Bo Bendsneyder deel 2

En dan komen er plots gebruikers die je eerst helemaal niet gehoord/gelezen hebt dat ze het niet met de ban eens zijn.
Zeg t maar jongens.... hoe had ik dit zo kunnen aanpakken dat iedereen tevreden gesteld zou zijn ??
Natuurlijk hoor je de mensen die geen ban hadden verwacht niet van tevoren. Zou gek zijn als je om de drie posts zou gaan zeggen, "Ik vind niet dat je hierom een ban van een week zou hoeven krijgen, mocht een moderator daartoe besluiten". Zoals je zelf al zegt: soms mag je zelf de knoop doorhakken, zonder dat iedereen daar tevreden mee hoeft te zijn. It's a dirty job...
 
Natuurlijk hoor je de mensen. Bladiebla.....
It's a dirty job...

51fIbk8xxYL._SY445_.jpg



:}
 
Je hebt het nou in ieder geval voor de mensen die niet tegen kritiek kunnen goed gedaan.
je had ook gewoon kunnen zeggen dat degene die zich er aan stoorden die posts niet te lezen.
Nu straf je degene die hier een eerlijk verhaal komt vertellen en je beloond de zeikers die daar niet tegen kunnen.
 
De keuze is moeilijk te maken in dit geval. Wie het hardst schreeuwt krijgt vaak gelijk. Das alrijd al zo geweest in ons democratische Nederland. In dit geval kreeg hij zn ongelijk. Nu was een andere groep een x de "winnaar". Het leven is net als Lucille.....
 
Je hebt het nou in ieder geval voor de mensen die niet tegen kritiek kunnen goed gedaan.
je had ook gewoon kunnen zeggen dat degene die zich er aan stoorden die posts niet te lezen.
Nu straf je degene die hier een eerlijk verhaal komt vertellen en je beloond de zeikers die daar niet tegen kunnen.

Ik kwam hier op verzoek.
Het verzoek was het topic weer on-topic te krijgen.

Helaas vinden sommigen het ingrijpen van een moderator veel belangrijker om te bespreken.
Gefeliciteerd, je bent een van de topic slopers. Niet erg netjes om forumgenoten ook nog eens voor zeikers uit te maken trouwens.

Het tweede effect dat je zo bereikt is dat ik voortaan niet meer 5 x waarschuw maar direct bannen ga uitdelen, gezeur en gezeik komt er toch wel van, dan kan ik mijn aandacht en energie besparen :t

En ik voel dat effect al opborrelen :Y ik reageer nergens meer op hier, ik heb alles al genoeg uitgelegd.
Maar wel met het verzoek vanaf hier weer ON-TOPIC te posten !
Volgende die er een zooitje van wil maken krijgt direct een weekban.
 
Ik kwam hier op verzoek.
Het verzoek was het topic weer on-topic te krijgen.

Helaas vinden sommigen het ingrijpen van een moderator veel belangrijker om te bespreken.
Gefeliciteerd, je bent een van de topic slopers. Niet erg netjes om forumgenoten ook nog eens voor zeikers uit te maken trouwens.

Het tweede effect dat je zo bereikt is dat ik voortaan niet meer 5 x waarschuw maar direct bannen ga uitdelen, gezeur en gezeik komt er toch wel van, dan kan ik mijn aandacht en energie besparen :t

En ik voel dat effect al opborrelen :Y ik reageer nergens meer op hier, ik heb alles al genoeg uitgelegd.
Maar wel met het verzoek vanaf hier weer ON-TOPIC te posten !
Volgende die er een zooitje van wil maken krijgt direct een weekban.

Heb medelij, Jet.. ;)
 
Ik kwam hier op verzoek.
Het verzoek was het topic weer on-topic te krijgen.

Helaas vinden sommigen het ingrijpen van een moderator veel belangrijker om te bespreken.
Gefeliciteerd, je bent een van de topic slopers. Niet erg netjes om forumgenoten ook nog eens voor zeikers uit te maken trouwens.

Het tweede effect dat je zo bereikt is dat ik voortaan niet meer 5 x waarschuw maar direct bannen ga uitdelen, gezeur en gezeik komt er toch wel van, dan kan ik mijn aandacht en energie besparen :t

En ik voel dat effect al opborrelen :Y ik reageer nergens meer op hier, ik heb alles al genoeg uitgelegd.
Maar wel met het verzoek vanaf hier weer ON-TOPIC te posten !
Volgende die er een zooitje van wil maken krijgt direct een weekban.

😁 ik ben hier ff een paar pagina's niet geweest en heb wat gemist blijkbaar.
@MeanBlueMan had van mij niet gehoeven ik negeerde die gozer gewoon. Maar je actie is begrijpelijk, het sloeg nergens op wat hij uitkramde, totaal niet goed gefundeerde kritiek. Leek meer op een diepgewortelde hekel aan Bo.
Maar goed we gaan lekker nog een seizoen verder 😇😁
 
😁 ik ben hier ff een paar pagina's niet geweest en heb wat gemist blijkbaar.
@MeanBlueMan had van mij niet gehoeven ik negeerde die gozer gewoon. Maar je actie is begrijpelijk, het sloeg nergens op wat hij uitkramde, totaal niet goed gefundeerde kritiek. Leek meer op een diepgewortelde hekel aan Bo.
Maar goed we gaan lekker nog een seizoen verder 😇😁
Dat heb ik nergens geconstateerd. Hij geeft hier een mening en daar kan je het mee eens zijn of niet maar als jij dat ziet als een diepgewortelde hekel dan moet je misschien toch eens met een psycholoog gaan praten.
 
Öttl gaat naar de WSS. Volgens mij best in een ok team. Öttl heeft in de moto2 nog niet gescoord. In hoeverre is Öttl vergelijkbaar met Bo?

Wie poste hier ergens een vergelijk tussen öttl en Bo. Kan het zo niet terug vinden. Misschien heb ik het me ingebeeld?
 
Ik heb Bo wel hoger zitten dan Ottl. Qua rijderspotentieel dan. Ottl heeft in al die jaren Moto3 maar weinig progressie geboekt (wat dat betreft, net als Bo). Maar mijn gevoel (ik volg het circusje behoorlijk intensief) zegt dat Bo de betere is van de twee.

Ik snap wel heel goed dat als zon Ottl het gevoel heeft dat er weinig te halen valt in de Moto2, doordat er bijv. geen goed team of fiets beschikbaar is, dat een overstap naar een topteam in de WSS dan heel aantrekkelijk is. Ben benieuwd wat hij kan laten zien. De boys in de WSS zijn geen mietjes.
 
Ik dacht er aan, maar ik volg dat niet en ken alleen Herlings. Ik weet er niets van om wat zinnigs over te zeggen.

Ik vind het ook angstaanjagend. _O-

Ik heb alleen niet de indruk dat het heel groot is zoals voetbal of schaatsen. Of zit ik er naast?


Op zich zijn we als klein land met Herlings en Coldenhoff inmiddels, goed vertegenwoordigd in de MXGP. Is toch het hoogte niveau van de crosssport. In vergelijking met de eredivisie wat maar ''mickey-mouse'' is, leveren we wel topspelers. Zo zie ik dat ook met Herlings en Coldenhoff. Maar in vergelijking met andere landen, geen idee. Amerika zal vast bovenaan staan met crossen.
 
Helaas wel ....ook de traditionele banen zoals markelo etc .....daar heb ik veel gereden, vroeger had bijna iedere gemeente een circuit ...ik kon trainen in mn achtertuin.


Vanwege geluid en milieu wordt het lastiger om banen te behouden, maar er zijn er gelukkig toch nog steeds genoeg, alleen gelimiteerd aan tijden. Ik ben blij met Motorsportpark midden Gelderland. Dat is mijn achtertuin en een vrij nieuwe baan. Gelukkig worden ze nog gemaakt.
 
Öttl gaat naar de WSS. Volgens mij best in een ok team. Öttl heeft in de moto2 nog niet gescoord. In hoeverre is Öttl vergelijkbaar met Bo?

Wie poste hier ergens een vergelijk tussen öttl en Bo. Kan het zo niet terug vinden. Misschien heb ik het me ingebeeld?
Oettl naar het WSS vind ik wel gaaf! Volgens mij heeft die ook best een Duitse fanschare, dus ook goed voor het TT circuit indien er een grotere groep Duitsers naar Assen komt in april.
 
Terug
Bovenaan Onderaan