Bo Bendsneyder deel 2

Was het niet diezelfde Evert die nog niet zo gek lang geleden (terecht) zijn gal spuwde over de enorme negativiteit op MF en overige social media mbt Bo? En dan poog je nu zelf een bom te plaatsen onder de samenwerking tussen Bo en RW Racing. Kom je ook lekker geloofwaardig over.
 
Is Petronas al voorzien van Moto2 rijders voor 2021?

Leest Wilco Z mee:)

Verder van mijn kant af weinig comment,maar elk bedrijf heeft interne problemen.
 
Ach riooljournalisten heb je overal en die Evert is er een van de bovenste plank, steeds meer topsporters zijn klaar met social media, met dank aan idiote fans en imbeciele journalisten.
 
Much ado about nothing 8-)

Raffin langer out, Pasini kan em niet vervangen, die mag voorlopig op de Moto2 KTM.
 
Zou Randy Krummenacher geen optie zijn? Heeft ook al een verleden bij de voorganger van het RW racing team.
 
Ok, ff back to basic;

Welke plaatsen zijn er volgend jaar voor Bo in Moto2;
RW Racing (NTS)
Petronas (Kalex)
ONEXOX TKKR SAG (Kalex)
Italtrans (Kalex)
MV Agusta (MV)
SKY (Kalex)
Federal oil (Kalex)

Ik gok dat de andere teams in dezelfde samenstelling blijven. Aannemende dat Marini (SKY) overstap maakt naar MotoGP. Ik weet eigenlijk niet waarom Petronas, maar ik vind Vierge enigsinds tegenvallen, Dixon daarintegen meevallen. SAG team moet je geld meenemen denk ik en bij MV en Italtrans ook. Bij SKY en MV zullen ze wel voor een VR46 jongen (Vietti, Migno) gaan of een andere Italiaan... Denk dat ze bij Federal oil Gresini ook voor een zuid europeaan gaan. Arenas zal ook wel een keer de overstap gaan maken vanuit Moto3.

Concluderend in mijn ogen, RW is denk ik over (alhoewel er volgens Steven Bendsneijder niets speelt), Petronas onwaarschijnlijk, ONEXOX geld meenemen en dus onwaarschijnlijk, Italtrans onwaarschijnlijk, MV onwaarschijnlijk, SKY onwaarschijnlijk en Federal oil Gresini ook onwaarschijnlijk.... Dus NTS Moto2 met ondersteuning DORNA of Superbike of Supersport?

Feedback is uiteraard welkom!
 
Laatst bewerkt:
Ok, ff back to basic;

Welke plaatsen zijn er volgend jaar voor Bo in Moto2;
RW Racing (NTS)
Petronas (Kalex)
ONEXOX TKKR SAG (Kalex)
Italtrans (Kalex)
MV Agusta (MV)
SKY (Kalex)
Federal oil (Kalex)

Ik gok dat de andere teams in dezelfde samenstelling blijven. Aannemende dat Marini (SKY) overstap maakt naar MotoGP. Ik weet eigenlijk niet waarom Petronas, maar ik vind Vierge enigsinds tegenvallen, Dixon daarintegen meevallen. SAG team moet je geld meenemen denk ik en bij MV en Italtrans ook. Bij SKY en MV zullen ze wel voor een VR46 jongen (Vietti, Migno) gaan of een andere Italiaan... Denk dat ze bij Federal oil Gresini ook voor een zuid europeaan gaan. Arenas zal ook wel een keer de overstap gaan maken vanuit Moto3.

Concluderend in mijn ogen, RW is denk ik over (alhoewel er volgens Steven Bendsneijder niets speelt), Petronas onwaarschijnlijk, ONEXOX geld meenemen en dus onwaarschijnlijk, Italtrans onwaarschijnlijk, MV onwaarschijnlijk, SKY onwaarschijnlijk en Federal oil Gresini ook onwaarschijnlijk.... Dus NTS Moto2 met ondersteuning DORNA of Superbike of Supersport?

Feedback is uiteraard welkom!
Italtrans, MV, en Sky komen sowieso Italianen op.
RW meest waarschijnlijke optie.
Petronas en SAG zou kunnen, ik weet niet of ze het zien zitten en wat je aan sponsering mee moet nemen.
Gresini is nu met Bulega ik denk dat tie verlengd zal worden.
 
Het zou fantastisch zijn als Bo nog een jaartje in de Moto2 mag sturen, maar naast RW zie ik geen andere mogelijkheid. Petronas kunnen we alleen maar over dromen en SAG eigenlijk ook.

Ik denk dat de overstap naar de WSS de beste zal zijn en dat daar ook wel een plekkie is. Er zijn afgelopen seizoen(en) 5 man overgestapt en niet zonder resultaat. Cortese kampioen, Locatelli gaat nu lachend kampioen worden. Vinales en Ottl doen het heel aardig en Odendaal minder maar iedereen snapt dat Bo meer in zich heeft dan Odendaal.
 
Italtrans, MV, en Sky komen sowieso Italianen op.
RW meest waarschijnlijke optie.
Petronas en SAG zou kunnen, ik weet niet of ze het zien zitten en wat je aan sponsering mee moet nemen.
Gresini is nu met Bulega ik denk dat tie verlengd zal worden.
Bij Gresini rijdt ook Pons, die zal het geld meebrengen. Net zoals Pons het frame meebracht naar RW Racing een paar jaar geleden.
 
Ok, ff back to basic;

Welke plaatsen zijn er volgend jaar voor Bo in Moto2;
RW Racing (NTS)
Petronas (Kalex)
ONEXOX TKKR SAG (Kalex)
Italtrans (Kalex)
MV Agusta (MV)
SKY (Kalex)
Federal oil (Kalex)

Ik gok dat de andere teams in dezelfde samenstelling blijven. Aannemende dat Marini (SKY) overstap maakt naar MotoGP. Ik weet eigenlijk niet waarom Petronas, maar ik vind Vierge enigsinds tegenvallen, Dixon daarintegen meevallen. SAG team moet je geld meenemen denk ik en bij MV en Italtrans ook. Bij SKY en MV zullen ze wel voor een VR46 jongen (Vietti, Migno) gaan of een andere Italiaan... Denk dat ze bij Federal oil Gresini ook voor een zuid europeaan gaan. Arenas zal ook wel een keer de overstap gaan maken vanuit Moto3.

Concluderend in mijn ogen, RW is denk ik over (alhoewel er volgens Steven Bendsneijder niets speelt), Petronas onwaarschijnlijk, ONEXOX geld meenemen en dus onwaarschijnlijk, Italtrans onwaarschijnlijk, MV onwaarschijnlijk, SKY onwaarschijnlijk en Federal oil Gresini ook onwaarschijnlijk.... Dus NTS Moto2 met ondersteuning DORNA of Superbike of Supersport?

Feedback is uiteraard welkom!

Goed bedacht. Van die teams heeft petronas mijn voorkeur. Het zou mooi zijn als Wilco Bo naar het Petronas team kan halen. Omdat Bo het verkeerde paspoort heeft en dus in tegenstelling tot de Spanjaarden niks van de Dorna hoeft te verwachten is het te hopen dat een van de weinige Nederlanders in het paddock iets voor Bo kan doen. Bij RW moet hij in ieder geval weg want die zijn een blok aan zijn been en remmen hem in zijn ontwikkeling. Dus Petronas zou mooi zijn, ook omdat daar nog een mogelijkheid is om door te groeien naar de MotoGP. Immers, Red Bull Rookies kampioen en podiumplaatsen in de Moto3 scoor je niet zomaar, dan heb je bewezen dat je een topper bent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Also
Goed bedacht. Van die teams heeft petronas mijn voorkeur. Het zou mooi zijn als Wilco Bo naar het Petronas team kan halen. Omdat Bo het verkeerde paspoort heeft en dus in tegenstelling tot de Spanjaarden niks van de Dorna hoeft te verwachten is het te hopen dat een van de weinige Nederlanders in het paddock iets voor Bo kan doen. Bij RW moet hij in ieder geval weg want die zijn een blok aan zijn been en remmen hem in zijn ontwikkeling. Dus Petronas zou mooi zijn, ook omdat daar nog een mogelijkheid is om door te groeien naar de MotoGP. Immers, Red Bull Rookies kampioen en podiumplaatsen in de Moto3 scoor je niet zomaar, dan heb je bewezen dat je een topper bent.
Dank je Ted! Ik kan niet in de boekhouding van RW Racing kijken, maar volgens mij is er een lobby geweest van RW, TT Circuit en Dorna om Bo bij RW onder te brengen. Daar zal ook wel een duit in het zakje gedaan zijn door Dorna. Ben het met je eens dat Petronas een hele mooie optie zou zijn...., maar daar denken vast meerdere coureurs zo over...
 
100% mee eens .....hij zich kenbaar maken ,....hij weet toch alles beter , heb het al keer met hem aan de stok gehad.....zou niet eens meer weten wanneer en waarover.
Ik herken het!
Kom hem nog wel een keer tegen op de baan en dan ben ik benieuwd of hij dan ook zoveel tijd heeft en dezelfde woorden nog een keer gebruikt.. of dat hij ineens haast heeft ;)

Ok, ff back to basic;

Welke plaatsen zijn er volgend jaar voor Bo in Moto2;
RW Racing (NTS)
Petronas (Kalex)
ONEXOX TKKR SAG (Kalex)
Italtrans (Kalex)
MV Agusta (MV)
SKY (Kalex)
Federal oil (Kalex)

Ik gok dat de andere teams in dezelfde samenstelling blijven. Aannemende dat Marini (SKY) overstap maakt naar MotoGP. Ik weet eigenlijk niet waarom Petronas, maar ik vind Vierge enigsinds tegenvallen, Dixon daarintegen meevallen. SAG team moet je geld meenemen denk ik en bij MV en Italtrans ook. Bij SKY en MV zullen ze wel voor een VR46 jongen (Vietti, Migno) gaan of een andere Italiaan... Denk dat ze bij Federal oil Gresini ook voor een zuid europeaan gaan. Arenas zal ook wel een keer de overstap gaan maken vanuit Moto3.

Concluderend in mijn ogen, RW is denk ik over (alhoewel er volgens Steven Bendsneijder niets speelt), Petronas onwaarschijnlijk, ONEXOX geld meenemen en dus onwaarschijnlijk, Italtrans onwaarschijnlijk, MV onwaarschijnlijk, SKY onwaarschijnlijk en Federal oil Gresini ook onwaarschijnlijk.... Dus NTS Moto2 met ondersteuning DORNA of Superbike of Supersport?

Feedback is uiteraard welkom!

De gevraagde feedback :)
Marini gaat nog niet naar de gp denk ik( ik verwacht dat deze het zitje van halfbroer met de tijd over gaat nemen bij SRT), Bastia en martin gaan naar ducati.
Sag zou perfect zijn, kijken of hij dan het zelfde kan laten zien als Gardner ;) Maar zal helaas wel niet gebeuren ivm centjes.


Met een wereldaanbod aan bewezen snelle rijders zal het heel erg moeilijk worden voor Bo om ergens een plekje te bemachtigen, vooral omdat hij niets opvallends doet met de NTS en daarvoor met de mistral
 
Ik denk dat NTS wellicht nu eens de kans wil gaan geven aan Aziatische coureurs?
Voor Bo lijkt me de enige optie buiten NTS Moto2 om, het WK supersport, maar of er daar een team staat springen om Bo betwijfel ik.
 
Het zal een hele uitdaging worden om in de Moto2 nog een zitje af te dwingen. Maar ik weiger om erin mee te gaan dat Bo volledig afgeschreven is. Ja je bent zo goed als je laatste race, maar hij heeft teveel resultaten geboekt om helemaal niet meer aan de bak te komen. Lukt het in de Moto2 niet, dan echt wel elders! Go Bo, laat je niet gek maken!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan