Bo Bendsneyder deel 2

Ik wil hier maar een ding op zeggen:

Goooooooooooo Booooooooooo!!!!!!!!
:}





Nu vol je tanden overal in zetten en op zijn Rotterdams door het veld heen 'Binderen':+:]:]:]:]
 
Ben wel benieuwd wat de zwitsere achtergrond van luthi dan betekend.. of maakt dat niets uit omdat hij al voor sag zou rijden ?
Anyway, hopen dat beiden beter met de banden overweg kunnen en weer voorin rijden.

Geen excuses meer !!
Zwitserland is neutraal heh dus als Zwitser kun je overal terecht 8-)

Denk eerder dat de afkomst van Bo er een beetje met de haren bijgesleept wordt.
 
Heeft er dus wel mee te maken..

bo zn groot ouders zijn indonesisch ;) Ze zochten een rijder met enige indo roots of iets wat ze erbij konden betrekken..

EDIT : Sorry maar half gelezen/begrepen.
Bo zal gewoon als Nederlander uit komen
 
Heel ver weg kom jij ook niet uit Nederland.. dooddoener...maar goed.
Vind het wel leuk wat er gaat gebeuren. Nu moet alles kloppen eigenlijk. Heel de wereld schreeuwt kalex. Nou..tadaa...hij is er.
Andere kant...het wss team zal het niet cool vinden lijkt mij?
Daar hoor je weinig over...
 
Dat weet jij niet :P
Nee , ben zelfs nog verre familie van Bo

maar ook van Vale bijvoorbeeld.

De racegenen zijn alleen wel een beetje vervaagd...

EAB Komt er wel weer boven op.. misschien met deroue.. of weer met van straalen ?
 
Heel ver weg kom jij ook niet uit Nederland.. dooddoener...maar goed.
Vind het wel leuk wat er gaat gebeuren. Nu moet alles kloppen eigenlijk. Heel de wereld schreeuwt kalex. Nou..tadaa...hij is er.
Andere kant...het wss team zal het niet cool vinden lijkt mij?
Daar hoor je weinig over...
Artikel niet gelezen van racesport...daar staat reactie van wss team.
 
Mooi kerstcadeau voor ons allen. Volgens jaar eindelijk laten zien wat ie kan, en weinig excuses meer.

hoop dat EAB het begrijpt en een goede vervanger kan vinden.
 
Mooi kerstcadeau voor ons allen. Volgens jaar eindelijk laten zien wat ie kan, en weinig excuses meer.

hoop dat EAB het begrijpt en een goede vervanger kan vinden.
Wat ik begrepen heb van het bericht op Racesport is dat Bo een clausule had, en EAB het volledig ondersteunde dat Bo terug ging en het oppakte bij Pertamina Mandalika SAG.
 
Terug
Bovenaan Onderaan