaal uit .
Ze moesten gisteren Taylor Mackenzie bij Tayco verbieden op de
BMW te klimmen na die enorme klapper in de stock 1000 dat bedoel ik die drive die zie ik niet maar ok ik stop ermee hier en we zullen zien over 5 jaar hoever Bo is gekomen in de motorsport .
Had hij maar 1/10 van Binder zijn vechtlust gehad .
 
Sorry maar hoe kun je nu zeggen dat zijn start niet zo slecht was deze keer als ie weer op plts 30 doorkomt de eerste ronde ?
Voor mij is een slechte start als je na de eerste ronde doorkomt op een plaats die slechter is dan zijn startplaats en dat is al 34 races dit seizoen met als kers op de taart Brno .
Er is totaal geen agressieviteit bij hem in de eerste ronde maar een soort van gelatenheid en angst in zijn rijden wat er vanaf straalt als je hem in de pits ziet of zelfs bij interviews op tv .
Sorry jongens ik hou erover op omdat ik de hoop heb opgegeven maar de eerste de beste kijker die ziet dat er niets vanaf straalt meer .
Als ik gisteren al die Engelsen , Schotten en Ieren zie rijden en hoor praten dan is het vanaf het oprijden op het circuit op Donington tot gisteravond 1 groot feest voor die gasten en dat stralen ze gewoon allemaal uit .
Ze moesten gisteren Taylor Mackenzie bij Tayco verbieden op de
BMW te klimmen na die enorme klapper in de stock 1000 dat bedoel ik die drive die zie ik niet maar ok ik stop ermee hier en we zullen zien over 5 jaar hoever Bo is gekomen in de motorsport .
Had hij maar 1/10 van Binder zijn vechtlust gehad .

Ben jij meneer Spaan ????
 
Er is totaal geen agressieviteit bij hem in de eerste ronde maar een soort van gelatenheid en angst in zijn rijden wat er vanaf straalt als je hem in de pits ziet of zelfs bij interviews op tv .
Sorry jongens ik hou erover op omdat ik de hoop heb opgegeven maar de eerste de beste kijker die ziet dat er niets vanaf straalt meer .
Als ik gisteren al die Engelsen , Schotten en Ieren zie rijden en hoor praten dan is het vanaf het oprijden op het circuit op Donington tot gisteravond 1 groot feest
BMW te klimmen na die enorme klapper in de stock 1000 dat bedoel ik die drive die zie ik niet
maar ok ik stop ermee hier en we zullen zien over 5 jaar hoever Bo is gekomen in de motorsport .
Had hij maar 1/10 van Binder zijn vechtlust gehad .

Fijn, dank dat we het toch zo hebben kunnen oplossen.
 
Fijn, dank dat we het toch zo hebben kunnen oplossen.
Kies jij altid de makkelijkste weg lol ?
Ik stop ermee omdat er gewoon teveel mensen zijn die de realiteit niet willen zien en denken dat doorkomen na de 1e ronde vooruitgang is en niet omdat een of andere moderator vindt dat er alleen maar positive reakties op een forum thuishoren !
Sorry maar het wordt tijd dat jij eens in de spiegel gaat kijken .
 
Laatst bewerkt:
Kies jij altid de makkelijkste weg lol ?
Ik stop ermee omdat er gewoon teveel mensen zijn die de realiteit niet willen zien en denken dat doorkomen na de 1e ronde vooruitgang is en niet omdat een of andere moderator vindt dat er alleen maar positive reakties op een forum thuishoren !
Sorry maar het wordt tijd dat jij eens in de spiegel gaat kijken .

Nee, maar nu wel voor de meest effectieve weg.
 
Daar lijkt het inderdaad op. Maar weet je, iedereen ziet echt wel dat het niet loopt zoals het zou moeten. Ook ik, al had ik het graag anders gezien, maar het is nou eenmaal zo. Toch vind ik dat Bo het, gezien de omstandigheden goed doet. Er zit meer in, en dat komt hopelijk wel goed.
 
Ik denk dat je iets meer gelijk verdient, dan dat je hier krijgt, jhonnow. Maar niet heel veel meer gelijk. Te stellig, te veel aannames wellicht, en misschien ben je wel net zo blind in je tegenstand als dat de fans zijn in hun hoop. Maar het is duidelijk dat de combinatie Bendsneyder+NTS+RW geen hoge ogen zal gaan gooien. En ik denk dat je je ratio wel vindt in bepaalde argumenten, maar dat die anders klinken dan "en nou moet je ophouden" (want da's wel een sneue manier van discussie doodslaan).

Wat ik wel belangrijk vind om te blijven opmerken, is dat niemand anders bij NTS beter presteert dan Bo, en dat dat ondertussen toch al best een handvol namen zijn. Ook in zijn Moto3-seizoenen deed hij het zelden of niet (veel) slechter dan zijn teamgenoten, met uitzondering van Brad Binder in z'n debuutseizoen. Zelfs op de Tech3 fiets gaf hij aan net zo snel of sneller te zijn, als Xavi Vierge, die nu één van de beste fietsen van het veld onder z'n kont heeft. Dat maakt van Bo geen toekomstig MotoGP-kampioen - dat is maar weinigen gegeven - maar wel een coureur die gewoon in dit veld thuishoort. Zet 'm op de juiste fiets met het juiste team, en dan kan hij vooraan meedoen: dat hebben de meeste Moto2-coureurs allang bewezen.

Misschien nog wel belangrijker: aan de namen die je voorheen rondom Bo zag in de RBRR, of namen waarvan je verwacht dat ze veel verder naar voren staan, kun je misschien wel concluderen dat het talent van de coureur het succes in de Moto2-klasse maar lastig voorspelt. Jonas Folger heeft een MotoGP-podium op zijn naam staan, en maakte het die dag Marc Marquez lastig. Toch wist hij uit vijf starts dit seizoen maar liefst nul punten te scoren. Drie snelle coureurs op een KTM-frame hebben samen elf punten uit het seizoen tot dusver. Hadden ze in een beter KTM-jaar op die motor gezeten, had hun carrière er anders uit gezien. Binder loopt misschien al één of twee titels mis, omdat zijn KTM niet kan, wat de Kalex wel kan. Simone Corsi scoorde bij Tasca Racing op een Kalex meer punten dan alle NTS-punten van dit seizoen bij elkaar. Bezzecchi was een genie in de Moto3, staat nu 21e in de ranglijst. Martin doet het goed, staat 16e. In letters, voor de hyperbool: zestiende. En dan doe je het best goed. Crashkoning Sam Lowes, oud-MotoGP coureur, World Supersport kampioen, hoe zou hij het doen op een NTS of KTM? Want met zijn Kalex heeft hij al 60 punten bij elkaar gespaard. Maakt hem dat tien keer zo goed als Bo, of is je ranking niet heel representatief voor je performance als coureur?

Bendsneyder verdient ongetwijfeld zijn aandeel in de opbrengst van het gehele team. Maar om alleen hém zwaar aan te rekenen dat niemand met de NTS/RW/coureur-combinatie iets bijzonders weet neer te zetten, daar zul je niet veel mensen mee overtuigen.
 
Ik denk dat je iets meer gelijk verdient, dan dat je hier krijgt, jhonnow. Maar niet heel veel meer gelijk. Maar het is duidelijk dat de combinatie Bendsneyder+NTS+RW geen hoge ogen zal gaan gooien. En ik denk dat je je ratio wel vindt in bepaalde argumenten, maar dat die anders klinken dan "en nou moet je ophouden" (want da's wel een sneue manier van discussie doodslaan).

Daarom is de reactie van MBM ook niet goed; beter ware het om inhoudelijk te reageren, en anderen vrij te laten in hun mening. Ook al druist die volledig in tegen die van de fans. Dat is geen trollen, dat is geen sarren, dat is gewoon je mening ventileren met hetzelfde recht als dat alle anderen doen. En ook ik ben het oneens met Jhonnow, maar dat vind ik geen reden om met een ban te dreigen, dat is de meest zwakke manier van reageren. Just my 2 cents.
 
Tjonge, ff een lang weekeinde de hort op, en we zijn hier 15 pagina's verder met Bo-voor en Bo-na. _O-
Maar ik begrijp dat ik er (helaasch) niet teveel aan gemist heb. -O-
 
Er zit echt wel meer in Bo dan hij nu kan laten zien. Het moet allemaal 100% kloppen in deze klasse. En dat is nu zeker niet het geval.
Kijk eens naar Di Giannantonio, de ene wedstrijd gewonnen, de andere achteraan. En die zit op een Kalex!

Hoop voor Bo dat het tij keert dit of volgend jaar, en anders ergens anders proberen (SS600?) en kampioen worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan