Bo Bendsneyder deel 2

Doe normaal joh
Je gaat toch geen cavia eten. 🤮

Ik niet, maar je kan ze wel inhalen. Zelfs de alwetende Tet kan dat nog wel. ;)


Jij hebt de melding van de moderator laatst gemist? Mensen die Bo haten zijn vriendelijk verzocht hun gal elders te spuien.
Jamaar mijn beste Tet, je ben toch niet van Bo of een moderator afhankelijk om je heil ergens anders te zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Tet gooit graag de knuppel in het hoenderhok...

Tet is een linkse slapjanus waar we er veel te veel van hebben in dit land.

Wel fijn dat hij af en toe nog ff zijn compleet onzinnige mening en kijk op het leven hier komt delen, we weten allemaal hoe druk het is om overal te protesteren en ingehaakt op 1 of ander plein te liggen met de rest van die klimaat hippies.
 
Ik vind het hele hoeveel zijn er gevallen voor iemand verhaal een beetje overtrokken. Pasini ging onderuit omdat hij (wellicht) onder de druk van Bo bezweek, hij had ook eieren voor zijn geld kunnen nemen, minder hard kunnen pushen en een 17e plaats voor lief kunnen nemen. Als er nu een startcrash was geweest en er waren 10 man vanaf gegleden voorin. Is Bo er dan schuldig aan als hij 6e wordt? Een belangrijk gezegde in de sport is "to finish first, you first have to finish". Hij is blijven zitten en heeft een stabiele race gereden. Net geen punten, das jammer, maar hij kan hier heel veel vertrouwen uit putten.
 
Tet is een linkse slapjanus waar we er veel te veel van hebben in dit land.

Wel fijn dat hij af en toe nog ff zijn compleet onzinnige mening en kijk op het leven hier komt delen, we weten allemaal hoe druk het is om overal te protesteren en ingehaakt op 1 of ander plein te liggen met de rest van die klimaat hippies.

Ieder z,n eigen mening toch? Tet geeft tegengas. Dikke prima. Kom dan met tegen argumenten zonder,m dom te framen als geitenwollensokkendrager...
Bo did well this weekend!
 
Ieder z,n eigen mening toch? Tet geeft tegengas. Dikke prima. Kom dan met tegen argumenten zonder,m dom te framen als geitenwollensokkendrager...
Bo did well this weekend!
Er is niks mis met tegengas maar een beetje normaal reageren kan ook.
Hij reageerd als iemand met giel de la tourette.
 
Er is niks mis met tegengas maar een beetje normaal reageren kan ook.
Hij reageerd als iemand met giel de la tourette.

Nou, en wat voor reactie heb je daar normaal op? Ook afblaffen?
Of begripvol zijn en soms maar beter zwijgen...
 
Keurige openingsfase van Bo, jammer dat hij daarna geen progressie qua plekken kon laten zien. Wel de hele race achter Pasini gezeten wat natuurlijk geen pannenkoek is. Ondanks de tegenvaller in de Quali een mooie opsteker die hopelijk wat positieve energie geeft voor de komende race!

Ik heb dr zin an! Go BO! *O*
 
Zou zijn manager wel eens om tafel zijn geweest met andere teams? Hij is niet de beste coureur van het veld maar ook lange niet de slechtste, er moet toch een beter team zijn als NTS wat plek heeft voor zo'n jongen?
 
Zou zijn manager wel eens om tafel zijn geweest met andere teams? Hij is niet de beste coureur van het veld maar ook lange niet de slechtste, er moet toch een beter team zijn als NTS wat plek heeft voor zo'n jongen?

Ik denk dat dat ongetwijfeld is geprobeerd. Ik heb ook wel het gevoel dat als Bo vorig jaar progressie laat zien (en dat kan alleen maar als de motor dat ook doet) en nog steeds altijd voor zn teamgenoot eindigt, dat er dan een ander team is die hem wel een kans wil geven.

Kwam zojuist dit tegen, wel een fijn stukkie:

Het resultaat van Bo van de andere kant bekeken!

En een mooie fototje:

191020_Bendsneyder_DSC7137 by RW Racing GP, on Flickr
 
Geen slechte race van Bo maar stevig balen als ik in zijn race laarzen zou staan.....16de 😡
Zijn start was verrassend goed dus nu nog een paar rijtjes naar voren starten.
Er zijn dit jaar nog 3 kansen om enigzins vertrouwen te krijgen voor next year,heel erg belangrijk💪
 
Ik denk dat dat ongetwijfeld is geprobeerd. Ik heb ook wel het gevoel dat als Bo vorig jaar progressie laat zien (en dat kan alleen maar als de motor dat ook doet) en nog steeds altijd voor zn teamgenoot eindigt, dat er dan een ander team is die hem wel een kans wil geven.

Kwam zojuist dit tegen, wel een fijn stukkie:

Het resultaat van Bo van de andere kant bekeken!

En een mooie fototje:

191020_Bendsneyder_DSC7137 by RW Racing GP, on Flickr

Fijn om een keer een frisse andere benadering te lezen :Y :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan