Bo Bendsneyder deel 2

Wat een drama hier allemaal...
Stel je eens voor dat Bo in zijn vrije tijd ook stiekum hier op het MF actief is-O-


Nou Bo,
Als je dit leest:
Ik sta achter je hoor en hoop je nog lang te zien :]..
 
Wat een drama hier allemaal...
Stel je eens voor dat Bo in zijn vrije tijd ook stiekum hier op het MF actief is-O-


Nou Bo,
Als je dit leest:
Ik sta achter je hoor en hoop je nog lang te zien :]..

Dom gelul. Je kunt ook fan van iemand zijn en tegelijkertijd erkennen dat het ruk gaat nu?
 
Het is me ook wel een klasse, bijna het hele veld binnen een seconde.
En ook op een dag als deze: Mattia Pasini, winnaar op Mugello vorig jaar, achter Bo. Xavi Vierge, teamgenoot van de (waarschijnlijk) aankomend kampioen, achter Bo. Remy Gardner, regelmatig podiumkandidaat, op p19. Hoewel de actie op de baan niet altijd retespannend is, blijft de Moto2 een gekke klasse.
 
'T is gewoon ontzettend moeilijk om in zo'n klasse er boven uit te steken. Bo zit er keurig bij, 't is alleen jammer voor 'm dat 26 van de 33 praktisch dezelfde tijd rijden en alleen de eerste 15 daarvan punten krijgen. Als ie nog ergens een halve seconde weet te vinden staat ie in de top 15. Een goede windvlaag mee op het rechte eind of een goede slipstream en hij is er :P.

Volgens mij hebben we in nederland nog ergens een schaatscoach lopen die hier wel mee kan helpen :+ :

data50501498-b74739.jpg
 
"Als we kijken naar het verschil in racesnelheid dan ben ik slechts iets meer dan een seconde langzamer, ...", aldus ene Jorge. Dus dan valt het voor Bo ook wel mee.

Sterke vergelijking.
Lorenzo is 5 keer wereldkampioen geweest, iets wat Bo van zijn langzalzeleven niet zal worden.

Geniet er volgend jaar nog maar ff flink van jongens want als hij in 2020 deze resultaten blijft voortzetten dan is dat zijn laatste seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Zo'n kwalificatie als dit weekend is wel weer sneu inderdaad. Zelfs al maak je morgen tien plaatsen goed, ga je nog steeds met lege handen naar huis. *zucht*
 
Daar moet toch een berg motivatie aanwezig zijn want anders houd je dit toch niet vol lijkt me...??
 
Bij de GP de eerste 12 binnen 1 seconde en Lorenzo op plaats 19 bijna 3 seconden achter MM.
Dan gaat er toch echt iets niet goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan