Bo Bendsneyder deel 2

Sorry maar hoe kun je nu zeggen dat zijn start niet zo slecht was deze keer als ie weer op plts 30 doorkomt de eerste ronde ?
Voor mij is een slechte start als je na de eerste ronde doorkomt op een plaats die slechter is dan zijn startplaats en dat is al 34 races dit seizoen met als kers op de taart Brno .
Er is totaal geen agressieviteit bij hem in de eerste ronde maar een soort van gelatenheid en angst in zijn rijden wat er vanaf straalt als je hem in de pits ziet of zelfs bij interviews op tv .
Sorry jongens ik hou erover op omdat ik de hoop heb opgegeven maar de eerste de beste kijker die ziet dat er niets vanaf straalt meer .
Als ik gisteren al die Engelsen , Schotten en Ieren zie rijden en hoor praten dan is het vanaf het oprijden op het circuit op Donington tot gisteravond 1 groot feest voor die gasten en dat stralen ze gewoon allemaal uit .
Ze moesten gisteren Taylor Mackenzie bij Tayco verbieden op de
BMW te klimmen na die enorme klapper in de stock 1000 dat bedoel ik die drive die zie ik niet maar ok ik stop ermee hier en we zullen zien over 5 jaar hoever Bo is gekomen in de motorsport .
Had hij maar 1/10 van Binder zijn vechtlust gehad .
Het spijt me, ik ga niet voor de derde keer het zelfde verhaal met argumenten neerzetten.
Ik stel voor dat je mijn vorige reacties nog een keer goed leest.
 
Er zit echt wel meer in Bo dan hij nu kan laten zien. Het moet allemaal 100% kloppen in deze klasse. En dat is nu zeker niet het geval.
Kijk eens naar Di Giannantonio, de ene wedstrijd gewonnen, de andere achteraan. En die zit op een Kalex!

Hoop voor Bo dat het tij keert dit of volgend jaar, en anders ergens anders proberen (SS600?) en kampioen worden.

Denk je persoonlijk dat Bo op kan knokken tegen de ss600 jongens ?
Cortese deed vorig jaar wat ik verwacht had maar verder vind ik het altijd nogal tegen/meevallen wat de prestaties in dat veld zijn.

Opzich begreep ik dat er een TKR ss600 team aan zit te komen toch ?! Zou wel mooi zijn om daar een Nl rijder op te zetten maar dan zit ik toch meer aan Deroue te denken
 
Er zit echt wel meer in Bo dan hij nu kan laten zien. Het moet allemaal 100% kloppen in deze klasse. En dat is nu zeker niet het geval.
Kijk eens naar Di Giannantonio, de ene wedstrijd gewonnen, de andere achteraan. En die zit op een Kalex!

Hoop voor Bo dat het tij keert dit of volgend jaar, en anders ergens anders proberen (SS600?) en kampioen worden.

Di Gia werd 2de en hij zit op een Speed Up. Maar I get your point, en het is goed punt. Het kan alle kanten op, zie ook bijv. Luca Marini, Marcel Schrutter, Sam Lowes en Brad Binder.
 
Denk je persoonlijk dat Bo op kan knokken tegen de ss600 jongens ?
Cortese deed vorig jaar wat ik verwacht had maar verder vind ik het altijd nogal tegen/meevallen wat de prestaties in dat veld zijn.

Opzich begreep ik dat er een TKR ss600 team aan zit te komen toch ?! Zou wel mooi zijn om daar een Nl rijder op te zetten maar dan zit ik toch meer aan Deroue te denken

ik denk dat Bo zeker het niveau heeft om in de SS600 in de top te rijden. Kijk bijv. naar Isaac Vinales, ook geen hoogvlieger in de Moto2 vorig jaar, en ook Jules Danilo was eigenlijk niet goed genoeg. Ik schat Bo beter dan deze beide heren. Vinales werd vorige ronde nog 2de en is gewoon top 5 rijder.

Maargoed, dit is op de zaken vooruit speculeren. Bo is nog lang niet klaar in de Moto2 klasse.
 
Daarom is de reactie van MBM ook niet goed; beter ware het om inhoudelijk te reageren, en anderen vrij te laten in hun mening. Ook al druist die volledig in tegen die van de fans. Dat is geen trollen, dat is geen sarren, dat is gewoon je mening ventileren met hetzelfde recht als dat alle anderen doen. En ook ik ben het oneens met Jhonnow, maar dat vind ik geen reden om met een ban te dreigen, dat is de meest zwakke manier van reageren. Just my 2 cents.

Ik heb niet gedreigd met een ban, ik heb een ban opgelegd.

En nu kom jij ook nog eens zeggen dat mijn reactie niet goed is omdat iedereen zijn mening moet kunnen geven.

Misschien moet je de drie of vier keer dat ik gevraagd en gewaarschuwd heb met best duidelijke reply eens terug lezen.
Daarin staat nl iedere keer toch vrij duidelijk vermeld dat iedereen zijn mening mag hebben en mag verkondigen.

Dat is dus in het geheel niet waar hij op aan werd gesproken !!! Geen idee hoe het dan kan dat je juist daar op reageert.
Ik zegt dat X prima is maar Y niet. Jij komt m verdedigen met de opmerking dat hij niet op X aangesproken zou mogen worden. Dan mis je toch iets hoor......

Steeds meer mensen lezen zoals ze luisteren: Alleen lezen/luisteren tot de ander klaar is, zodat ze dan zelf hun mening kunnen geven.
Je hoeft tegenwoordig schijnbaar niet meer te reageren op de inhoud van wat een ander zegt / typt.
 
ik denk dat Bo zeker het niveau heeft om in de SS600 in de top te rijden. Kijk bijv. naar Isaac Vinales, ook geen hoogvlieger in de Moto2 vorig jaar, en ook Jules Danilo was eigenlijk niet goed genoeg. Ik schat Bo beter dan deze beide heren. Vinales werd vorige ronde nog 2de en is gewoon top 5 rijder.

Maargoed, dit is op de zaken vooruit speculeren. Bo is nog lang niet klaar in de Moto2 klasse.
Ho is ff, vinales rijd per toeval eens in de top 5.
Enige die mij dit seizoen is meegevallen in de ss600 is gradinger eerlijk gezegd.

Momenteel is het wel zo dat als je op een r6 zit en je een fijne afstelling hebt dat het dan ineens allemaal lijkt te lukken ( zoals bij vinales, al had die ook wel enig geluk aan zn zijde )

Ik zie bo het gewoon niet opnemen tegen jongens als caricasulo, cluzel en mahias..

Maar het klopt wat je zegt; we speculeren.

Betreffende Bo ; misschien regen in japan, weet niet of hij er wat mee kan ?
 
Ik heb niet gedreigd met een ban, ik heb een ban opgelegd.

Je hoeft tegenwoordig schijnbaar niet meer te reageren op de inhoud van wat een ander zegt / typt.
Je hebt eerst gedreigd, daarna geband. Prima, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Dat je een ban krijgt omdat de moderator vindt dat je "de sfeer verpest", beetje gekke reden en een uiting van zwakte om het juist op die inhoud te houden, waar dat volgens mij nog best kon. Maar goed, als de heer des huizes met de vuist op tafel slaat, hoeft-ie niet altijd 100% redelijk te zijn. Ik heb studenten om minder de klas uit gestuurd. _O-

Ik denk niet dat Bo hoeft te verkassen uit het Grand Prix paddock. Mocht dat er ooit wel van komen, zijn er genoeg paddocks met andere "Grand Prix rejects", die qua talent het niveau wel hadden, maar voor wie dat hele pakket nooit echt geklopt heeft. :Y
 
Je kan het als modje niet snel goed doen. Dat blijkt hier wel weer. Er waren er meerderen die zich ergerden aan het constante repeteren van een mening van 1 persoon. Ook werd door die persoon regelmatig gemeld: "Nu stop ik ermee hoor" Maar dat is nu net het punt, dat kon hij niet. Tevens ging het al lang niet meer om de inhoud van de boodschap. Als je je (negatieve) mening maar blijft herhalen dan komt die mening a. niet meer over en b. wordt het irritant. En nu is de keuze (waarschijnlijk tijdelijk) voor hem gemaakt. En dan is het weer niet goed.
 
Je kan het als modje niet snel goed doen. Dat blijkt hier wel weer. Er waren er meerderen die zich ergerden aan het constante repeteren van een mening van 1 persoon. Ook werd door die persoon regelmatig gemeld: "Nu stop ik ermee hoor" Maar dat is nu net het punt, dat kon hij niet. Tevens ging het al lang niet meer om de inhoud van de boodschap. Als je je (negatieve) mening maar blijft herhalen dan komt die mening a. niet meer over en b. wordt het irritant. En nu is de keuze (waarschijnlijk tijdelijk) voor hem gemaakt. En dan is het weer niet goed.

Eens
 
Denk je persoonlijk dat Bo op kan knokken tegen de ss600 jongens ?
Cortese deed vorig jaar wat ik verwacht had maar verder vind ik het altijd nogal tegen/meevallen wat de prestaties in dat veld zijn.

Opzich begreep ik dat er een TKR ss600 team aan zit te komen toch ?! Zou wel mooi zijn om daar een Nl rijder op te zetten maar dan zit ik toch meer aan Deroue te denken

Nou je weet het natuurlijk nooit vooraf, maar het is andere weg en verfrissend mocht het in Moto2 niet goed komen. Dat zou hem goed kunnnen doen.
 
Ik maak op dat hij dan wel tijdelijk gebanned is.
Ik vind het prima en ik vind de reden ook prima.

Ik lees de hele tijd dat je jouw mening mag verkondigen.
Joh, dat is toch geen vrijbrief om maar te roepen wat je wilt en hoe je het wilt? Zo werkt het de werkelijkheid namelijk ook niet.

Je kan prima jouw mening verkondigen zonder andere telkens compleet in het harnas te jagen.
Zijn mening was wat mij betreft prima. Vaak was \ ben ik het zelfs met hem eens. Die narcistische ondertoon is waar het alleen om gaat.

Ik denk zelf dat hij dat punt compleet mistte of gewoon compleet negeerde.

En als men dat dan perse wilt doen, maak lekker een Bo-afzeik-topic aan? Kan ook niemand lopen klagen daar over de "afzeiktoon".
 
Je kan het als modje niet snel goed doen. Dat blijkt hier wel weer. Er waren er meerderen die zich ergerden aan het constante repeteren van een mening van 1 persoon. Ook werd door die persoon regelmatig gemeld: "Nu stop ik ermee hoor" Maar dat is nu net het punt, dat kon hij niet. Tevens ging het al lang niet meer om de inhoud van de boodschap. Als je je (negatieve) mening maar blijft herhalen dan komt die mening a. niet meer over en b. wordt het irritant. En nu is de keuze (waarschijnlijk tijdelijk) voor hem gemaakt. En dan is het weer niet goed.
Jawel hoor! :Y
 
Je hebt eerst gedreigd, daarna geband. Prima, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Dat je een ban krijgt omdat de moderator vindt dat je "de sfeer verpest", beetje gekke reden en een uiting van zwakte om het juist op die inhoud te houden, waar dat volgens mij nog best kon. Maar goed, als de heer des huizes met de vuist op tafel slaat, hoeft-ie niet altijd 100% redelijk te zijn. Ik heb studenten om minder de klas uit gestuurd. _O-

Ik denk niet dat Bo hoeft te verkassen uit het Grand Prix paddock. Mocht dat er ooit wel van komen, zijn er genoeg paddocks met andere "Grand Prix rejects", die qua talent het niveau wel hadden, maar voor wie dat hele pakket nooit echt geklopt heeft. :Y
Het zou mij niet zoveel uitmaken wat Bo doet als ik eerlijk ben. Ik acht hem niet in staat in de MotoGP te rijden en al helemaal niet om daar potten te breken.

Ik hoop dat hij lekker ergens blijft racen in 1 van de bekende competities zodat je hem (makkelijk) kan blijven volgen. Of dat nu de Moto2 is, WSS, WSBK, misschien toch wel MotoGP, het zal mij boeien. Ik hoop dat hij alleen niet altijd maar in die B of C teams hoeft te blijven rijden zoals alle andere Nederlandse wegsport rijders op Vd Mark na.

Ik hoop dat hij ooit nog eens een kans krijgt bij een beter team of dat RW als team echt een paar grote stappen maakt, maar dat laatste zie ik niet zo gauw gebeuren.

Bo naar Ten Kate zou ik wel heel gaaf vinden. Ten Kate is toch wel het beste Nederlandse team waar je voor kan rijden wil je mee doen in de top van de klasse waar zij aan meedoen.
Ze rijden nu ook met Yamaha dus dat wordt een R6 en geen oude 600RR.
 
Toch kijk ik er wel van op dat betrokkene een ban krijgt, ik heb wel ergere dingen gezien hier op MF. Ook in dit topic.
Precies.....ik was jaren geleden ook niet altijd het lieverdje in het gekissebis tussen Lorenzo en Rossi , en kreeg toen ook een ban terwijl het er toen wel wat minder vriendelijk aan toe ging....ik dit persoon niet kunnen betrappen op aangrijpende teksten wat mij betreft , ja hij heeft kritiek maar dat mag , alleen moet je niet door blijven gaan , maar vond het geen ban waard.
Maar dat zijn mijn gedachten.
 
Jake Dixon rijdt nu voor Aspar maar dat gaat eigenlijk helemaal niet goed. Finisht meestal wel achter Bendsneyder. Volgend jaar echter verkast hij naar het Petronas Sprinta Moto2 team, en dus zou het interessant zijn om te zien hoe hij groeit in de Moto2 klasse met een nieuw team, ander chassis, en met alle opgedane baankennis.

Ook een interessante graadmeter t.o.v. Bo volgend jaar.
 
Jake Dixon rijdt nu voor Aspar maar dat gaat eigenlijk helemaal niet goed. Finisht meestal wel achter Bendsneyder. Volgend jaar echter verkast hij naar het Petronas Sprinta Moto2 team, en dus zou het interessant zijn om te zien hoe hij groeit in de Moto2 klasse met een nieuw team, ander chassis, en met alle opgedane baankennis.

Ook een interessante graadmeter t.o.v. Bo volgend jaar.
Die komt in een goed team met goeie begeleiding van Stiggie en Thorleif.
 
Jake Dixon rijdt nu voor Aspar maar dat gaat eigenlijk helemaal niet goed. Finisht meestal wel achter Bendsneyder. Volgend jaar echter verkast hij naar het Petronas Sprinta Moto2 team, en dus zou het interessant zijn om te zien hoe hij groeit in de Moto2 klasse met een nieuw team, ander chassis, en met alle opgedane baankennis.

Ook een interessante graadmeter t.o.v. Bo volgend jaar.

Nederland is een veel kleiner afzetgebied dan Engeland. Neem daarnaast de veelal ontbrekende affiniteit van het NL zakenleven tov de motorsport en je weet dat je als NL coureur over een wel heel uitzonderlijk talent én een goed gevulde bankrekening moet beschikken.
 
Wij zijn toch vooral een voetbal, schaats, kickboks en atletiek (zo niet en dan), land.
36 voetbalclusb per gemeente als het er niet meer zijn en 2 circuit in heel het land :+

Qua kosten ook niet op te brengen. Voetballen lukt nog wel (ook duur tegenwoordig!), maar veel racen op circuits kost een godsvermogen. Ik loop er op leeg en dan rij ik nog geen eens 5 keer per jaar. Dit jaar 0 en dat is puur vanwege de centen.

Ik heb op de baan om wat voor reden nog wel eens moeite de glimmende kant boven te houden. Alsof het nog niet duur genoeg is. B|

Volgens mij krijgen die Spanjaarden geld toe ofzo om te racen. Ze trekken daar blikken open met gasten en over die Britten nog maar te zwijgen.
 
Ik vind het belachelijk dat hij een ban heeft gekregen. Je mag dus niet vertellen hier hoe je ergens over denkt zelfs al is het grootste deel gewoon waar, omdat andere zich storen aan de waarheid. Als hij nou tegen iemand was uitgevallen of iets dergelijks, maar ook dat is niet het geval. De reactie die geplaatst werd dat hij maar alleen op een kamertje zich moest gaan afrukken vond ik meer de reden voor een ban maar die opmerking werd verwijdert voordat er lastige vragen kwamen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wij zijn toch vooral een voetbal, schaats, kickboks en atletiek (zo niet en dan), land.
36 voetbalclusb per gemeente als het er niet meer zijn en 2 circuit in heel het land :+

Qua kosten ook niet op te brengen. Voetballen lukt nog wel (ook duur tegenwoordig!), maar veel racen op circuits kost een godsvermogen. Ik loop er op leeg en dan rij ik nog geen eens 5 keer per jaar. Dit jaar 0 en dat is puur vanwege de centen.

Ik heb op de baan om wat voor reden nog wel eens moeite de glimmende kant boven te houden. Alsof het nog niet duur genoeg is. B|

Volgens mij krijgen die Spanjaarden geld toe ofzo om te racen. Ze trekken daar blikken open met gasten en over die Britten nog maar te zwijgen.


MXGP, je vergeet dat we ook op twee wielen in dit kleine landje toch grote namen hebben. We zijn gewoon beter op zand dan op asfalt. Aan crossbanen geen gebrek in NL. Mss moeten we meer asfaltcircuits bouwen..
 
MXGP, je vergeet dat we ook op twee wielen in dit kleine landje toch grote namen hebben. We zijn gewoon beter op zand dan op asfalt. Aan crossbanen geen gebrek in NL. Mss moeten we meer asfaltcircuits bouwen..

Ik denk dat het ook met cultuur te maken heeft: Als je in Italië iemand inhaalt in een sportieve auto op de openbare weg dan krijg je een duimpje omhoog. En bij ons kun je minimaal een middelvinger verwachten.
 
MXGP, je vergeet dat we ook op twee wielen in dit kleine landje toch grote namen hebben. We zijn gewoon beter op zand dan op asfalt. Aan crossbanen geen gebrek in NL. Mss moeten we meer asfaltcircuits bouwen..
Ik dacht er aan, maar ik volg dat niet en ken alleen Herlings. Ik weet er niets van om wat zinnigs over te zeggen.

Ik vind het ook angstaanjagend. _O-

Ik heb alleen niet de indruk dat het heel groot is zoals voetbal of schaatsen. Of zit ik er naast?
 
MXGP, je vergeet dat we ook op twee wielen in dit kleine landje toch grote namen hebben. We zijn gewoon beter op zand dan op asfalt. Aan crossbanen geen gebrek in NL. Mss moeten we meer asfaltcircuits bouwen..

Crossbanen verdwijnen als sneeuw voor de zon...
 
Terug
Bovenaan Onderaan